نزاع در اپوزیسیون گاردین: نبرد میان مجاهدین و سلطنتطلبان در خیابانهای لندن
به بهانه خبر درگذشت زهره بنی جمالی در کمپ اشرف 3 گردباد مرگ در تشکیلات رجوی
سرمایه گذاری عبث فرقه ی رجوی بر پیروزی هیلاری کلینتون!
اولا دیگرگذشت زمانی که بتوان دوحزب عملا جدا ومستقل را برای آمریکا متصور شد و نظر کسانی که با ارائه ی دلایل کافی معتقدند که احزاب جمهوریخواه ودموکرات امریکا تنها بازوی یک حزب هستند با دوجناح راست، درست تر است!اگر ترامپ فاشیست سنتی نوع قرن بیستم وازقماش هیتلرها باشد، هیلاری ازنوع جدیدش که فاشیست انکلوساکسن- صهیونیستی نام دارد، بوده واین فاشیزم قرن 21 به مراتب خطرناکتر از فاشیزم سنتی است…
رویای سرنگونی , شکست استراتژیکی وسیاسی و به گور رفتن تمام رویاهای مجاهدین
ﺑنا به اخبار درز پیدا کرده ازنیروهای منتقد در ﮐﺷور آﻟﺑﺎﻧﯽ، ﻓرﻗﮫ ﺗرورﯾﺳﺗﯽ رﺟوی در ﯾﮏ ﺳردرﮔﻣﯽ ﺗﺷﮑﯾﻼﺗﯽ عمیقی فرو رفته است و اضمحلال وجود این فرقه را به شدت تهدید میکند ؛ ﻟذا مریم رجوی فرمان داده تا نشستهای ﮐﮫ ﻣﺎھﯾﺗﯽ ﺗوﺟﯾﮭﯽ و در راﺳﺗﺎی ﺑﺎزﺳﺎزی اﻓﮑﺎر ﻧﻔرات درآﻟﺑﺎﻧﯽ به طور مرتب و سیستماتیک برگزار شود.مشکل اینجاست که…
عذرخواهی ازملت ایران تنها راه نجات فریب خوردگان فرقه رجوی
سی وپنج سال جنایت وخیانت علیه مردم ایران و به طورخاص علیه اعضای نگون بخت خود که همواره چاکر و نوکر حلقه بگوش رجوی بودند و صدها جنایت دیگر که تک به تک آنان جای بررسی و تجزیه و تحلیل دارد پاسخگوی همه این کارها برعهده یک نفر و آن هم رجوی مزدور می باشد و بس،حالا یک پیشنهاد ویژه برای رجوی و دم و دنبالچه آنان دارم…
وسیله ی غلط، هرهدف بفرض درستی را به بیراهه میبرد!
باند رجوی که دستانی هر روز خالی و خالی تر می یابد، تمسک به هر طناب پوسیده ای را عین پیروزی دانسته و ول کن معامله نیست!باوجود اینکه دود هیاهوهای گردهم آیی پاسارگاد- بدون اینکه نتیجه ی ملموسی داشته باشد – فرونشسته، اما قلم بدستان این فرقه سر رها کردن آن راندارند!…
صد نفر از فرقه مجاهدین جدا شدند (فاز ساندویچ و فست فود برای سرنگونی؟!)
آنچه از اخبار عناصر جداشده مجاهدین برمی آید این است که بیش از صد نفر از اعضای ناراضی تا کنون از تشکیلات از هم گسیخته فرقه در آلبانی جدا شده و جدایی همچنان ادامه دارد.
آلبانی٬ایستگاه آخر فرقه رجوی
بعد از سی و چند سال که از شروع فاز نظامی مجاهدین در سی خرداد سال 1360 میگذشت٬ سرانجام کار رهبری”بی مثال” رجوی برای این فرقه٬ باین جایی رسیده است که می بینیم! نه تشکیلات منسجم٬ نه قدرت نظامی ٬نه حمایت مردمی ٬نه محبوبیت داخلی و بین المللی و در یک کلام هیچ! و این وضعیت محصول رهبری مسعود رجوی است! رهبری بی خردانه که در یک کلام نام مجاهدین را با کلمه تباهی پیوند میدهد! در یک کلام میتوان سازمان را مجاهدین را اینگونه جمعبندی کرد. تکیه کردن به قدرت خارجی و مزدروی برای آنها بزرگترین اشتباه سازمان طی سی و چند سال گذشته بوده است!
