جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
شیر خفته از خواب زمستانی بیدار میشود 21 بهمن 1387

شیر خفته از خواب زمستانی بیدار میشود

و اما رجوی که اصطلاح «شیر خفته» را خودش در پیامی کتبی خطاب به اعضای سازمان انتخاب کرده بود اکنون از خواب زمستانی بیدار شده است از تمام بحثهای سیاسی و استراتژیکش که مثل همیشه سرشار از دروغ و دغل است بگذریم از سخنانش بوی مرگ و بوی فاجعه به مشام می رسد. بطور ضمنی راه حل «اعتصاب غذا تا حد مرگ» و البته راههای خطرناک تر مثل خودسوزی و خودکشی را نیز به اعضای سازمان یادآور شده است.

خطر خود سوزی دسته جمعی در پادگان اشرف 11 دی 1387

خطر خود سوزی دسته جمعی در پادگان اشرف

تعطیلی پادگان اشرف و بحران موجود در فرقه آنقدر بحرانیست که جای هیچگونه تردیدی برای تشدید تشنج و عکس العملهای هیستریک درون سازمانی باقی نمی گذارد. اینکه سازمان قبل از اینکه اجبارا اشرف را تخلیه نماید و خود آزادانه نیروهایش را به جای امنی منتقل نماید بعید به نظر می رسد. متاسفانه تاکنون مجاهدین کمکهای سازمانهای حقوق بشری را برای انتقال نیروهایشان به محل امنی نپذیرفته اند و همچنان سرسختانه به مقاومت برای نگهداشتن نیروهائیکه اکثر آنان بیش از 50 سال دارند، پرداخته اند.

سرنوشت غم انگیز ۳۵۰۰ ایرانی مجاهد 09 دی 1387

سرنوشت غم انگیز ۳۵۰۰ ایرانی مجاهد

رهبری و کنترل فرقه گونه مجاهدین با انقلابات و نظرات ایدئولوژیک بیمار گونه” رجوی ها” یاد آور جریان جیمز جونز رهبر یک فرقه مذهبی در آمریکا است که جان نزدیک به هزار تن از پیروانش را با بی تفاوتی در اردوگاهش در جیمز تاون ,گویانا در سال 1978, با خودکشی دستجمعی گرفت.بی تفاوتی رهبری مجاهدین به جان افرادش با فدا کردن آنان در عملیات گوناگون از سال ۶۷ تا خودسوزی اعضای این سازمان در سال 1382 در پی دستگیری مریم رجوی در پاریس , کاملا مشهود است.

خودسوزی در سازمان انقلابی، مترقی و دمکراتیک 24 آذر 1387

خودسوزی در سازمان انقلابی، مترقی و دمکراتیک

ای کاش هیچ وقت شاهد این صحنه دلخراش نبودم شاهد لحظه های شعله گرفتنش تا مرگ دلخراش او فراموش نمی کنم غروب یکی از روزهای بهاری سال ۱۳۷۸ چند جوان وارد مرکز ما شدن بنام مرکز ۱۸ با شور ونشاط و هیجان زیاد از اینکه نسل بعد از خودم را می دیدم خوشحال ولی متناقض که بیچاره ها چند روز دیگر خواهیم دید وشما آن روی سکه را هم خواهید دید. مدتها گذشت یعنی تقریبا دو ماه که شروع شد واز آن به بعد محمد رضا بخت برگشته وزیبا چهره که سن او بیش از ۲۰ بهار نگذشته بود درخواست جدا شدن کرد.

سازمان از دیدگاه ثریا معزی – قسمت چهارم 19 آبان 1387

سازمان از دیدگاه ثریا معزی – قسمت چهارم

شگرد سازمان همیشه این بوده که از جداشدگانش چهره ای منفور بسازد تا دیگران کمتر به ذهنشان خطور کند که جدا شوند. این مسئله در دهه اخیر و کمی پیش تر از آن جدی تر شده و جداشدگان را به مزدوری و خیانت متهم می کنند تا در نزد هموطنان منفور شونــــد و صحبت های آنان برد نداشته باشد. در چند سال اخیر نیز صدها جدا شده خود را تا حد توان زندانی آمریکایی ها کردند و آن ها را مزدوران وزارت اطلاعات نامیدند و تمامی امکانات را از آن ها دریغ داشتند ولی در نمایش های بیرونی آنچنان صحبت می کردند که گویی تمام تلاششان را برای رفاه آنان به کار برده اند.

