چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
هرکس که حساب پاک است از محاصبه چه باک 10 اردیبهشت 1392

هرکس که حساب پاک است از محاصبه چه باک

چند هفته پیش بعد از اعلام پذیرش دولت آلبانی برای بیش از دویست نفر از اعضا سازمان دوباره مثل همیشه گفت ما از قبل به اطلاعمان رسیده بود.طبق معمول همه دنیا قبل ازاینکه کاری بکنند با خانم رجوی حتما هماهنگ کرده اند و همینطور دولت آلبانی و بعد سازمان که به کمتراز همه چیزکه راضی نشده خب معامله بهم خورده است.این عین موضع گیری خودشان بود که گفته بودند ما نپذیرفتیم.بعد که شرایط را کاملا خیط دیدند با یک چرخش بسیار قابل توجه گفتند آقا ما لیست خودمان را به آلبانی دادیم ولی خب یکی دیگه نگذاشته است.

دفتر مجاهدین در امریکا یا اتاق آنتراکت 09 اردیبهشت 1392

دفتر مجاهدین در امریکا یا اتاق آنتراکت

امریکا هرگاه ضرورت باشد دستی بر سر بچه ی شاه می کشد تا فرقه رجوی را از پاسیویزم و وارفتگی بیرون بکشد و از این طریق از آنها سواری بگیرد. وبلعکس همین فرقه را از لیست سیاه بیرون می کشد تا به بچه شاه (سلطنت طلب ها) گوشزد کند از دنیای انجماد و فسیل شدن کمی سر بیرون آورند. البته این تعادل بر قرار کردن توسط امریکا فقط و فقط برای بازی با آنها در مقابل پیشروی های ایران در خاکریز های اصلی امریکا بوده و لاغیر

باز هم مخالفت رجوی با خروج نیروها از عراق 09 اردیبهشت 1392

باز هم مخالفت رجوی با خروج نیروها از عراق

براستی سوال از آقای رجوی اینست که چه میخواهی از جان این افراد که دست از سرشان برنمیداری؟ آنها که از بس توسط تو و تشکیلات مخوفت شستشوی مغزی شده اند نای تکان خوردن و تصمیم برای آینده خود گرفتن را ندارند دیگر لااقل وقتی کشوری به آنها پناهندگی میدهد ولشان کن تا بروند بدنبال کار و زندگی خودشان! کی از توهم جنون آمیزت رها میشوی تو در ایران جایی نداری! اینرا بفهم! اگر و اگر و اگر هم در ایران تغییری صورت گیرد تو را مردم کوچه و خیابان تکه تکه خواهند کرد!

چرا باید بیماران در سازمان مجاهدین از درد و رنج بمیرند؟! 09 اردیبهشت 1392

چرا باید بیماران در سازمان مجاهدین از درد و رنج بمیرند؟!

آقای مسعود رجوی و خانم مریم عضدانلو پاسخ دهید: نام تمام افردادی را که من از ابتدای سال ۲۰۱۱ تا امروز برده ام که به دلیل بیماری در درد و رنج جان داده اند و یا کسانی را که دم تیغ داده اید تا کشته شوند، را بگویید که چرا از دست رفته اند و آیا برای آنها درمان و راه نجاتی نبوده است؟ آیا این امکان وجود نداشت که این بیماران به اروپا و محیط امن منتقل شوند تا تحت درمان قرار بگیرند؟

مثلث استراتژی رجوی در سوریزه کردن ایران 09 اردیبهشت 1392

مثلث استراتژی رجوی در سوریزه کردن ایران

بدین ترتیب پیشبرد این خط در داخل ایران و علیرغم انبوه فریبکاری و دروغ چه در صحنه واقعی و چه در فضای مجازی عملا به شکست انجامید و خیلی زود هیجان کاذبِ ایجاد شده در تمامی زمینه ها فروکش کرد. چرا که تمامی اقدامات مجاهدین در داخل کشور صرفا به نصب چند تراکت تبلیغاتی ادعایی در چند شهر که باید به آنهم با شکت و تردید نگریست، ختم گردید و بازار کمپینی هم که با آب و تاب فراوان در شبکه اجتماعی فیسبوک راه اندازی کرده بود و با آگاهی کاربران از اینکه این کمپین متعلق به مجاهدین است، خیلی زود از رونق افتاد و بع تعطیلی کشیده شد.

تلخ کامی باز شدن دفتر فرقه رجوی در آمریکا با انفجارهای تروریستی بوستون 07 اردیبهشت 1392

تلخ کامی باز شدن دفتر فرقه رجوی در آمریکا با انفجارهای تروریستی بوستون

ولی هنوز سئوالی که بی جواب می ماند این است که چطور شده است که آمریکا تروریستها را در خانه خود به رسمیت شناخته است؟البته بعید نیست، در پشت این داستان و با توجه به خبرهایی که قبلا از آموزش دادن این تروریست ها درصحرای نوادا داشتیم، حضور فرقه رجوی درآمریکا را سهل تر نموده است که بتواند از آنها در راستای سیاست های تروریستی اش در کشورهای ایران و سوریه و عراق راحت تر بهره ببرد.

