جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
داستانی تکان دهنده از اوج خشونت در فرقه رجوی 27 فروردین 1388

داستانی تکان دهنده از اوج خشونت در فرقه رجوی

جوان 26 ساله سیستان و بلوچستانی که مدت شش سال با گروه مجاهدین فعالیت کرده و حدود شش ماه قبل از گروه جدا شده است، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت:”سران گروه مجاهدین برای اینکه از حمایت همیشگی آمریکا برخوردار شوند و زیر سلطه دولت عراق قرار نگیرند، مرا مکلف به ماموریتی برای انجام این نقشه کردند. براساس این نقشه مقرر شده بود که بعد از اینکه نیروهای آمریکایی من را تحویل نیروهای عراقی، با هدف انتقالم به ایران دادند، من در زندان عراقیها با زدن شاهرگ خود دست به خودکشی بزنم.

فاجعه انسانی از جانب مجاهدین رخ خواهد داد 24 فروردین 1388

فاجعه انسانی از جانب مجاهدین رخ خواهد داد

مسعود رجوی در مواقع خطر و بحران توان تصمیمگیری درست و منطقی ندارد و ترجیح می دهد تصمیمی هیجانی و دارای بار تبلیغاتی بالا اتخاذ کند تا بتواند از پرتو این تصمیم تا مدتی محدود مانور تبلیغاتی گسترده ای به راه بیندازد، تصمیماتی که تا کنون تماما به ضرر خود او، اعتماد افراد فرقه اش به او و به طور کل به ضرر فرقه مجاهدین تمام شده است.

شمارش معکوس برای فاجعه انسانی در اشرف 15 فروردین 1388

شمارش معکوس برای فاجعه انسانی در اشرف

مریم قجر عضدانلو و مسعود رجوی همچنان مشغول بازی سیاسی با اشباح گذشتگان هستند و این تراژدی انسانی و سیاسی است که در اردوگاه اشرف در شرف وقوع است به فرمان مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو. این بار رجوی هدف نهایی خود را نه در سوء استفاده از عواطف و احساسات اسیران خود، که به جد در اهتمام به قربانی کردن تمامی آنها متمرکز کرده است. وقتی رجوی پیشاپیش دم از یک فاجعه انسانی می زند.

پادگان اشرف یا جیمز تاون؟ 11 فروردین 1388

پادگان اشرف یا جیمز تاون؟

فرقه ها با روش های شناخته شده و مشخص عمل میکنند و در جهان علمی کنونی، شناخت عملکردهای آقا و خانم رجوی نه تنها دور از پیش بینی و انتظار نبوده بلکه آثار بیمارگونه یک دون کیشوت فرضی را نیز نمی توان بر سیمایش مشاهده کرد. جدای از تمامی کم و کاستی ها، راه حل دولت عراق راه حلی انسانی و بین المللی برای تمامی اعضاء محصور در پادگان اشرف است.اگر چه رجوی آن را دانسته و با ابزار کهنه شده” جیم جونز” و با استعاره”فاجعه انسانی” نوید”جیمز تاون” را در پادگان اشرف بلوف می زند!

چرا مجاهدین اعضای شورای ملی مقاومت را پیش انداخته است 11 فروردین 1388

چرا مجاهدین اعضای شورای ملی مقاومت را پیش انداخته است

یکی از دلایل این نکته که چرا مجاهدین یکسره وارد مقابله و پاسخ گویی به این مقالات نشده و اعضای شورای ملی مقاومت را سپر قرار داده اند، این است که در حال حاضر مجاهدین در موقعیت و جایگاه یک متهم هستند و ناگزیر برای دفاع از این مسائل چندان صورت خوشی قائل نیستند. مجاهدین می دانند محتوای پرونده 17 ژوئن به اندازه کافی دلایل محکمه پسند برای امتناع فرانسه از پذیرش مجاهدین و یا حتی بخشی از آنها در خاک فرانسه را در خود دارد. بنابراین نمی توانند در موقعیتی که زیر ضرب اتهامات وارده هستند، در قبال این اتهامات از خودشان دفاع کنند.

تکرار مجدد فاجعه خودسوزی پاریس 09 فروردین 1388

تکرار مجدد فاجعه خودسوزی پاریس

رهبران خائن این فرقه این نکته را مد نظر دارند که برای ادامه بقا میتوان به محصولات انقلاب ایدئولوژیک امیدوار بود اما این بار بازی که مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو شروع کرده اند به مراتب خطرناک تراز حیله آنها در حوادث پس از ژوئن 2003 است فرقه رجوی پس از تسلط ارتش عراق بر اسارتگاه اشرف بارها نسبت به بروز یک فاجعه انسانی هشدار داده است اما این بار رجوی هدف نهایی خودرا نه در سو استفاده از عواطف و احساسات اسیران خود که به جد در اهتمام به قربانی کردن تمامی آنها متمرکز کرده است

فرقه رجوی؛ خودسوزی و خودکشی 17 اسفند 1387

فرقه رجوی؛ خودسوزی و خودکشی

فرقه رجوی رکورد دار به قتل رساندن نفرات و خودسوزی و خودکشی اسیران در اشرف است در فرقه رجوی بعد از انقلاب ایدئولوژیک سال 1364 که همان انقلاب مریم قجرعضدانلو که نسل کشی است امار فجیع و تکان دهنده به قتل رساندن و خودکشی و خودسوزی رو به رشد روز افزون بوده است بطوری که تا سال 1382 حمله امریکا به عراق بسیار اوج گرفت و افراد متعددی مثل سعید نوروزی سهیل ختار و تعدادی از زنان و مردانی که پر از اطلاعات بودند فرقه رجوی سر به نیست کرد و برای لاپوشانی مرگ آنها را ناشی از بمباران هوایی و با شلیک ناخواسته اعلام کرده است.

