چرا تبلیغات برای بازگشت به پادگان اشرف
مسئولین رسما اذعان کرده اند که نافرمانی و سرپیچی از دستورات روزبروز در میان اعضا شایع تر میشود و اگر به این ترتیب پیش برود سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. یکی از مسئولین در جمع خودشان گفته بود که در لیبرتی نمیتوان مثل اشرف به مدت طولانی دوام آورد و اتفاقا ما را اینجا آورده اند که از هم بپاشیم و نابود شویم. همین مطلب را سازمان در محافل غربی و در میان حامیان خارجی خود هم گفته است که اگر به اشرف بازنگردند تشکیلات دوام نخواهد آورد.
تهمت اخلاقی آخرین حربه رجوی زن باره
رجوی کثیف که خود استاد زن بارگی است سعی دارد همانند شیوه های سازمان های اطلاعاتی کشورهای غربی با تهمت زدن به فرد او را خراب کرده تا بتوانند به امیال خود دست یابند. وی که مانند مار زخمی بعد از افشاگری زنان جدا شده به خودش می پیچد سعی دارد همه پرنسیب های اخلاقی را کنار گذاشته و به تهمت زدن اخلاقی روی بیاورد. تهمت زدن قبلی یعنی مزدور و مهره اطلاعاتی ایران و… کارآیی نداشته و اکنون سعی دارد اینگونه دست به این اعمال بسیار زشت بزند کاری که خود سالیان با زنان درون سازمان انجام می داده است
تبلیغات جدید مجاهدین خلق بر سر پادگان لیبرتی
حامیان غربی سازمان که به خوبی از طریق اردوگاه دروغ پردازی مجاهدین خلق تغذیـــه می شوند نیز لیبرتی را « زندان » می نامند و به همان بهانه های قدیمی مانند مشکل آب و فاضلاب و آب باران در لیبرتی استناد می کنند. هر چند که نمایندگان سازمان ملل معتقدند که پادگان موقت ترانزیت مطابق با استانداردهای انسانی و دارای زیر ساخت های لازم برای سکونت است.
دانشگاه، سنگر افشاگری برضد فرقه مزدور رجویها
در ادامه مبارزه بی امان افشاگرایانه اعضای جداشده از فرقه تروریستی رجوی، دانشگاه به عنوان سنگر افشاگری بر علیه ماهیت این فرقه در دستور کار قرار گرفت. در طی ماههای اخیر اعضای از بند رسته با حضور فعال در میان دانشجویان، جبهه دیگری را بر علیه رجوی گشودند.حضور گسترده و فعال دانشجویان در جریان سخنرانی اعضای جدا شده، به خوبی و بدرستی براین نکته انگشت گذاشت، که نسل جوان این میهن و مرز و بوم به خوبی تهدیدهای مسیر زندگی و چالشهایی که ممکن است در این سرفصل زندگی آینده، آنها را مورد تهدید قرار دهد را شناخته است
به جای محکوم کردن حمله به لیبرتی تلاش کنید آنها را از عراق خارج کنید
چنانکه روشن است رجوی ها از این کار خوششان آمده و برای روحیه دادن به هواداران خود در خارجه تبلیغات خوبی راه انداخته است و از محکوم کردن آقای کوبلر گرفته تا رها یافته ها پیش رفته است و این همان خواسته مریم در اوور می باشد و دیروز هم در مراسم یک قطره اشک تمساح آن هم برای مرطوب کردن آرایش خود جاری کرد و برای رهایی از بن بست پیش آمده که از تحلیل غلط خودشان پیش آمده بود گفت: ما گفته بودیم که این کار، کار رژیم است
مسئولیت هرگونه اقدام علیه جان جداشدگان به عهده رجوی است!
واقعیت اینست که این از ویژگی های تمامی فرقه ها خصوصا فرقه های مذهبی است. آنها با بحث های خود ساخته و پوشالی کشتن افراد جدا شده را مشروع و آنرا حرف خدا نزد نیروهای خود جلوه میدهند و حتی این را جهاد اکبر مینامند. این فرقه ها با شستشوی مغزی نیروهای خود طوری وانمود میکنند که فقط و فقط این فرقه است که ادامه دهنده راه انبیاء میباشد و گوش دادن بی چون و چرا به دستورات فرقه باعث بالاتر رفتن مقام و منزلت این افراد نزد خدا میشود!
