پیام آزادی و ضرب و شتم همزمان منتقدین تروریسم و فرقه گرایی
خانم مریم قجر عضدانلو دراوج شکست ودرماندگی ودرحالیکه بساط شیادی فرقه رجوی در قرارگاه عراق جدید (اشرف) درحال جمع شدن است دریک اقدام زذیلانه وبی شرمانه بگونه ای سازماندهی شده به گردهمایی افشاگرانه جداشدگانه یورش برده واعضای جداشدگان ومنتقدین ومخالفین این گروه را مورد ضرب وشتم قراردادند. بر اساس تجربه عینی وبودنم در مناسبات فرقه رجوی و با تاکید مکرر بگویم که این فرقه تروریستی رجوی ماهیتی به جز خشونت و ترور راه دیگری برای بقاء بلد نیست
کلاهبردای و کاسبی فرقه مجاهدین
فرقه مجاهدین که هرگز هیچ حرکتی جز نمایشات خود را قبول نداشته ولی همیشه موج سواری و سوء استفاده از هر اتفاقی را به خود نسبت میدهد اینبار نیز نتوانست از کنار جنبش سبز و کشته شدن دلخراش ندا آقا سطان بگذرد و با نیت کلاهبرداری سیاسی و کاسبی و کسب پول به هر روشی دست زده است. همانطور که کاملا مشخص می باشد فرقه مجاهدین با نام واقعی خود هرگز وارد عمل نمی شود و تعداد زیادی انجمن ها و کمیته ها و سازمان های پوششی درخارج کشور برای خود درست نموده که همگی به غلط لقب دمکرات وازادی خواهی را یدک می کشند.
تهدید به خودزنی وخودکشی تشکیلاتی ازجانب فرقه رجوی
آخویدال عضو اسپانیائی این گروه تروریستی درنامه ای که برای آقای نوری المالکی فرستاده است ضمن مخالفت بااین تصمیم دولت عراق بگونه ای سریح وروشن تهدید نموده است که درصورت اجرای چنین تصمیمی از جانب دولت عراق افراد مستقردراین پایگاه تروریستی دست به عملیلت خودکشی وخود زنی بیشتری خواهند زد. چنین تهدید و اعلام نبردی از جانب سران گروه تروریستی که درنوشته این عضو اسپانیایی فرقه خود رانشان داده است گویای این واقعیت می باشد که مسئولین این گروه تروریستی ده ها نفراز اسیران را برای خود زنی وخود کشی تشکیلاتی همانند رخدادهای 28 و29 ژوئیه جهت تحت جلوگیری از این اقدام قانونی دولت عراق آماد کرده اند.
نادر رفیعی نژاد نماد شکنجه و خشونت در میان مجاهدین
نادر رفیعی نژاد مرد. این خبر برای بسیاری از جدا شدگان و کادرهای تشکیلاتی با سابقه مجاهدین سخت معنا دار بود چرا که نادر رفیعی نِژاد در دوران موسوم به چک امنیتی و قبل و بعد آن در شکنجه مستمر و وحشیانه نیروهای مجاهدین در قرارگاه اشرف نقش بسزایی داشت و به این خاطر در ذهنیت اغلب کادرهای تشکیلاتی مجاهدین یک عنصر فراموش ناپذیر بود. نادر رفیعی نژاد در میان عناصر مجاهدین نماد و سمبل اطاعت کورکورانه از رهبری عقیدتی (مسعود رجوی) و شکنجه و سر به نیست کردن همتایان و همرزمان خود با توسل به اتهام های بی اساس و شیوه های تیهکارانه بود.
چماقداری وسرکوب مخالفین توسط فرقه رجوی را محکوم میکنیم
رفتار چماقدارانه و وحشیانه عوامل رجوی در روز شنبه 28 نوامبر 2009 یکبار دیگر تحلیل و نظرگاه منتقدین این فرقه را به اثبات رساند و آن اینکه خشونت و تروریزم در ذات و ایدئولوژی این فرقه نهادینه شده است. ورود و خروج از هر لیستی که توسط کشورهای غربی برای گروههای تروریستی تهیه می کنند هیچ تاثیری در ماهیت فرقه ای و خشونت طلب فرقه رجوی نداشته و نخواهد داشت.
