تروریست های دوست داشتنی دولت آمریکا!
خارج کردن نام گروه تروریستی مجاهدین از فهرست گروه های تروریستی که به نوعی پاداش خوش خدمتی های این گروه بر ضد مردم ایران قلمداد می شود، سیاست یک بام و دو هوای دولت امریکا را در قبال تروریستی بودن یک گروه اثبات می کند. این در حالی است که گروه نفاق به علت شرکت در عملیات تروریستی علیه مردم و مسئولین ایرانی و سپس همکاری با رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی و همچنین همکاری در ترور دانشمندان هسته ای ایران، گروهی منفور در ایران و عراق است.
تلاش های پرهزینه گروه مزدور رجوی درخرید مراکز قدرت جهت خروج از لیست تروریستی
.. کشورهای اروپایی بعنوان یک تصمیم کلی حاضربه پذیرش این تروریست های ازرده خارج ولی همچنان وحشی درخاک خود نیستند و لذا تغییر درلیست ترور باعث حل این معضل نخواهد شد. درنتیجه باتوجه به مسائل بالا می توان به سادگی به این نتیجه رسید که دلارهای گروه رجوی که دراثرمزدوری برای صدام بدست آمده وبوی خون می دهند بگونه ای دست ودلبازانه از طرف اینگروه دربین هیات حاکمه امریکا توزیع وپخش شده است واین تنها وبهترین دلیل حذف احتمالی این تروریست های صدام نشان از لیست تروریستی وزارت امورخارجه امریکا می تواند باشد…
واکنش خانواده شهدای ترور به خروج مجاهدین از لیست تروریستی آمریکا
با این اقدام آمریکا در خصوص گروه مجاهدین هیچ شکی در وجود استانداردهای دوگانه و برخورد ابزاری آمریکا با تروریسم و مبارزه با این پدیده شوم باقی نمی ماند…این فرقه در کارنامه خود اقداماتی همچون ترور، آدم ربایی، قاچاق انسان، هواپیما ربایی، پولشویی، سرقت مسلحانه، قاچاق مواد مخدر، نسل کشی و انواع فعالیتهای خرابکارانه را داشته که خود نیز به آن اعتراف کرده است.
پرسشهایی پیرامون منابع مالی و جایگاه سیاسی مجاهدین خلق
… چهره های شناخته شده بریده از مجاهدین از جمله مسعود خدابنده، و همچنین تعداد قابل ملاحظه ای از صاحب نظران دانشگاهی، کارشناسان سیاسی و امنیتی ایرانی و غیر ایرانی نیز به این بحث پیوسته و منطق تصمیم احتمالی دولت آمریکا را مورد تردید قرار دادند. روزنامه معتبر تایمز مالی چاپ لندن طی سرمقاله ای در رد تصمیم آمریکا در این رابطه، آنرا”اشتباه مجاهدین” خواند…
ببخشید، این ها کدام مجاهدین خلق هستند؟!!
… امروز این همه شور و فتور برای این است که رجوی به نقطه سال ۶۰ برگشته است. و این برای رجوی که وعده سرنگونی سه یا چهار ماهه و بعد شش تا یکساله و بعد سه تا پنج ساله و بعد پنج ساله و بعد دوباره سال به سال می داده، تبدیل شده به یک پیروزی. و این پیروزی را آنقدر بزرگ می کند تا همه یادشان برود اصل صورت مسئله چه بوده و انگار که آقای رجوی از اول موضوع کارزارش خارج شدن از لیست تروریستی بوده است. با این اوصاف تصور می کنم باید کمی به حافظه مان فشار بیاوریم تا این مجاهدین را بشناسیم. برای درک این مهم بهتر است با طرح چند سوال مروری تیتروار به گذشته و حال و آینده سازمان بیندازیم. آیا این مجاهدین همان مجاهدینی نیستند که قریب دو دهه بر سر رقبای سیاسی خود فریاد می کشیدند که…
آیا تصمیم آمریکا تاثیری در پذیرش مجاهدین توسط کشورهای ثالث دارد؟!!
تاکنون هیچ کشوری به صراحت دلیل نپذیرفتن مجاهدین را حضور آنها در لیست تروریستی آمریکا قید نکرده است؛ بلکه برخی کشورها به تجربه آنچه مجاهدین در کشورشان مرتکب شده از ریسک دوباره پذیرش آنها خودداری می کنند. به عنوان مثال فرانسوی ها رجوی را نه بر مبنای لیست آمریکا که براساس عملکرد رجوی و تشکیلات او در فرانسه اخراج کرد.
