چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
تداوم دشمنی آمریکا با ملت ایران با خروج نام فرقه از لیست سیاه 19 مهر 1391

تداوم دشمنی آمریکا با ملت ایران با خروج نام فرقه از لیست سیاه

ظاهرا دولت و وزارتخارجه آمریکا یک تخته شان کم است و خودشان را زدند به نفهمی. هر کسی که کمترین اطلاعی از سابقه و وضعیت فعلی رهبری فرقه و خود فرقه داشته باشد می داند که این رهبری و اهدافش هیچ تغییری نکرده است. بنابراین باید از وزارت خارجه آمریکا پرسید وقتی رهبری سازمان هیچ تغییری نکرده و هیچ تغییری را هم نمی پذیرد، به چه دلیل نام آن را از لیست سیاه خارج کردید؟

آیا مریم رجوی نماد حرفهای خود است یا تناقض آن؟ 19 مهر 1391

آیا مریم رجوی نماد حرفهای خود است یا تناقض آن؟

مگر شما نبودید که در زمان شاه و بعداز انقلاب مبارزه مسلحانه می کردید؟چطور در حکومت شما کسی حق مبارزه مسلحانه ندارد اما شما دارید خب اینکه می شوید رژیم سرکوبگر! راستی مشروعیت شما چگونه است این انقلاب مگر توسط میلیونها ایرانی به بار ننشست و پیروز نشد شما چگونه آنرا نامشروع نامیدید؟ حالا چطور شما را مشروع بدانند حتما شکنجه مخالفان سیاسی هم انجام نمی دهید

خروج از لیست دردسر جدید سران سازمان مجاهدین خلق 18 مهر 1391

خروج از لیست دردسر جدید سران سازمان مجاهدین خلق

حال با چند بحران در ایدئولوژی روبروست. باید بگوید چرا انقلاب و اشرف به سرنوشت”محتوم” نرسید. چرا”تابان” تو هر روز تاریک تر شد و از”جوار وطن” دورتر شد. این بار برای طلاق و جدائی زنان و مردان و عدم ارتباط با خانواده و فرزند و مادر و پدر دیگر چه خواهی گفت. اینقدر که به تردد آزادانه در اطلاعیه ها تاکید میکنید به ملاقات آزادانه نیز تاکید میکنید!!؟ راستی شما که خواستار تردد آزاد در عراق شدید این حق را به همه اعضا باید بدهیدو نه فقط برادر!رحمان و احمد واقف..

مجاهدین خلق (فرقه رجوی) و آینده 18 مهر 1391

مجاهدین خلق (فرقه رجوی) و آینده

آقای باقرزاده در پاسخ به این سوآل که آیا امکان تغییر در تشکل مجاهدین وجود دارد یا خیر، نتوانست صراحتاً بگوید در هیچ تشکل فرقه ای امکان تغییر وجود ندارد الا اینکه دستگاه از بنیاد فروبپاشد. فهم این نکته کار پیچیده ای نیست که ایشان و یا هرکسی دیگر دچار تردید شود. تا وقتی یک تشکل دارای رهبر بلامنازع ایدئولوژیکی باشد چگونه تغییری ممکن است رخ دهد تا اینکه ریشه چنین رهبری مطلقه ای خشکیده شود؟

خروج فرقه تروریستی رجوی از لیست وزارت خارجه امریکا پیروزی یا شکست؟ 18 مهر 1391

خروج فرقه تروریستی رجوی از لیست وزارت خارجه امریکا پیروزی یا شکست؟

واقعیت اینست که سازمان مجاهدین سالیان سال بدنبال خروج از لیست سیاه وزارت خارجه امریکا بود. چراکه در این تصوربود که با خروج از این لیست میتواند برای پیشبرد اهداف خود با دست باز عمل کرده و از حمایت امریکا برخوردار شود.اکنون که باین آرزو رسیده اند بدیهی است که مریم و دیگر سرکردگان این فرقه دستمال ازسر در آورده بدور کمر بسته و در حال رقص و پایکوبی هستند!حال جای این سوال باقی است که آیا این موضوع در دراز مدت به سود فرقه رجوی است یا به ضرر؟

همبستگی مجاهدین با ارتش آزاد سوریه!! 18 مهر 1391

همبستگی مجاهدین با ارتش آزاد سوریه!!

واقعیت این است که قرارگاه اشرف به حالت نیمه تعطیل درآمده و تمام موجودی آن درحال فروش و تخلیه است و قرارگاه فعلی یا لیبرتی با توجه به فشار دولت عراق چه بسا نمیشود برای آینده رویش حساب باز کرد. حالا اگر آمریکا و اروپا هم به هر دلیلی با رجوی چپ بیفتند آنوقت محل استقرارشان کجا خواهد شد. شاید رجوی میخواهد سوریه را به عنوان گزینه‌ای احتیاطی برای استقرار نیروهایش زنده کند. منتها سوریه‌ای که حکومت باب میل رجوی بر سر قدرت باشد. این آینده‌نگری اگر واقعا درست باشد، به هر حال بیشتر به خیال بافی برای رجوی می‌ماند.