مقام عراقی: از پذیرش مجاهدین خلق توسط اسپانیا استقبال می کنیم
یک مقام رسمی عراق در مکالمه تلفنی با ایران اینترلینک گفت که”در قانون اساسی کشور ما (عراق) هیچ اشاره ای به هیچ قاضی اسپانیایی نشده است ولی بر اساس همین قانون اساسی، ما عراقی ها مشخص کرده ایم که فرقه مجاهدین در عراق گروهی تروریستی و غیرقانونی است و اخراج خواهد شد”. وی افزود که”البته اگر اسپانیایی ها خواستار میهمانداری از این گروه در کشور خودشان باشند ما از این موضوع استقبال می کنیم”.
در باب حسن داعی الالسلام سر چماقدار فرقه رجوی در امریکا
لابی اسراییل و نومحافظهکاران آمریکایی از سوی دو گروه ایرانی در تبعید در ترویج دیدگاههای خود برای جنگ با ایران و یا وضع تحریمهای اقتصادی سنگین مورد پشتیبانی قرار میگیرد: «سلطنتطلبان» و هواخواهان «مجاهدین خلق» که از سوی وزارت خارجه آمریکا به عنوانه یک گروه تروریستی نامشان به ثبت رسیده است. یکی از رهبران این گروه حسن داعیالاسلام بود که در حال حاضر «نایک» و تریتا پارسی از او به دلیل افترا و دروغ بستن به دادگاه شکایت بردهاند
معنی و مفهوم ازادی در فرقه رجوی برابر است با ضرب و شتم منتقدین
اقای محمد کرمی که در فرانسه زندگی میکند و یک پناهنده سیاسی میباشد چرا باید در یک کشور ازاد مانند فرانسه انهم در یک اکسیون قانونی، ساده، و مسالمت امیز که هیچ شباهتی به مهمانیها و مراسم های میلیون یورویی خانم مریم قجر عضدانلوندارد مورد هتاکی و ضرب و شتم جیره خواران و تروریستهای اعزامی خانم مریم رجوی رهبر فرقه قرار بگیرد و در این سن و سال از ناحیه صورت مجروح شود؟
عملیات تروریستی فرقه رجوی درشهرسرژی دارای چه پیامی است؟
رخداد شهر سرژی اولین عملیات تروریستی این گروه دراروپا نبوده وآخرین نیز نخواهد بود _ آنچه دراین اقدام ددمنشانه برجستگی دارد شرکت افرادی چون حمید طاهرزاده (نوازنده تار) و مهدی سامع (تنها فسیل بجامانده از سازمان چریک های فدایی خلق) دراین عملیات تروریستی می باشد _ کار این فرقه متعفن تروریستی به چنان اضمحلال ودرماندگی رسیده است که برای حمله به یک اکسیون قانونی منتقدان ومخالفان تمام دار وندارش را به میدان می آورد
فرمان رجوی برای حمله به اکسیون جداشدگان در سرژی
به نظر می اید که هنوز این فرقه درحال وهوای دیگریست وفکر میکند اروپا هم قرارگاه اشرف ویا عراق است که هر مخالفی وهر منتقدی را به زنجیر بکشد وشکنجه کند ویا تحویل نیروی امنیت صدام حسین بدهد تا به زندان وشکنجه گاه معروف ابوغریب منتقل کنند ویا اینکه خودش اقدام به کشتن کند
تهدید جدید رجوی ها، زمینه سازی برای قربانی کردن اعضای اسیر فرقه
هرچه به زمان فرو ریختن نهایی اسارتگاه اشرف نزدیکتر می شویم رجوی ها چهره خود در زمینه به قربانی دادن اعضای فرقه را برای اهداف جاه طلبانه خود بیشتر و بیشتر رو می کنند.در همین راستا مریم رجوی در تاریخ 7 آذر در پیامی که به مناسبت قبول شکایت فرقهاش از دولت عراق در یک دادگاه بین المللی داده خیلی از ترفندها و فریبکاری ها را رو کرد و به عیان مشخص کرد که هر حرکتی از سوی اعضای اسیر فرقه در اشرف و هر کجای دیگر صورت بگیرد تماما با دستور رجوی ها ست
تاملی بر خشونت و ستیزه جویی مجاهدین
این ستیزه جویی مجاهدین یادآور تحرکات خشونت طلبانه و وحشیانه مجاهدین در ژوئن 2007 نیز است. خشونتی که توسط دارودسته رجوی برعلیه فعالان حقوق بشری در ساختمان فیاپ پاریس بوقوع پیوست و به جراحات جدی بسیاری در مکان مذکور انجامید. همه این وقایع تلخ و گزنده حکایت تلخ و درخوری ست از پارادوکس حیرت انگیزی که در ساخت ذهنی و کنش های ستیزه جوبانه رهبران مجاهدین خودنمایی می کند.