مجاهدین در لیست این و آن باشند یا نباشند حکایت شیر پیری است که…
خارج کردن نام سازمان مجاهدین از لیست سیاه وزارت امور خارجه آمریکا این برداشت را تقویت می کند که سیاستمداران امریکایی عمیقا و به شدت به سیاست تروریست خوب و تروریست بد وفادارند. یعنی می توانی تروریست باشی؛ جان هزاران انسان بیگناه را گرفته باشی؛ صدها عملیات بمب گذاری و انفجار داشته باشی و حتی در مرخله ای خود آمریکاییان را هم کشته باشی؛ اما در مقطعی دیگر اگر به درد سیاست های آمریکا بخوری تروریست نیستی.
زمزمه های تازه
دیروز در یکی از آدرس های اینترنتی وابسته به سازمان یکی از نفرات سازمان با بیان شعری!! از شیر خفته!!، منظور مسعود رجوی خواسته بود وعده دیدارش را با خلق قهرمان ایران و اشرفیان تحقق بخشد!! یا به عبارتی محدودیت ها برطرف شده و ما انصار خلق قهرمان؟؟! تنها مشکل تشکیلاتی و سیاسی خود را در نبود حضور شما می یابیم!!
تروریست ها دست در دست هم
خانواده های استان گلستان که فرزندان شان در اسارت سران گروه تروریستی مجاهدین می باشند، حمایت تروریست از تروریست را شدیدا محکوم کرده و به نمایندگان جاه طلب و هرزه کنگره امریکا اعلام می کنند که مردم ایران در طول 33 سال در تحریم های شدیدتری از طرف کشورهای حامی تروریست و به خصوص امریکا بوده اند و نیرنگ های بسیاری از تروریست جهانی و نیز رجوی تروریست دیده
تصمیم برای مجاهدین: کمپین مولتی میلیون دلاری منجر به حذف از لیست شد
تحقیقات گاردین که بخشی از آن برگرفته از داده های تحقیقاتی « مرکز سیاست های پاسخگو » ـ گروهی که درباره تأثیر پول در سیاست های امریکا تحقیق می کند ـ جریان های مداوم پول را که از سوی سازمان های کلیدی ایرانی امریکایی و رهبران آن ها به کمپینی برای حذف سازمان مجاهدین خلق از لیست سازمان های تروریستی داده می شود، شناسایی کرده است.
قرارگاه اشرف و آمدن خانواده ها
رجوی اعلام کرد این یک جنگ است و باید افراد به خانواده های خود به مثابه دشمن نگاه کنند. و دیگر اجازه نداد افراد با خانواده های شان ملاقات کنند. نمی دانست که این رودی که در جریان است،دژ مستحکم رجوی را به خاک سیاه می کشاند و روی سرش خراب می کند. چرا که بعد از این مراجعات تعدادی از آن جا فرار کردند و مناسبات آن جا را به هم ریختند. و حضور خانواده ها به واقع طناب داری شد برای تشکیلات رجوی و قلعه نفوذناپذیرش.
دور باطل رجوی
مجاهدین از همان ابتدا نه تنها چهره ی دو رویی داشتند بلکه مانند آفتاب پرست هر لحظه تغییر رنگ و موضع می دادند. یک روز آمریکا را امپریالیسم می دانستند، یک روز با صدامی که با حمایت آمریکا به ایران حمله کرد، به رسمیت شناختند دست دوستی به او دادند، یک روز سران حکومت ایران را دشمن خود قلمداد می کنند و به شکنجه، تهدید، ترور و بمب گذاری مردم ایران دست می زنند. حال امروز با رشوه و هزار و یک دوز و کلک نام شان را از لیست تروریسم خارج می کنند.
جشن پیروزی برای فروپاشی!
سران فرقه بعد از سالیان با شعار به اصطلاح مبارزه برای سرنگونی!! و جنگ مسلحانه!! اکنون به زمان قبل از سی خرداد سال 60 رسیده و دست از پا درازتر باید به سوی فعالیت های سیاسی روی بیاورند در حالی که اصلا شرایط کنونی قابل مقایسه با زمان قبل از سال 60 نیست. اکنون فرقه به مرحله فروپاشی رسیده است و کار سیاسی هم مشکلی از آنان حل نخواهد کرد.
