نقاب قانونمداری چرا مجاهدین خلق به خشونت و بیقانونی روی آوردند؟
قابل توجه جمعیت اجاره ای باید به اوکراینیها در مورد گردهمایی مجاهدین خلق در پاریس هشدار داد
نقد و برسی ۱۷ژوئن، نگاهی به مراسم ۱۷ ژوئن امسال در ویلپنت
بر اساس همان اطلاعیه ها و عکس های که خود سازمان مجاهدین انتشار داده است. می بینند که مجری برنامه و مهمان های برنامه و شرکت کنندها که در واقع برای پر کردن سالن است همه خارجی هستند.برای این برنامه و مشابه ان که سازمان مجاهدین اجرا می کند تعدادی سیاست باز از دور خارج شده امریکائی هستند
مجاهدین خلق؛ دروغ، نفرت و خشونت در ویلپنت ۲۰۱۴
اعضای انجمن صلح در محل حاضر شد.همانطور که می بینید،اینجا پر از افراد خارجی است. افراد اروپای شرقی، بی خانمان ها، عرب، چینی، پناهنده و … ایرانیان خیلی کمی در اینجا به چشم می خورند.البته ایرانیانی که ظاهرا عضو یا هوادار مجاهدین هستند. به جرات می توان گفت، اکثر افرادی که در این فیلم می بینید خارجی هستند.
مریم رجوی و نمایش ضعیفی که در ویلپنت اجرا کرد
بنابر اقرار صریح گردانندگان تجمع و از جمله مریم رجوی، افراد حاضر در سالن از ۵ قاره شرکت بودند، که بیش از آن که علامت اعتبار و یا انسجام تشکیلاتی مجاهدین باشد، نشان شیادی و کلاهبرداری بقایای رجوی و گواهی بر دهها گزارش در باره به دام انداختن شهروندان اروپای شرقی با تور پاریس گردی است.
ویلپنت و چند نکته
تضاد و تناقض صد روی صد فرقه مجاهدین در استراتژی و خیانت و مزدوری را تا ابد به همراه دارد و نمی تواند بدون آنها حیات دیگری داشته باشد لذا اینگونه وارونه نمایی ها جز عقبگرد محصول دیگری نمی دهد. چون چند ساعت بعد از ویلپنت همه ی مهمانهای کرایه ای می روند و جز سیه رویی و پاره ای تبلیغات بی حاصل چیزی گیر رجوی نخواهد آمد اینرا تجربه چند دهه به اثبات رسانده.
با مشاهده بی تفاوتی مردم ایران، شیوخ عراق را بمیان آوردند!
ابتدا پای انواع سناتورها و پارلمانتر های بازنشسته وبخصوص امرای سابق واسبق ارتش آمریکا که بنوعی دراین مراسم حضور داشتند، بمیان آمد و سپس تلویزیون های بی توقع؟! مواد تبلیغاتی دراختیار رجوی ها گذاشت که استقبال مردم ایران را درپی نداشت وحتی مقالات جامع ومانعی در تشریح این غوغا سالاری ها بر صفحات اینترنت گذاشتند و گروه مافیایی رجوی ناچار برآن شد که مسیر کاروان تبلیغاتی خود را از راه ایران کج کرده وبطرف عراق روانه کند!
رجوی در ویلپنت به دنبال چیست؟
باید دید رجوی از این مرحله چگونه گذر میکند. و برگزاری ویلپنت ورای تمام زرق و برق و میلیونها دلاری که خرجش شد، چه مسیری را برای مجاهدین رقم خواهد زد. آیا نشانهای از عبرت و درسگیری از وقایع گذشته اشرف و لیبرتی در او دیده خواهد شد و یا همچنان بیکله و ترمز، بیا بیا کنان و با دست خالی، هل من مبارز گویان، به سوی سرنوشتی محتوم خواهد شتافت.
افتضاح فاحش در مضحکه ویلیپنت پاریس
مریم قجردرآن سمینارکه گفته ها وخط وخطوط ترسیم شده شخص رجوی وعیال خودش را نشخوار میکرد ازجمله به مردمان بپاخاسته سوریه وعراق درود فرستاد که خواستند بدنبال بهارعربی انقلابی کرده باشند شاید که ازاین رهگذرطغاری بشکند ماستی بریزد به کام ماست لیسان!
هدف اصلی گردهم آیی فرقه ی رجوی در ویلپنت پاریس
فرقه ی رجوی که بهتر ازما میداند که نمیتواند روی حمایت مردم ایران وحتی اپوزیسیون برانداز و یا منتقد حساب کند، همواره به تنها گزینه اش که ساپورت خارجی وحضور درهمسایگی ایران باشد فکر کرده وتمام قدرت تبلیغی و لابی های متعددش را برروی تحقق این مسئله متمرکز کرده والبته گوشه ی چشم قابل توجهی هم به مصارف داخلی این اقدامات خود داشته است.
گردهمایی بزرگ یا لشکرکشی عظیم دروغ
به خاطر آورید روزنوشت های یک دانشجوی قرقیز که در سایت رادیو فردا منتشر شد. آلینا که در پراگ پایتخت چک تحصیل می کرد سرگذشت سفر یک روزه ی خود به پایتخت فرانسه و شرکت در گردهمایی ایرانیان را ساعت به ساعت نوشت. وی از صف اتوبوس های دانشجویانی گفت که از کشورهای مختلف به ویژه شرق اروپا به مراسم” ایرانیان” آورده شده بودند.
ویلپنت، پرده ای بر جنایات رجوی در لیبرتی
رجوی قصد دارد با برپایی جلساتی مانند ویلپنت، افکار را از فجایعی که می آفریند منحرف کند. رجوی آن چیزی نیست که ویلپنت را برگزار کرده است، رجوی کسی است که جان 3 هزار نفر را در عراق بازیچه مطامع خود قرار داده است. رجوی کسی است که قصد ایجاد جبهه ای تروریستی در منطقه را کرده است.
همه کسانی که در جشن مجاهدین حضور داشتند – چرا هیچ ایرانی در این جمعشان نیست؟
در سطح سخنرانان نیز عوامل فرقه از دوستان تندرو همیشگی شان دعوت بعه عمل می آورند. زاپاتیرو نخست وزیر سابق اسپانیا، جوزف لیبرمن عضو مجلس سنای آمریکا، ژنرال جیمز کانوی فرمانده سابق تفنگداران دریایی آمریکایی در عراق، هوارد دین و جولیانی شهردار سابق نیویورک از جمله این افراد تندرو بودند که در مراسم مجاهدین حضور داشتند.
در داخل کشور برای این گردهم آیی شما، تره هم خرد نکردند!
درکنگره ها، از افراد ناظری از سازمان های اپوزیسیون و تشکل های کشورهای دیگر نیز دعوت بعمل میآید که به مشاهده ی عملکرد رهبری و نظرات موافق یا مخالف اعضای کنگره را می پردازند و…ازاینکه دراین کنگره حتی یک نماینده ازاکثریت اعضای این سازمان که ساکنین لیبرتی عراق باشند، حاضر نبودند، اطلاق نام کنگره به این شعبده بازی ها بسیار نادرست است!