رجوی: باز هم خر شدم
حالا اشرف را هم ندارم تا بر حسب منافع روز، عنوانی برایش بسازم. یک روز بگویم پادگانی عظیم و مرکز نظامی و عملیاتی ماست و روز دیگر با غلط کردن و شکر خوردن بگویم اشرف یک شهر غیر نظامی است ؛ حتی اگر در این شهر مصیبت زده رادیو، تلویزیون، نامه، پست، روزنامه، رابطه با بیرون، ازدواج، مهد کودک و… خیلی چیزهای عادی که در هر شهرکی هست وجود نداشته باشد،..همیشه جار وجنجال می کردیم که دو بال داریم، یکی بال نظامی در اشرف و دیگری بال سیاسی در غرب، حالا با تعطیل شدن اشرف بال و پرمان را هم کندند و شدیم مثل کلاغ بال شکسته
خروج ازلیست یا انشقاق فرقه رجوی
یقینا رجوی به آثاروحشتناک بعد ازخروج ازعراق واقف است ومی داند نیرویی که سال ها آنها را درخفقان نگه داشته بود با رفتن به دنیای آزاد، تره هم برای رجوی ها خورد نمی کنند وبا آگاه شدن آن ها بایستی به همه خیانت ها وجنایاتی که درحق آنها روا داشته پاسخگو باشد.رجوی ها ممکن است به بیرون آمدن ازلیست ابراز خوشحالی کنند چون برای آن کلی خرج کردند. ولی باید به آن ها گفت باش تا صبح دولتت بدمد این هنوزاز نتایج سحر است.
مروری بر کارنامه سازمان مجاهدین خلق، زمانی که در لیست تروریستی امریکا بودند.
وزارت خارجه امریکا هم چشم خود را بر عمل کرد قبل از 2003 سازمان مجاهدین بسته است و می گوید بعد از سال 2003 آنها کار تروریستی انجام نداده اند بلکه در خدمت افشاء سیستم اتمی ایران قدم بر می داشتند و فعالیت می کردند. این برای اولین بار نیست که امریکا از آنها به خاطر خوش خدمتی های شان اشاره می کند. دوهفته قبل هم یک مقام امنیتی اسرائیل که با کانال تلویزونی arte فرانسه مصاحبه داشت، به این جنبه از وطن فروشی های مجاهدین اشاره و تعریف و تمجید می کرد..
فرقه گرایی و تبلیغات دروغین فرقه رجوی
سازمان با تخلیه اشرف هم به لحاظ سیاسی و هم استراتژیکی و هم نظامی کاملا از هم پاشید و حتی از همجواری با مرزهای خاکی ایران هم طی مدتهای طولانی نتوانست سر نگونی نظام ولایت را محقق کند ونهایتا دست از پا درازتر بعد از گذشت سی سال به نقطه اولش باز گشت. بنا بر روشها و سنتهای این فرقه که همواره شکستها را به عنوان پیروزی جشن میگیرد اینبار هم در کشور های مختلف از جمله فرانسه و بلژیک و انکلستان و امریکا و چندین کشور دیگر کاروان ماشینی را با آرم و پرچم سازمان به راه انداختتند و شعار دادنند” ما بردیم و مابردیم ایندفعه رم ما بردیم”..
مجاهدین، مارکسیسم سوخته و راهبرد ضدایرانی واشنگتن
گروه تروریستی مجاهدین که زمانی به عملیات ضدآمریکایی خود افتخار میکرد، اکنون با خروج از فهرست گروههای تروریستی وزارت خارجه آمریکا به دنبال نقشی جدید در راهبرد ضدایرانی واشنگتن است… به هر ترتیب، سازمان مجاهدین خلق، دیگر یک مهره سوخته است و همانطور که در سالهای گذشته بهوضوح دیده شده، از اعضای این سازمان جز سخنپراکنی و فحاشی، کار دیگری برنمیآید.
بعد از مهره به مهره کردن حریف، حالا حرکت با ماست
بیرون آمدن از لیست تروریستی توسط آمریکا برای به خدمت گرفتن این گروه البته دست آنها را هر چه بیشتر در پولشویی و فریب ایرانیان خارج کشورباز میکند و بالقوه میتواند اختیارات بیشتری برایشان ایجاد کند منجمله تماس مستقیم با اربابان بیشمارش و گرفتن پول و ارائه خدمات به آنها که البته چون نمیخواستند ننگ تماس با یک گروه تروریستی را به جان بخرند تصمیم به حذف صورت مسئله کرده اند… با همه این محاسن برای مجاهدین البته فضای بازتر تشکیلاتی را هم،برایشان الزام آور میکند که این از قضا چون زهر برایشان عمل خواهد کرد..