گذر پوست به دباغ خانه 31 شهریور 1387

گذر پوست به دباغ خانه

خواچه گان و مزدوران فرقه رجوی، هریک بدتر از دیگری، به منزله ی شیاطین رهبری به سوی تاریکی، همگی در« بسیج » های مرسوم، گماشته شده اند تا به زمزمه و وسوسه های مشئوم، جان اسرای فرقه را « هیزم» گیرند و آنها را به آتش شهوات ارباب شان بیافکنند.

نقض حقوق بشر در مناسبات فرقه تروریستی رجوی – قسمت ۱۵ 27 شهریور 1387

نقض حقوق بشر در مناسبات فرقه تروریستی رجوی – قسمت ۱۵

: رهبران فرقه ی مجاهدین تبحر و تخصص خاصی در اعمال فشار سیستماتیک ذهنی و روانی نسبت به نیروهای درون تشکیلاتی داشتند. بیشتر مد نظرم افراد معترض و منتقد درون مناسبات تشکیلات مجاهدین است. آنان با توجه به تجربیاتی که داشتند حتی سعی می کردند از شیوه های ساواک برای ایجاد رعب و وحشت در درون تشکیلات پر رمز و راز خویش بهره ببرند.

کشتی فرقه رجوی به گل نشست 17 شهریور 1387

کشتی فرقه رجوی به گل نشست

به دولت و ارتش عراق هشدار می دهیم ازشگردهای رهبر دجال این فرقه غافل نباشید و برای حفاظت از جان این اسیران ازچنگال خونبار مسعود رجوی هرچه سریع تر این اسارتگاه ایدئولوژیک راکاملا تسخیر نموده و افراد مستقردرآن را به مکان امنی تحت نظر کمیساریای سازمان ملل درمورد پناهجویان منتقل نمائید.

تهدید فرقه به سوزاندن و کشتار اعضای رده پایین 17 شهریور 1387

تهدید فرقه به سوزاندن و کشتار اعضای رده پایین

در سایت وابسته به فرقه ی رجوی مطلبی درج شده بود که بد نیست مورد بررسی و تامل بیشتر قرار بگیرد. لازم به توضیح است که در فرقه ی رجوی اعضا خودشان اختیار و اجازه نوشتن ندارند و تنها بزرگترهایشان برایشان می نویسند.

چرا خودکشی 09 شهریور 1387

چرا خودکشی

اینکه مجاهدین باید جل و پوستشان را جمع کنند و از عراق بیرون بروند بر کسی پوشیده نبوده و نیست. طبیعی است که صدام حسین دیگر سر از خاک بیرون نخواهد آورد تا از آن ها حمایت کند. در عراق هم هر تغیر و تحولی به وجود بیاید آن چیزی نخواهد شد که ماندن مجاهدین در آن کشور را بپذیرد. حکومت نوپای عراق آنقدر مشکلات دارد که چه بخواهد و یا نخواهد مجبور است با همسایگانش در صلح و صفا بگذراند. رهبران این حکومت این آگاهی را دارند که سرنوشت خودشان را به یک فرقه تروریستی گره نزنند.

مطلبی در مورد ۱۷ ژوئن 03 تیر 1387

مطلبی در مورد ۱۷ ژوئن

در ضمن حالا چی شده که 17 ژوئن روز کودتا شد فکر می کنید کسی نمی داند که شما هیچ ارزشی برای زنان قائل نیستید اگر قائل بودید به خاطر سردسته تروریستها امپراتور مریم خانم که هیچ فرقی با زنان شاه نمی کند باعث نمی شدید که خانم ندا حسنی و خانم صدیقه مجاوری خودشان را بسوزانند…

برگ هفتم از برگی از تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ 30 خرداد 1387

برگ هفتم از برگی از تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳

آنچه که این روز را تاریخی می کند، نه بخاطر اهمیت سازمان مجاهدین خلق است و نه بخاطر اهمیت دستگیری مریم رجوی، بلکه از این جهت این روز تاریخی است که چشم و گوش مردم جهان با پدیده فرقه گرایی و تروریسم بیش از گذشته آشنا شد. برای مردم ایران و جهان، بویژه مردم فرانسه روشن شد که چگونه و با چه مکانیزمی رهبران فرقه ها می توانند از اعضای فرقه مشعل هایی بسازند تا خود را مدتی بیشتر گرم نگه دارد.

blank
blank
blank