پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
بسته بندی یک فرقه برای صدور 28 اسفند 1390

بسته بندی یک فرقه برای صدور

ابزار رهبری مجاهدین برای بسته بندی فرقه و انتقال هرچه دست نخورده تر آن عبارت است از سفت و سخت تر شدن نشست های عملیات جاری و غسل هفتگی و…حالا دیگر نشست ها در اشرف و مقر ترانزیت مجاهدین سخت تر و مصرانه تر اداره میشود ,محفل و صحبت های چند نفره غیر کاری و بدون حضور مسئول که همیشه ممنوع بوده امروز خطر به حساب میآید و مجاهدین برای جلوگیری از این خطر برای نشسست ها افراد را از یگانهای مختلف جمع میکنند تا بعد از نشست هرکدام به مقر خود رفته و همدیگر را نبینند

ضرورت محاکمه سران فرقه رجوی در عراق 28 اسفند 1390

ضرورت محاکمه سران فرقه رجوی در عراق

رجوی و دیگر سران فرقه مافیایی می دانند که در صورتیکه یک پرونده از سران فرقه در دادگاههای عراق باز شود ان موقع یعنی شروع محاکمه خود رجوی از عراق تا اورسوراواز پاریس که اردوگاه مریم قجر و دیگر سران فرقه می باشد و ان روز دیگر سران فرقه نخواهند توانست برای توجیه جنایتها و وطنفروشی هایشان یا کارهای تروریستی و شکنجه و کشتار اعضاء ناراضی بپردازند و راه را برای محاکمه دیگر سران فرقه در اروپا و امریکا هم باز خواهد کرد.

سلاح تازه مجاهدین: هیاهوی بلاتوقف در رسانه ها 28 اسفند 1390

سلاح تازه مجاهدین: هیاهوی بلاتوقف در رسانه ها

« کثیف، غیرقابل استفاده، کمبود آب، قطع برق، زندان شدیداً کنترل شده با تجهیزات جاسوسی » این ها عیب و نقص های کذایی پایگاه موقت ترانزیت است که این روزها به طور گسترده ای در هیاهوهای تبلیغاتی سازمان مجاهدین خلق در رسانه ها تکرار می شود.به نظر می رسد پر بیراه نرفته ایم اگر نتیجه بگیریم که رهبر مجاهدین شدیداً درباره چگونگی اداره کردن فرقه شخصیتی اش پس از بسته شدن پادگان اشرف سر در گم است و حتی به این که نیروهایش را در یک شهرک چادرنشینی در خارج از عراق گرد هم بیاورد دل بسته است.

سالی که گذشت و ارزیابی عملکرد گروه تروریستی مجاهدین 28 اسفند 1390

سالی که گذشت و ارزیابی عملکرد گروه تروریستی مجاهدین

اینک تشکیلات پوسته اضمحلالی خود را برای شکستن آماده می کند چراکه پلیس عراق داخل کمپ قدم میزند و مراقبت لازم را دارد. نفس اعضای ناراضی برای هر جدایی گرمتر شده و میرود در یک کنش دمکراتیک ؛ این بار تیر سهمگین تکلیف ملاقات اعضا با خانواده هایشان در محیطی دور از دسترس فرماندهان از سوی صلیب سرخ و سازمان ملل به مجاهدین ابلاغ شود. بی گمان صحنه های جالبی در انتظار رسانه ها خواهد بود تا واقعیت های فرقه مجاهدین را به چالش بکشند.

پیگیری وزارت خزانه داری امریکا وجرائم سخنرانان مواجب بگیر امریکایی مجاهدین 28 اسفند 1390

پیگیری وزارت خزانه داری امریکا وجرائم سخنرانان مواجب بگیر امریکایی مجاهدین

خود این موضوع در این مقطع از وضعیت انفعالی مجاهدین چه در صحنه ترک اجباری اشرف و عراق و چه در حیثیت اروپایی و امریکایی شان نزد اپوزوسیون خارجه نشین برای تضعیف نقش آنان در طرح هر ادعایی موثر باشد. مسلم است با پا گذاشتن تعدادی از اعضا به اروپا هجمه همه گروهها علیه مجاهدین با به رخ کشیدن نتایج صفر حضور 25 ساله مجاهدین در عراق و نوکری صدام حسین و وطن فروشی و سرکوب اعضای سازمان افزایش خواهد یافت

کمپ ترانزیت و ناز و اداهای رزم آوران آزادی 27 اسفند 1390

کمپ ترانزیت و ناز و اداهای رزم آوران آزادی

کاملآ پیداست که تمامی این بهانه ها برای فرار از جابجائی است و ماندن در اشرف که به آن عادت کرده اند اما واقعیت چیست؟ همانگونه که صدها بار گفته و نوشته ایم اردوگاه اشرف ملک پدری رجوی نیست متعلق به عراق است شما هم برای حکومت جدید عراق مهمان ناخواسته هستید که امروز عذر شما را خواسته است حتی اگر شما را به عنوان پناهنده رسمی و قانونی قبول می کرد این حق را داشت که در صورت لزوم محل استقرار شما را به هر جائی که خود مایل است منتقل کند همین کار را در کشورهای اروپائی هم انجام می دهند و هیچ پناهنده ای هم مثل شما در گیری ایجاد نمی کند