وظایف خانواده های مجاهدین در قبال فرزندان اسیرشان در فرقه رجوی چیست؟
خانواده های دلاور باید به مبارزه خود جهت نجات فرزندانشان از فرقه رجوی ادامه دهندتا گوشت دم توپ سعودیها نشوند و با توجه به اینکه خانواده ها میدانند که تنها تفاوت لیبرتی و اشرف با تیرانا از زاویه فرزندانشان امنیت آن است والا درتیرانا نیز باز تحت شدیدترین فشارهای روحی روانی و فیزیکی و حتی بیشترقرار دارند چون از زاویه رجوی اینجا مهد بورژوازی است و احتمال بروز مشکلات بیشتری برایش از جانب مجاهدین وجود دارد پس سرکوب بیشتر و فشارهای بیشتر در دستور کار رجوی علیه مجاهدین خواهد بود.
آینده سازمان مجاهدین و راه کارهای پیش روی رهبران و اعضای مجاهدین
اعضای مجاهدین به لحاظ روحی دیگر مانند گذشته نیستند. رزمنده هایی که با انگیزه های بسیار بالا می توانستند در شرایط بسیار سخت و طولانی مدت بجنگند(مانند عملیات فروغ جاویدان ۱۳۶۷) به دلیل ۳۰ سال سرکوب تحت نام انقلاب ایدئولوژیک و طلاق های اجباری، به دور و بدون خانواده و قطع رابطه با جهان بیرون، خیانت پی در پی رهبران سازمان، دیگر فاقد آن انگیزه های انقلابی هستند.
نحوست رجوی دامن دوستانش را هم می گیرد
بعد از همکاری نزدیک سران فرقه رجوی با سازمان جاسوسی موساد در مورد افشاگری سایت های هسته ای که سعی داشتند چهره ایران را خراب کنند ولی شاهد بودیم که نحوست رجوی دامن سازمان جاسوسی موساد را هم گرفت و در توافق هسته ای ایران با کشورهای 1+5 باز هم این دشمنان مردم ایران بودند که شکست خوردند.
مرحله فروپاشی شتابان فرقه رجوی با انتقال به آلبانی
خبرهای رسیده از آلبانی حاکی از فروپاشی و اضمحلال هرچه بیشتر فرقه و تسریع روند جدایی اعضا ناراضی می باشد. به قرار اطلاع بیش از صد نفر از اعضای ناراضی تا کنون از تشکیلات از هم گسیخته فرقه در آلبانی جدا شده و جدایی همچنان ادامه دارد.
مجاهدین در تند باد حوادث مرگبار سیاسی
صاحب خانه جدید مجاهدین یعنی عربستان که در کسوت – ترکی الفیصل- که سالها سفیر عربستان در آمریکا و انگلیس بوده خودش را نشان داده است و به زرنگی و هوشیاری شناخته شده اش صاحب اصلی مجاهدین است که از سر هوش و ذکاوت اش مجاهدین را بدون گذشته مشعشع اش و رهبر تاریخی اش مسعود رجوی طلب میکند
خلع شعار شدن مجاهدین پس از خلع سلاح
در هنگام حمله امریکا به عراق و سرنگونی صدام علیرغم همه شعارهای بظاهر انقلابی ضد امریکایی سازمان مجاهدین و رهبر آنان، با چرخش 180 درجه بر تز ضد امپریالستی و شعار های استراتژیک نقطه پایانی گذاشت و بطور علنی و رسمی به آمریکایی ها در عراق پناه بردند و تا آخرین نقطه جاسوسی و وطن فروشی پیش رفت.

