چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
رجوی فمینیست بود یا هوسباز؟ 29 فروردین 1392

رجوی فمینیست بود یا هوسباز؟

رجوی به دلیل نقش رهبری و اختیار تامی که داشت هر گونه ملاطفت جنسی ارتباط و… آزاد بود و هیچ قانونی نیز نمی توانست حرمسرای این مرد کوچک اندیش را جمع آوری کند و بقدری حسود بود که نمی توانست کسی را ببیند که با این زنان در سازمان رابطه داشته یا حتی سلام کنند! سلام را ارتباط نامشروع می پنداشت! بعد ها هم نگاه کردن به آنان جرم بود حتی اگر طرف به همسر سابق خود نگاه می کرد. می گویند کافر همه را به کیش خود پندارد مصداق این است.

نکته های نهفته در « راه حل نهایی » رجوی ها 29 فروردین 1392

نکته های نهفته در « راه حل نهایی » رجوی ها

« مقاومت ایران » که نام مستعار رجوی هاست یک مزدور همیشگی برای دشمنان درجه یک ایران است. این دشمن چه صدام باشد، چه اسرائیل و چه هر کس دیگری، رجوی ها به هر شکل ممکن اعم از جنایت جنگی، کارهای تروریستی، جاسوسی و…. خودشان را در خدمت آنها قرار می دهند تا شاید داغ دل سرنگون شدن جمهوری اسلامی (که با خود به گور خواهند برد) را کمی تسکین دهند.

تشکیلات فرقه رجوی جان حسین برزمهری را نیز گرفت 29 فروردین 1392

تشکیلات فرقه رجوی جان حسین برزمهری را نیز گرفت

حسین برزمهری به واسطه فوت حمید ربیعی در جریان چه اطلاعاتی قرار گرفت که، بازخوردی چون سکته قلبی را برایش به همراه داشت؟ و البته نکته مهم همین است که حسین برزمهری چشمش به چه واقعیت هایی باز شد که جسمش تاب تحمل آنرا نیاورد و فوت کرد؟آری، حسین برزمهری در جریان فوت حمید ربیعی، چشمش به این واقعیت باز شد که در عین اینکه تمامی شرایط برای خروج حمید ربیعی از عراق و انتقال وی به آلمان فراهم بود، اتفاقا اصرار سران فرقه بر ماندن حمید در عراق را می دید که با لابی گریها یشان و رشوه دادن هایشان جلوی این انتقال را می گرفتند.

شهید سازی برای جنجال سیاسی و اشک تمساح مریم رجوی 29 فروردین 1392

شهید سازی برای جنجال سیاسی و اشک تمساح مریم رجوی

تمام دوستان نزدیک حسین بخوبی او را میشناختند که اهل چاپلوسی و تملق گوئی دستگاه رجوی و انقلاب کذایی مریم نبود و ذره ای هم به آن اعتقاد نداشت. شهید سازی او توسط مریم رجوی چیزی جز بهره برداری سیاسی از جان یک انسان بیگاه، که آنقدر تحت فشارهای روحی نشست های بی محتوا و سرکوبگرانه موسوم به عملیات جاری قرار گرفت تا سکته مغزی کرد، نیست. البته این سرنوشت متأسفانه در انتظار تمامی اسیران در فرقه رجوی به طرق مختلف هست

غیبت خانم تروریست در «لحظه کلیدی تاریخ ایران!» 29 فروردین 1392

غیبت خانم تروریست در «لحظه کلیدی تاریخ ایران!»

مریم رجوی با دوره‌گردی‌های اخیر خود در کشورهای اروپایی نشان داده است علاقه زیادی به سفر و ایجاد ظرفیت برای فعالیت های فرقه اش دارد، تا شاید ضربان عمر گروهش را که به شماره افتاده است برای مدت کوتاهی احیا کند و به طور قطع حضور در کشوری که دشمن شماره یک ملت ایران محسوب می شود برای او از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اما از آن طرف دولت آمریکا به او و فرقه اش تنها به دید یک اهرم فشار علیه ملت ایران آن هم فقط با کارکرد تبلیغاتی و نه عملیاتی می نگرند

مرگ حسین برزمهری در کمپ لیبرتی و پیام خانم مریم رجوی ـ دو نگاه، دو رویکرد … 28 فروردین 1392

مرگ حسین برزمهری در کمپ لیبرتی و پیام خانم مریم رجوی ـ دو نگاه، دو رویکرد …

آیا خانم مریم رجوی به این امر مشهود واقف نبوده و نیست که حسین برزمهری و امثال او که هم اکنون در کمپ لیبرتی بسر می برند به دلیل ذهن بیمار مسعود رجوی رهبرعقیدتی مجاهدین سالهاست دچار انواع بیماری های روحی، ذهنی و جسمی هستند و علت مشخص آن سرکوب نیازهای طبیعی افراد تحت سیطره فرقه مجاهدین است؟ خوب است خانم مریم رجوی فرصتی بدست آورد تا نظریه و ایده اثبات شده روانشناس مشهور و رئیس انجمن روانشناسی امریکا در سال ۱۹۶۸، آبراهام مزلو تحت عنوان سلسله مراتب و طبقه بندی نیازهای آدمی و فرآیند رشد و تکامل انسان را در کتاب” انگیزه و شخصیت” کمی مطالعه کند.

