تاریخچه عملیات انتحاری در فرقه رجوی – قسمت پنجم
درباره اینکه چه نشانه هایی به معنی موقعیت ویژه و احساس خطر هست هم توجیه شده بودم. مثلا به محض شنیدن تیراندازی، احساس تعقیب و محاصره و یا تصادفی که بطور مشخص مشکوک و ساختگی باشد و یا موارد پیش بینی ناشده دیگری که می توانستیم وجود خطر و اتفاق خاصی را در آن حدس بزنیم. من می دانستم در صورت بروز هر یک از آن احتمالات باید بلافاصله مدارک خودم و بقیه افراد شورای رهبری را منهدم کنم.
مریم رجوی قاتل ندا و فروغ حسنی
مریم رجوی این زن عاشق قدرت و زن فریب ونیرنگ با تسلیت دادن به خانواده حسنی می خواهد نقش خودش را که در خودکشی تشکیلاتی ندا حسنی و اثرات روحی آن بر خانواده ندا، فروغ و علی و پدرشان احمد و مرگ فروغ داشت، پاک کند. فروغ یک مادر بود که فریب مریم و مسعود رجوی را خورد وبجای اینکه برای ازادی علی تلاش کند قربانی فریب و دروغ مجاهدین شد.
تاریخچه عملیات انتحاری در فرقه رجوی – قسمت سوم
در سطح شورای رهبری همواره شاهد این بودم که مطرح می شد که هر فرد باید برای خودکشی یا کشته شدن آماده باشد. برای سازمان در هر مقطع و مرحله ای این یکی از نکات کلیدی و حاد بوده است. در مقطع عملیات راه گشایی یکی از اصول اولیه، میزان امادگی افراد برای اقدام به خودکشی در عملیات و از طریق شکستن قرص های سیانور همراه اش بود.
تاریخچه عملیات انتحاری در فرقه رجوی – قسمت دوم
. می خواهم بگویم نوع عملیات انتحاری – ابداعی سازمان در خیلی موارد از جمله مثلا خودسوزی های ژوئن و یا حتی مواردی که مثل یاسر اکبری نسب اشاره کردم، همه اش از دل آن مناسبات و قراردادهای اولیه بیرون می آید. از جایی که ما برای اولین بار و لو بصورت ظاهرا موجه ساده ترین گزینه را انتخاب می کنیم. از جان انسان برای جلوگیری از احتمالات مایه می گذاریم. بعد برای این اقدام قداست و جایگاه درست میکنیم و در کل روی تعمیق چنین راه حل هایی می رویم.
حقایق پشت پرده ۱۷ ژوئن
افراد توجیه گشتند که خود را برای یک خودسوزی گسترده در اعترض به اقدام دولت فرانسه در قرارگاه اشرف آمده کنند. قرار شد که این عمل در حضور خبرنگاران خارجی در میدان اصلی قرارگاه موسوم به اشرف صورت گیرد.درچنین شرایطی اولین خبرهای مبنی بر خودسوزی افراد درفرانسه به همراه فیلم آن در قرارگاه اشرف پخش شد و از آنها بعنوان قهرمانان فدایی نام برده می شد با مرگ یکی از همین قربانیان موجی از تاسف قرارگاه را فرا گرفت
تاریخچه عملیات انتحاری به بهانه خودسوزی ها در فرقه رجوی
یک نوع عملیات انتحاری هم در این میان هست که میشود اصطلاحا پیشگیرانه یا تهدیدآمیز و یا اعتراضی یا چیزی در همین مایه ها اسم گذاری کرد. این همان نوعی است که فکر می کنم مجاهدین می توانند افتخار ابتکار آن را به خودشان نسبت بدهند. البته ما از نمونه این عملیات انتحاری را در مقاطعی و در جاهایی سراغ داریم. مثلا در اعتراض به جنگ ویتنام نمونه های خودسوزی در مقابل دفتر سازمان ملل و یا سفارت خانه های آمریکا داشته ایم.