نگاهی به تحولات جاری قرارگاه اشرف 07 اسفند 1387

نگاهی به تحولات جاری قرارگاه اشرف

رهبری فرقه مجاهدین آقای مسعود رجوی و مریم رجوی در سر بزنگاهها فرار را بر قرار ترجیح داده و هرگز هزینه ها را از جیب وکیسه خود و شورای رهبری اش پرداخت ننمود. آقای مسعود و خانم مریم رجوی اولین کسانی بودند که صحنه جنگ را ترک کردند. در قانون نظامی فرمانده اخرین نفر است که صحنه را ترک میکند. این واقعیت بیانگر این است که رهبری سازمان هیچ مایه ای از خودش نمی گذارد……

خانم مریم قجر عضدانلو از خودت مایه بگذار 04 اسفند 1387

خانم مریم قجر عضدانلو از خودت مایه بگذار

بازی که مسعود و مریم رجوی رهبران خائن وکثیف شروع کرده اند به مراتب خطرناکتر از حیله آنها در حوادث پس از ژوئن 2003 است. مسعود و مریم قجر از این عده فریب خورده سوء استفاده می کنند و تلاش دارند که در آخرین روزهای اقامت آنها در این مکان نیز از وجود آنها بهره برداری کنند مسعود و مریم قجر چون بهتر از هر کس میدانند عمر آنها در عراق به پایان رسیده است و زمان آن رسیده است که در برابر جنایات خود در طول سالهای گذاشته علیه مردم ایران و عراق پاسخگو باشند.

رجوی قصد براه انداختن یک فاجعه انسانی را دارد 03 اسفند 1387

رجوی قصد براه انداختن یک فاجعه انسانی را دارد

مسعود رجوی که در اپورتونیستی سابقه ای طولانی داشته و در شرایط گوناگون به رنگهای مختلف در می آید، در حال حاضر نیز تصمیم دارد اسرای تحت امرش را در چارچوب اهداف شومش به قربانگاهی دیگر بفرستد. بنا به اخبار رسیده از منابع موثق و با توجه به اظهارات و همچنین پیشینه سرکرده گان فرقه و با نظر به بی اهمیت بودن جان افراد برای اقای رجوی، وی تصمیم دارد در صورت شروع جدی عملیات بسته شدن اردوگاه کار اجباری اشرف، یک فاجعه انسانی دیگر شبیه به خودسوزی های چند سال پیش اعضای فرقه در اروپا، براه بیندازد.

تکرار مجدد فاجعه خودسوزی در پادگان اشرف 01 اسفند 1387

تکرار مجدد فاجعه خودسوزی در پادگان اشرف

اگر افکار عمومی غرب و نخبگان سیاسی پیام شیطانی و اتش افروز همسر خانم مریم رجوی رهبر مادام العمر و ایدئولوژیک این فرقه را مورد توجه و بررسی قرار بدهند، به این واقعیت پی خواهند برد که تاریخ در شرف تکرار مجدد است و تکرار فاجعه دردناک پاریس در ابعاد وسیعتر در پادگان اشرف قریب الوقوع و در تقدیر است. مسعود رجوی رهبر خود انتصابی فرقه مجاهدین در پیام تحریک امیز خود به قربانیان در بند پادگان اشرف، انها را مکررا و موکدا به خیزش و سرکش وطغیان بر علیه قوانین و حاکمیت سیاسی دولت منتخب عراق فراخوان داده است.

آسیب شناسی فرقه تروریستی رجوی (جستاریکم) 21 بهمن 1387

آسیب شناسی فرقه تروریستی رجوی (جستاریکم)

رجوی طی دوسال اخیر ازسویی تمامی امکانات خود را که بوسیله دولت اسرائیل وآژانس یهود مورد پشتیبانی قرار می گرفت صرف تبلیغات تئوری حمله نظامی به ایران می نمود ودررسانه های وابسته خود ازجمله وبسایت هایی چون ایران پرس نیوز چنین تبلیغ می کرد که دولت بوش تا پایان دوره حاکمیت خود (سال 2008) حتما به ایران حمله نظامی خواهد نمود! ازسویی دیگر این فرقه مزدور با استفاده ازلابی ها وپشتیبانان دولت اسرائیل درپارلمان های اروپایی ومراجع حقوقی سعی می کرد با هزینه های سنگینی که از جانب آژانس یهود پرداخت می گردید دولت های اروپایی را تشویق به تغییر تصمیم خود مبنی بر منگنه نمودن این فرقه درلیست گروه های ممنوعه بنماید

blank
blank
blank