لیبرتی یک تجربه شکست خورده است
نگاهی به موضع گیری های این فرقه و برخی از حامیان آنها نشان می دهد که رجوی ها نه بعد از اصابت خمپاره به لیبرتی بلکه از همان ابتدا که قرار شد اشرف را ترک کنند، مستمرا می گفتند که: « لیبرتی یک تجربه شکست خورده است »، حتی قبل از اینکه انتقال به لیبرتی شروع شود!این امر نشان می دهد که هدف شان از این شعار نگرانی برای جان اعضا نیست، بلکه هدف از این شعار ایجاد اختلال در مسیر انتقال اعضا به خارج از عراق است، چرا که در آن صورت اعضا از فرقه جدا شده و ناگفته های زیادی بر علیه رجوی ها افشا خواهد شد.
انجمن نجات خوزستان حمله خمپاره ای به لیبرتی را محکوم میکند
انجمن نجات شاخه خوزستان متشکل ازاعضای از بند رسته این فرقه تروریستی که سالیان از بهترین روزهای جوانی خود را دراسارت این فرقه گذرانده اند،ضمن محکوم کردن این سوء استفاده رجویها ازخون قربانیان و اظهارهمدردی با خانواده قربانیان، توجه افکارعمومی جهانیان و سازمانهای بین المللی را به نکات زیرجلب میکند:
ساکنان لیبرتی، تحت سلطه رجوی، از کمترین امنیت جانی برخوردار نیستند
روند 10 سال گذشته، خصوصا سه سال اخیر که خانواده ها در عراق دست به تحصن زده و مصرند تا به هر نحو ممکن خبری از عزیزان خود کسب کنند، بخوبی نشان میدهد که تنها طرفی که نمیخواهد بار سازمان مجاهدین خلق از دوش ملت ستم دیده عراق برداشته شده و اعضای آن به امنیت و آسایش برسند شخص مسعود رجوی است.
تناقض و وارونه گویی کار رجوی است
دروغگویی و تناقض اساس استراتژی فرقه رجوی است. این تاکتیک ها در شرایطی صدام وجود داشت برای رجوی ها کار برد داشت و می توانستند چند صباحی فریب کاری کنند. اما اکنون حساب دو دوتا چهارتا شده و همین دروغگویی ها به فاصله ی کم یقه ی این رهبری پوشالی را می گیرد و اینگونه آنها را مجبور به بالا آوردن می نماید.
تلاش مریم قجرعضدانلو و مسعود رجوی برای زنده بگور کردن بازمانده نیروها
باز هم پافشاری مریم و مسعود رجوی برای ادامه بازداشت اسیران اشرف و لیبرتی باعث فاجعه گردید و دهها تن از مجاهدین به خاک و خون کشیده شدند تا این دو جنایتکار قرن که در پرونده سیاهشان خون صدها هزار ایرانی و عراقی ثبت گردیده است به حیات ننگین خود ادامه دهند. قبلاً گفته بودیم که رجوی تا آخرین مجاهد را در عراق به کشتن ندهد دست بردار نیست و بخاطر آشکار نشدن بیش از پیش رسوایی های اخلاقی و ایدئولوژیکی و تشکیلاتی و انبوه جنایات در خفا مانده، ترجیح می دهد وفادارترین یاران خود را هم به کشتن دهد
مجاهدین خلق به بنبست استراتژیکی رسیده اند
دوران تسلط بر انسانها و به برده گی کشانیدن آنها به پایان رسیده و دیگر با وجود عصر انقلاب اطلاعات و دسترسی همگانی بشریت به وسایل ارتباط جمعی،نمیتوان انسانها را در جهالت نگه داشته و در مسیر اهداف شوم و ضد انسانی به بهره کشی وادار نمود.فرقه رجوی نیز مستثنی از این قاعده نبوده و لذا راه آبرومند و نزدیک به واقعیت برای فرقه رجوی جهت خروج از بنبست استراتژیکی، در مرحله اول برکناری مسعود و مریم رجوی از کادر رهبری این تشکیلات و در مرحله بعدی انحلال رسمی این فرقه میباشد.