چهارشنبه سوری آتش برخرمن رجویها 27 اسفند 1390

چهارشنبه سوری آتش برخرمن رجویها

چهارشنبه هرسال صدها نیرو از صبح تا شام به بیگاری گرفته میشدند تا الزامات سیرک رجویها را فراهم کنند ولی علیرغم اختناق مطلق و کنترل سیستماتیک نیروها ذهن آنها به خانواده ها یشان و خاطرات گذشته بود.امسال با عقب نشینی های مفتضحانه سرکردگان این فرقه از اشرف و استقرا دومین گروه درکمپ ترانزیت لیبرتی تشکیلات جهنمی این فرقه یک گام کیفی دیگر به سمت پروسه فروپاشی خود برداشت. واین فرقه وارد یک فازجدیدی شد.

اوج ذلت، منتهای فلاکت فرقه رجوی 27 اسفند 1390

اوج ذلت، منتهای فلاکت فرقه رجوی

آری در دکترین بازی با مهره ها افراد و گروهها متناسب با ظرفیت وعملکرد خائنانه شان در سر فصل های خاص به بازی گرفته میشوند و هر کدام تاریخ مصرف مشخصی دارند برای دولتمردان اردنی که روزگاری فرقه رجوی را به مثابه ستون پنجم ارتش صدام درجنگ برعلیه مردم ایران ساپورت میکرد بعد ازسرنگونی صدام و استقرار دولت مردمی عراق شرایط کیفا تغییرکرده است و به خوبی دریافته اند که فرقه رجوی دیگرهیچ منفعت سیاسی برای آنها ندارد و وقت آن رسیده است که آنها را همچون دستمال مچاله شده به سطل زباله تاریخ بیندازند.

جنجال در مسئله سوریه و سکوت در سالگرد فاجعه حلبچه توسط رجوی ها 27 اسفند 1390

جنجال در مسئله سوریه و سکوت در سالگرد فاجعه حلبچه توسط رجوی ها

رجوی های جنایتکار دل شان از سنگ است و همانطور که برای مردم ایران و عراق نسوخت، برای مردم سوریه هم نمی سوزد و فقط بر کسب منافع و در جهت امیال پلید جاه طلبانه خود اقدام می کنند. به همین دلیل است که در زمان صدام دیکتاتور به مردم وطن خود خیانت کرده و برای گرفتن پول، سلاح و امکانات از صدام، برای او مزدوری کرده و در قبال جنایت او در حلبچه که تمام دنیا آن را محکوم کرد سکوت کردند تا از این طریق به صدام نشان دهند که بعنوان مزدور چشم شان را بر هر جنایتی خواهند بست

مجاهدین و سوریه 27 اسفند 1390

مجاهدین و سوریه

سازمان در جریان بمباران مردم غزه در فلسطین توسط دولت غاصب اسراییل نیز با بی بیشرمی تمام بنای سکوت را همانند دستگیری صدام حسین و عدم هر موضع گیری علیه جنایات وی گذاشت. شاید اگر یکهفته به سیمای ضدآزادی مجاهدین نگاه کنیم حتی یک سطر اخبار پیرامون موضوعات جنبش وال استریت در امریکا و اعتصابات مردم در انگلیس و افتضاحات اسراییل نیابیم که ریشه در خط فکری ضدمردمی و منفعت طلبانه این گروه تروریستی دارد.

جنگ نرم و بازی با کارت مجاهدین 25 اسفند 1390

جنگ نرم و بازی با کارت مجاهدین

ترور دانشمندان ایرانی و اعتراف مقامات امریکایی به استفاده موساد از عناصر مجاهدین پالس روشنی از طرح دراز مدتی ست که سیاستگذاران پنتاگون، سیا و سرویس جاسوسی موساد تدوین و عملی کرده اند.به نظر می رسد تبیین و استفاده از راهکار منطقی و مبتنی بر اهداف مرحله ای و روشن در جلوگیری از طعمه شدن عناصر مجاهدین از سوی بیگانگان و دشمنان ملت بزرگ ایران در شرایط کنونی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

پاسخ ساده به انفجارهای فوریه: مجاهدین خلق 25 اسفند 1390

پاسخ ساده به انفجارهای فوریه: مجاهدین خلق

به نظر می رسد که پاسخ به این پرسش که واقعاً چه کسانی عملیات های تروریستی را مرتکب شده اند، دشوار باشد. در مقاله بانکوک پست می خوانیم: « به لحاظ عملیاتی، دست مجاهدین خلق و عناصر متحد اپوزیسیون، توضیحی برای اشتباهات پیچیده ای که در نیمه فوریه رخ داد، ارائه می دهند… با خیال راحت می توان فرض کرد که شماری از عناصر اپوزیسیون ایرانی توسط سرویس های جاسوسی اسرائیل و یا آمریکا استخدام شده اند و برای جنگ پنهانی علیه برنامه هسته ای ایران آموزش و آرایش نظامی یافته اند.”

blank
blank
blank