مسول مرگ رضا نصیری کیه!؟ 07 اردیبهشت 1392

مسول مرگ رضا نصیری کیه!؟

چونکه دیدم رضا سرش پایین است و درگیر و سکوت است پرسیدم خب بعد چی؟ چه کارت کردند؟ رضا گفت چه ازاین بدترهزار و یک مشکل داشتم این یکی هم روش این یکی کشنده ترهست چون روزانه روی اعضاب و روانم راه میروند که تومگرانقلاب کرده نیستی و چرا واسطه خواهر و محمود شده ای!! دستکم هفته ای یکبار در جلسه انتقادی سوژه میشوم و بعدهم فحش و ناسزا و تحقیر و هجمه جمع که زودی دوباره انقلاب کن!!

اطلاعیه کانون صلح و آزادی دنا درباره انتخابات ریاست جمهوری و غوغاسالاری مجاهدین 07 اردیبهشت 1392

اطلاعیه کانون صلح و آزادی دنا درباره انتخابات ریاست جمهوری و غوغاسالاری مجاهدین

اکثریت قریب به اتفاق جامعه شناسان، اقتصاددانان، سیاستمداران و پژوهشگران منصف و بی طرف که امور و تحولات مربوط به ایران بزرگ را پیگیری میکنند، عدم موفقیت جامعه ایرانی را در راه رسیدن به آزادی و مردمسالاری کامل، ناصادق و ناپاک بودن رهبران احزاب، تشکلها،سازمانها، جنبشها و برخی از دولتمردان و بیگانه بودن آنان با آزادی و مردمسالاری میدانند و الا مردم شریف ایران از هیچ تلاش و جانفشانی دریغ نکرده اند، این رهبران سیاسی آنان بوده اند که به خواستگاه و آمال واقعی مردم توجهی نشان نداده و کشور ایران را در مسیری دیگر قرار داده اند.

اسیر دیگری در لیبرتی در گذشت! 07 اردیبهشت 1392

اسیر دیگری در لیبرتی در گذشت!

از این طریق می خواهم به اطلاع همه ارگانهای بین المللی و حقوق بشری و شخصیتهای سیاسی و فعالان حقوق بشری برسانم گرچه خیلی از اعضاء پیر و از کار افتاده و دچار بیماریهای مختلف هستند اما اینها قابل درمان هست و اگر این مریضی ها به مرگ زود رس منتهی می شود باعث ان شخص رجوی و مریم قجر و دیگر سران فرقه رجوی هستند که به همراه جیره خواران و همپالگیهایشان راه خروج برای این نگون بختها بسته اند و انها را از همه امکانات محروم کرده اند تا از مرده انها هم برای اهداف و امیال کثیف خودشان سوء استفاده کنند.

دوگانگی سیاق ثابت در رفتار رجوی شارلاتان 05 اردیبهشت 1392

دوگانگی سیاق ثابت در رفتار رجوی شارلاتان

رجوی کسی است که در راه اوهام جاه طلبانه خود به هیچ اصولی پایبند نیست و به هیچ یک از حرف های خود نیز متعهد نمی باشد. هر حرف و حرکتش تنها بر این اساس است که آیا برای او منافعی دارد یا خیر. او چون خود را ملزم به پاسخگویی نمی بیند با وقاحت تمام مواضعی 180 درجه متضاد را در مقاطع مختلف اتخاذ می کند، ملاک دوست و دشمن برای او این است که چه چیزی از طرف مقابل به او می رسد، اگر برسد، دوستش می شوند و اگر نرسد دشمنش محسوب می گردند. حالا ببینید رجوی ملعون چه شارلاتانی است.

سه نقطه”ثالث” واگیر دار و مُسری است 05 اردیبهشت 1392

سه نقطه”ثالث” واگیر دار و مُسری است

مسعود رجوی میخواهد که افرادی که به این ویروس مبتلا شده اند خودشان با نوشتن گزارش و سوژه شدن در جمع و نشست های کوچکتر نسبت به ویروس زدایی به کمک بقیه , اقدام کنند , این یعنی شروع فحاشی و توهین و تهدید علیه تک تک نفرات با برانگیختن جمع , قبل از این نیز مسعود رجوی با بحث هایی مثل دستگیر کردن چشم و نوشتن احساس و گزارش با شنیدن هر صدای هواپیما و بحث زالو و نیز فحاشی به جداشدگان و همچنین دادن گزارشهای غلط از جداشدگانی که در ایران و اروپا زندگی میکنند سعی کرده بود میل روز افزون جدایی و رفتن به کشوری امن و آزاد را در افرادی که به گروگان گرفته است بکشد

امروز چند بار به دستشوئی رفتی؟ 05 اردیبهشت 1392

امروز چند بار به دستشوئی رفتی؟

گفته میشود که درون دستشوئی ها پر از شعارهائی علیه سازمان و خصوصا شخص مسعود رجوی شده است. مسئولین سازمان افراد مظنون به نوشتن این شعارها را مورد سؤال قرار میدهند و میپرسند که”امروز چند بار به دسشوئی رفتی؟” و مراقب هستند تا پیدا کنند چه کسانی این شعارها را می نویسند و به برخی گفته اند که مواظب باشند و این نفرات را پیدا کنند. در گذشته نیز شعار”مرگ بر رجوی” به صورت موردی دیده میشد اما حالا این موضوع فراگیر شده و نگرانی مسئولین را برانگیخته است.

blank
blank
blank