امریکا گروه شورشی ایرانی را از لیست تروریستی خارج می کند.
گونه این گروه توانست اموال خود را پس بگیرد و راهی برای بیرون آمدن از لیست پیدا کند؟ پول و البته پول بسیار. سالهاست که مجاهدین در حال برانگیختن مقامات رده بالای امریکایی هستند تا در قبال پول از آن ها اعلام پشتیبانی کنند و تقریباً در خریدن تعریف و تمجید آن ها موفق بوده اند، هر چند که فرماندار سابق پنسیلوانیا اد رندل برای پشتیبانی از این تروریست ها تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.
دژ فرقه رجوی برای همیشه بسته شد
رجوی تمام تلاش خود را کرد که بتواند نه نفرات،بلکه کمپ اشرف را برای همیشه در عراق مال خود کند و راضی بود تمام نفرات را در سرفصل ها به کشتن بدهد ولی آنجا را حفظ کند تا بتواند از این طریق مقر خودش را سازمان یافته نشان دهد. ولی یک استراتژی غلط و سراب بود و امروز بعد از 30 سال دست آورد خود را که کمپ اشرف در عراق بود از دست داد و برای سرپوش گذاشتن بر آن سیاست غلط و شکست مفتضحانه، اعلام کرد که ما در این سال ها خیلی دست آورد داشتیم و مهمترین آن ها این است که در مقر سازمان ملل برای حفظ شما بیانیه صادر شد.و این است برگ برنده رجوی بعد از 30 سال وطن فروشی و کشتن جوانان کشور.
توبه گرگ،مرگ است
تاریخ سراسر جنایت، و خیانت و وطن فروشی فرقه رجوی،از دیرباز، بیانگر ارتزاق این فرقه از این خیانت های ملی و سیاسی بوده است. در اواخر حیات خائنانه و خفیف فرقه رجوی،شاهد خوش رقصی آن ها برای ارباب سابق شان صدام جنایت کار بودیم. بعد از سقوط دیکتاتوری صدام، دست به دامان ارباب جدیدشان،یعنی امریکا شدند و شروع به خیانت و جاسوسی علیه منافع ملی در عرصه های مختلف آن به ایران زمین کردند.
پشت پرده خروج نام مجاهدین از لیست آمریکا
مسئله دوم این است که مجموعهای اطلاعات نشان دهنده آن است که مجاهدین هم درحوزه جاسوسی و جمع آوری اطلاعات و هم در حوزه عملیات، جزو شرکای مهم سیا در عملیاتهای اطلاعاتی علیه ایران محسوب میشود؛ اگر چه ارتباطات مجاهدین با موساد مستحکم تر است، اما سیا در بسیاری از عملیاتهای خود علیه ایران از این گروه استفاده کرده است؛ بنابراین به نظر میرسد خروج از فهرست گروههای تروریستی به نوعی جایزه همکاری با سیا و موساد بوده که به این گروه اعطا شده است.
آیا رجوی از مخفیگاه بیرون خواهد آمد؟
مخفی ماندن رجوی پس از خارج شدن از لیست گروههای تروریستی یک دلیل بیشتر ندارد و آن هم ناتوانی وی در پاسخگویی به هزاران سوالی که بایستی در باره مواضع و عملکرد خائنانه این گروه بدهد…مریم رجوی در پاسخ به سوال خبرنگار آسوشیتدپرس درباره نتایج خروج این گروه از لیست گروه های تروریستی مدعی است که اولین آثار آن درایران مشاهده خواهد شد. طبیعی می بود اگر خبرنگار در ادامه از چگونگی این تأثیر سوال می کرد؛ اما به جای آن از زنده یا مرده بودن رجوی سوال می کند که مریم رجوی با پاسخی کوتاه خبر از زنده بودن وی می دهد.