اهانت به هموطنانمان از جانب رسانه فرقه رجوی
یادتان رفت که برای فریب شهروندان عراقی خصوصا سران عشایر به دفعات بیشمار در زمین صبحگاه و یا سالنهای اجتماعات اشرف بساط پذیرایی ازنوع عربی (بخوروبریزوبپاش)مهیا میکردید!؟ ودرپایان به هریک ازحامیان! خود یک تراول صد دلاری اهداء میکردید و….شخصا انگیزه ندارم ازاین دست فاکت ونمونه و… مثال بیاورم چرا که طرف مورد بحث لایق نیست واهمیتی ندارد ولیکن از بابت اهانتی که به هموطنمانم از جانب رسانه فرقه رجوی شده است بی نهایت متاثر شده و دست به قلم بردم.
برگزیده ای از کتاب فرقه ها در میان ما – قسمت بیست و هشتم
اعضای سابق فرقهها در بیرون از فرقه؛ اگر چه آزادند، اما با چالش بازگشت به جامعهای که زمانی آن را طرد کردند، روبهرو هستند. مجموعهای از تطابقهای الزامی باید برای بیرون آمدن از شخصیت مجازی ـ همانطور که برخی آن را نام گذاری کردهاند ـ یا کنار گذاشتن شخصیت کاذب و یا وحدت برقرار کردن با خویشتن قدیمیکنار گذاشته شده به وجود آیند.
پایان یک دیکتاتور، ناکامی وجدان تیره بخت
حسنی مبارک در افکار عمومی جهانی یک فاشیست بود و رژیم پلیسی و ضد دموکراتیک او سالها دست به اعمال تبهکارانه و خشونت بی حد و حصر میزد. توتالیتاریسم حاکم بر مصر اما در میان ناباوری افکار عمومی جهانی و مردم منطقه، سالها تحت حمایت همه جانبه ی” اوباما و دولت امریکا و سران اتحادیه اروپا” قرار داشت. در این میان سران مجاهدین خلق که این روزها در مواجه شدن با قیام ملت مصر و تحولات بوجود آمده در سیمای به اصطلاح آزادی به شانتاژ و فریبکاری روی آورده اند، حال و روز خوبی ندارند. چرا که بر همگان روشن است تروریست ها و دیکتاتورها سرنوشت یکسانی خواهند داشت. آن روز دیر نیست.
پدر خوانده دیگری از رجوی در منطقه از دست رفت!!!
مریم قجر در یک اقدام مسخره بعد از فرار مبارک از مصر سعی کرده با دادن پیام تبریکی به مردم آن کشور خود را خوشحال نشان داده و اینگونه وانمود کند که در مصر دیکتاتوری سرنگون شده و حالا نوبت ایران و عراق است. ولی باید از این فریبکار پرسید یادمان نرفته که وقتی صدام دیکتاتور عراق در حکومت بود دوست و همکار نزدیک شما بوده است ضمن اینکه حسنی مبارک دیکتاتور مصر در آن مقطع نیز دوست و هم پیمان دیکتاتور عراق بوده است
برگزیده ای از کتاب فرقه ها در میان ما – قسمت بیست و هفتم
کنترل رفتاری بشدت محدود کننده و تنبیهی در خصوص بچهها در بسیاری از فرقهها اعمال میشود. کتک زدنهای شدید برای «شکستن اراده، بیرون کشیدن گناهان و فایق آمدن بر روح شیطانی» روشهای پذیرفته شده برخورد با کودکان است. در برخی فرقهها، جن گیری بر روی بچهها اعمال میشود تا روح شر، شیاطین و نظیراینها از آنها خارج گردد.این موارد میتواند ظالمانه و وحشتناک باشد. تنبیه انضباطی میتواند بدون توجه به نتایج آن اعمال شود؛ در برخی موارد، زندگی افراد دراین تنبیهات گرفته شده است.
سونامی انقلاب اسلامی در خاورمیانه و خوار شدن رجوی های دجال
هرچند که امپریالیست ها به سیاق دیرینه خود برای مخدوش کردن مرزها و وارونه جلوه دادن حقایق اسلام گرایانه انقلاب کشور های عربی منطقه شانتاژ و تبلیغات دروغین زیادی را از طریق رسانه های ماهواره ای خود انجام میدهند ولی این بار رجوی دجال نیز چهار نعل به کمک اربابان شتافته و در پیام 9 بهمن 89 با کینه و عناد منکر این حقیقت و بیداری اسلامی مردم منطقه می شود.