در پادگان اشرف دلمان خوش بود رهبری داشتیم 27 فروردین 1392

در پادگان اشرف دلمان خوش بود رهبری داشتیم

مواقعی که نشست عمومی برگزار می کردند به چهره های مریم و مسعود نگاه می کردیم می گفتیم آنقدر رئوف و پاک هستند که نمی شود ذهن را در رابطه با آنها باز کرد ولی در واقع کثیف ترین آدمهایی هستند که روی کره زمین زندگی می کنند زباله دان تاریخ هم آنها را نمی پذیرد.

باز شدن دفتر فرقه رجوی در آمریکا به چه قیمت؟ 27 فروردین 1392

باز شدن دفتر فرقه رجوی در آمریکا به چه قیمت؟

واقعیتی که همواره وجود داشته است و رجوی خائن آن را مخفی نگهداشته است این است که، جان اعضا تا جایی ارزش دارد که در مسیر منافع فرقه باشد. دقیقا همانگونه که اکثر فرقه ها به آن عمل می کنند. بنابراین حمله موشکی اخیر به لیبرتی و کشته و مجروح شدن اعضا، چه با اطلاع و برنامه ریزی خود فرقه بوده باشد و چه عکس العمل گروه های عراقی ای که خواستار اخراج فرقه از عراق اند، باشد. نتیجه آن برای فرقه، به نتیجه رسیدن لابی گری هایش در آمریکا و باز شدن مجدد دفترش در آمریکا شده است.

پاره ای هذیان از طرف مرده سیاسی 27 فروردین 1392

پاره ای هذیان از طرف مرده سیاسی

رهبری فرقه ی تروریستی مجاهدین در تنگناهایی لاعلاج و بحران نابود کننده مدعی می شود که دست و پا زدن هایش در کمپ ترانزیت لیبرتی نوعی مبارزه و به عبارتی مانور نهایی است!او از طرفی با سیلی صورت خود را سرخ می کند و از جهتی هم مدعی است لیبرتی و اشرف زندان است و کوبلر و سازمان های حقوق بشری دست و پای مجاهدین را بسته اند.

حسین برزمهری قربانی دیگری از تشکیلات مافیایی رجوی 27 فروردین 1392

حسین برزمهری قربانی دیگری از تشکیلات مافیایی رجوی

آلبانی که 210 تن ازهمین نگون بختها را پذیرفته. بالغ بر900 نفرازساکنان لیبرتی هم که پاس و اقامت اروپایی دارند. ضمن اینکه تونستی با هزینه هنگفت و چاپلوسی و مزدوری به فاصله نیم بلوکی کاخ سفید دفتربگشایی!. لابد خواهی تونست با بکارگیری همان لابیها تمام ساکنان ازجمله بیماران را به خارجه منتقلشان کنی. آیا انصافا غیرازاین هست!؟

رهبران مجاهدین مرا بی پدر و مادر کردند 26 فروردین 1392

رهبران مجاهدین مرا بی پدر و مادر کردند

من از دست پدر و مادرم ناراحت نیستم از دست فرقه رجوی ناراحت هستم که از انسانیت بویی نبرده اند و از فرقه رجوی سئوال می کنم چگونه به خودتان اجازه می دهید که انسانها را اسیر کنید و از دنیای بیرون آنها را قطع کنید. حتی اجازه نمی دهید نامه یک کودک بدست پدر و مادرش برسد آیا شما خودتان را انسان بشمار می آورید؟ خداوند انتقام من و سایر کسانی که پدر و مادرشان اسیر فرقه رجوی است را بگیرد. و آرزو می کنم بزودی زود بتوانم پدر و مادر خود را در آغوش بگیرم.

خانم رجوی سال ۹۲ چه اتفاقی خواهد افتاد!؟ 26 فروردین 1392

خانم رجوی سال ۹۲ چه اتفاقی خواهد افتاد!؟

مریم رجوی معروف به مریم قجر سال 91 را پشت سر گذاشت و سال 92 را سال سرنگونی به رُخ کشید. از سال 67 تا به حال سنگ سرنگونی را خودش و شوهرش به سینه می زنند. امسال نشد سال دیگه و جالب اینجاست همش درجا می زنند و فقط کارش شده ژست گرفتن جلوی اربابان غربی اش که فقط ما می توانیم کرسی ایران را بدست بگیریم آن غربیهای ابله که به جای تخته یک جعبه کم دارند گوش تا گوش به اراجیف مریم قجر گوش می کنند اکثر آنها به آن صورت شناختی بر مریم قجر ندارند فقط دلار به جیب می زنند

blank
blank
blank