گدایی و دریوزگی همراه با اعتراف به شکست مریم قجر در بروکسل 18 مهر 1391

گدایی و دریوزگی همراه با اعتراف به شکست مریم قجر در بروکسل

باز مریم قجر کاسه گدایی در نزد اربابان غربی خود دراز کرد و در حالی که تنها چند روز از ادعای پیروزی!!! برای خروج از لیست آمریکا نگذشته بود، اعتراف نمود که حتی اربابان غربی اش نیز آنها را برسمیت نمی شناسند. او اعتراف نمود که خروج از لیست سیاه آمریکا دوایی برای درد بی درمان آنها نبوده و کسی در جهان حاضر نشده این تروریست ها را به رسمیت بشناسد

طاعون سیاه محصول مشترک تروریزم و جزام 18 مهر 1391

طاعون سیاه محصول مشترک تروریزم و جزام

دلایل مردم عراق برای این نامگذاری عبارتند از: آنها دیدند که فرزندانشان را با نوکری برای صدام کشتند – آنها دیدند که زمینهایشان را مصادره وبه پادگان و زمین مانور تبدیل کردند و باعث کوچ اجباری عشایر متعددی شدند – آنها دیدند که درسال 1991چگونه مجاهدین جلو انقلاب وانتفاضه ی آنها را گرفتند وده سال دیگر به شکنجه ها و کشتار توسط صدام افزودند –آنها دیدند که فرقه ی رجوی چگونه به ارتش خصوصی صدام تبدیل وهمه ی بیت المال واموال عمومی مربوط به ملت عراق را مصادره ودرهمدستی با صدام بودجه عراق را غصب و درعملیاتهای تروریستی خرج

دوستان قبلی صدام حسین بزودی از لیست تروریستی خارج می شوند 17 مهر 1391

دوستان قبلی صدام حسین بزودی از لیست تروریستی خارج می شوند

این بودجه های سرسام آور از کجا می آیند و چگونه تامین می شوند. مجاهدین می گویند که بودجه انها توسط ایرانیان مقیم آمریکا داده می شود. ولی طبق گفته متخصصین و مجربین سیاسی آنها این بودجه را از اسرائیل و کشورهای حوزه خلیج فارس و پولی که صدام به آنها داده بوده تامین می کنند. مطمئنا با این تصمیم روابط ایران با آمریکا از این که هست خرابتر نخواهد شد و هر دو کشور دشمن یکدیگر باقی خواهند ماند…

خروج مجاهدین خلق از لیست تروریستی آمریکا و وضیعت کنونی آنان 17 مهر 1391

خروج مجاهدین خلق از لیست تروریستی آمریکا و وضیعت کنونی آنان

امریکا بالاخره به وعده اش وفا کرد و با اخطار ها و تهدید های آشکار و نه با سلام و صلوات مجاهدین را برای بهره برداری های بیشتر و کرنش های افزون تر از لیست تروریستی اش خارج کرد.در تحلیل این واقعه زیاد نبایست به دنبال موضوعات عجیب و غریب گشت چرا که صورت مساله کاملاً واضح و آشکار است آمریکا پس از کشیدن همه دندان های مجاهدین آنان را از محیطی در بسته که البته برای انان ارزش تاریخی داشت خارج و به قول خود فرقه مجاهدین به زندان یا قفسی در بسته به نام « لیبرتی » جای داده است

دولت عراق به اعضای مجاهدین خلق پناهندگی بدهد! 17 مهر 1391

دولت عراق به اعضای مجاهدین خلق پناهندگی بدهد!

مریم رجوی از یک سال پیش تا کنون خواستار به رسمیت شناخته شدن حقوق پناهندگی اعضای مجاهدین توسط دولت عراق است.پس بهتر است از این خواسته استقبال نموده و به کسانی که بیش از ۲۵ سال رنگ جامعه و بیرون از پادگان اشرف را ندیده اند،در همان کشور پناهندگی داده شود.چرا که اعضای مجاهدین بدون پادگان اشرف و بدون سلاح وقتی در قالب پناهنده به جامعه و شهرهای مختلف عراق سرازیر شوند،نه تنها برای کسی خطرساز نیستند،بلکه ازحیطه کنترل تشکیلاتی خارج شده و اندک اندک با رهبری مجاهدین نیز خداحافظی خواهند نمود.

خانواده های گروگانهای فرقه رجوی امیدوارتر از همیشه 17 مهر 1391

خانواده های گروگانهای فرقه رجوی امیدوارتر از همیشه

آثار و تبعات خارج شدن نام سازمان مجاهدین خلق از لیست تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا که فرقه رجوی طی سال های اخیر به شدت به دنبال آن بود…اما تا جایی که به خانواده های دردمند و رنج کشیده اعضای سازمان مجاهدین خلق که خواسته ای به غیر از دیدار با عزیزان خود و حصول اطمینان از سلامت فیزیکی و روانی آنان ندارند بر می گردد این موضوع می تواند امیدوار کننده باشد. شاید به این شکل سازمان مجاهدین خلق ملزم به پذیرش ملاحظاتی گردد که این میان خانواده ها نیز به حق مشروع خود برسند.

blank
blank
blank