منابع مالی سازمان، پرسش بی پاسخ همیشگی
. اینکه هزینه های واقعی سازمان چه میزان است خودش یک موضوع سکرت و تا اکنون پیچیده ای است. اما با احتساب همین هزینه های قابل رویت و قابل محاسبه واقعاً چه کسی می تواند باور کند این مبالغ از روش های مشروع و یا بر اساس آنچه آقای پویا ادعا می کند از طریق کمک های مردمی تأمین شده باشد. با فرض درستی چنین ادعایی آیا این سؤال پیش نخواهد آمد که اگر سازمان تا این میزان پایگاه مردمی دارد که می توانند چنین هزینه های سرسام آوری را تامین کنند پس چرا به لحاظ اجتماعی این میزان در انزوا و بعضاً مورد تنفر است
جنازه فرقه رجوی در سردخانه تاریخ – قسمت سوم
فرقه تروریستی رجوی که از ابتدای سال 1358 درایران پا به عرصه وجود گذاشت درسال 1382پس از سقوط صدام عملا از هم فروپاشید و سران این فرقه به اردن وفرانسه گریختند _ پس از تعین تکلیف اسارتگاه اشرف طی چندماه آینده نوبت به تحت تعقیب قرار گرفتن سرکرده فراری این فرقه _ مریم قجر فرماندهان ترور و شکنجه گران و بازجویان این فرقه خواهد رسید _ دراین مرحله باید پرونده بیش از دودهه این گروه خطرناک تروریستی دردادگاه های کشور عراق به جرم جنایت وکشتارمردم ایران وعراق گشوده شود
لولوی مجاهدین و گمراهی حاشیه نشین ها
اگر تا دیروز فرصت طلایی اعلام وجود و نام نویسی برای وابستگی تمام عیار به کشورهای بیگانه و سازمان های جاسوسی پیش نیامده بود امروز آن پرده افتاده است.برخی ساده لوحانه فکر میکنند که آمریکا در این مسیر مجددا گروه رجوی را مسلح خواهد کرد.این افراد نه از تجربیات خود آموخته اند و نه از شرایط موجود به درک درستی نائل گردیده اند.اینها نیز رشته نازکی از جماعت”سوسیالیست های تخیلی” هستند
چرا خواهان محاکمه مسعود رجوی هستیم؟
این محاکمه قطعا می بایست با حضور ناظران بین المللی و رعایت تمامی موازین و اصول قانونی و بر اساس عرف جهانی حقوق متهمین صورت گیرد. خواست ما برای انجام چنین محاکمه ای انتقام جوئی یا حتی عدالت خواهی نیست. ما معتقدیم که جهان باید در خصوص تهدید و تخریب اجتماعی و امنیتی فرقه ها مطلع گردد و دیگر کسی به دام فرقه های رنگارنگ که با شعارهای فریبنده خود جوانان صادق و آرمان گرا اما کم تجربه را اسیر میکنند نیفتد.
برگزیده ای از کتاب فرقه ها در میان ما – قسمت بیست و ششم
برخی اعضا توسط فرقه به علل مختلف اخراج میشوند که طیف گسترده ای از سیاست تصفیه آسیب دیدگان روانی و حتی جسمی به علت فشارهای موجود در زندگی فرقهای گرفته تا برنامههای مشخص شده را که در آن رهبر فرقه به علل اقتصادی یا علل دیگر تصمیم میگیرد اندازه گروه را کوچک کند یا از شر یک نفر خلاص شود، تشکیل میدهد.
ایران هسته ای خطرناک تر است یا تسلیح سازمان تروریستی مجاهدین؟!!
لازم به تأکید نیست که گزاره های مورد تأکید مجاهدین از جمله اعمال قدرت رهبری و حکومت آگاهترین به مسائل و احوالات اجتماعی و سوق دادن جامعه و… که در چهل و اندی سال پیش در زمره اولین آموزه های تشکیلاتی تدوین و تعمیق می شده، دلالت بر چه مؤلفه های سیاسی و ایدئولوژیکی دارد. لازم به تذکر مجدد نمی باشد که در این سالهای طولانی مورد نظر تام ریچ، آمریکا تا چه اندازه تاوان این آموزه ها و آموزشها را پرداخته و در این راستا چه تعداد انسان بی گناه قربانی توهمات و باورهای جزمی مجاهدین شده اند.