۱۷ ژوئن؛ لکه ننگی بر پیشانی رجوی
کوس رسوایی17 ژوئن و عوامل خیانتکار دست اندکار آن در هر کوی و برزن به صدا آمده است. در این روز مریم رجوی که خودش هم زمان با شروع تهاجم نظامی آمریکا به عراق هزاران رزمنده مجاهد را که در نوار مرزی از یک ماه قبل به امید اعلان فرمان پیشروی رئیس جمهور منتخب شورا در زیر سهمگین ترین بمباران های تاریخ تنها گذاشته و مخفیانه در فرانسه سکنا گزیده بود توسط پلیس فرانسه دستگیر شد.
اوور، مقر اصلی فرقه مجاهدین خلق
تمام فرقه ها به مکانی آرام و دورافتاده برای استقرار نیازمندند همانطور که فرانکلین جونز منطقه Lake در کالیفرنیا و دیوید کورش، منطقه مونت در تگزاس را برای استقرار انتخاب کردند. مجاهدین نیز دهکده اوورسورواز را که به شدت تحت کنترل آنهاست به عنوان مرکز فعالیت های فرقه ای خود برگزیده اند. ساکنان این مقر علیرغم اینکه در فرانسه پناهندگی سیاسی دارند نمی توانند آزادانه به هر کجا که می خواهند بروند.
خاطرات کامبیز باقر زاده – قسمت نهم
به دنبال دستگیری مریم و تعدادی از اعضای سازمان در فرانسه در عراق رسماً گفته شد: برای خود سوزی درخواست بنویسید. این عین جمله مژگان پارسایی مسئول اول سازمان است که گفت: وقتی مریم نیست هیچ کس نباید باشد و همه باید بمیرند، اگه مریم هست باهاش هستیم، اگه نیست ما هم نیستیم! دراین خود سوزی ها، افراد تنها فریب دجالگری رجوی و زنش را خوردند وگرنه اگر خود سوزی خوب است، چرا مهدی ابریشم چی یا مژگان پارسایی حاضر نشدند خطی روی بدنشان بیفتد؟
مرگ مشکوک اعضای ناراضی در پادگان اشرف
بعد از به حفاظت درآمدن پادگان اشرف توسط قوای اشغالگر امریکایی، خانواده مقتول (فردین فتحی) از کرمانشاه بمنظور دیدار و کسب وضعیت عزیز از دست رفته شان به پادگان اشرف آمدند. سران سازمان مجاهدین از طریق نیروهای نگهبان آمریکایی به خانواده چشم انتظار اطلاع داد که چنین شخصی در لیست نیروهای سازمان نبوده و نیست که خانواده مزبور با نگرانی صد چندان به کرمانشاه بازگشتند.
آخرین نشانه فرقه ای مجاهدین
وقتی گروه هایی هستند که در میان باور هایشان مرگ امری پیش پاافتاده و کمترین واکنش در قبال وضع فوق العاده است، ما باید به طور خاص نسبت به احتمال و امکان کشتار جمعی توسط رهبران فرقه ای بسیار هوشیار باشیم. آنچه مجاهدین در روزها و ماه ها اخیر در پیش گرفته اند، بیش از هر چیز بر هوشیاری و اعمال اهرم های کنترل کننده بر روی رهبران و ساکنین قرارگاه اشرف تاکید می کند.
باید از مریم رجوی پرسید چرا به اشرف باز نمی گردد
راستی چرا اگر پایداری در اشرف، شرف است تو که بیشتر از همه نیاز به شرف داری خودت را در سوراخ موش قایم کردی؟ چرا عزیز دور دونه های تو و مریم حضور ندارند. چرا تو ومریم بانو در قصرهای مجلل و اشرافی زندگی میکنید بیا بیرون. تو که مدعی بودی امام حسین هستی! در طول تاریخ تنها کسی که با زنان ایرانی این رفتار را کرد محمود افغان بود که برای حفظ سلطه و حکومتش زنان ایرانی را جلوی قشون ها می فرستاد.