تضاد میان شعار و عمل مجاهدین خلق؛ بقایای متعفن خیانت، بر پیکر انسانیت
خیانت در بالاترین سطح جرایم امنیتی خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ
فصل خونین خیانت بررسی انتقال مجاهدین خلق به دامان دیکتاتور
افشاگری هسته ای یا خیانت به ملت توسط سران فرقه رجوی
سران خیانت پیشه فرقه رجوی که جاسوسی و وطن فروشی آنها برای هیچ انسان آزاده ای بخصوص ملت عزیز کشورمان پنهان نمیباشد، در روزهایی که مردم غیورمان برای یک نهضت بزرگ اماده میشوند و با حضور سبز خودشان همچون گذشته مشت محکمی به دهان یاوه گویانی همچون سران ضدبشری فرقه رجوی خواهند زد
پس منظور از ساختن داعش، خلع ید از ایران بود؟!
یعنی عربستان با این زبان بی زبانی میگوید که من قادر به برداشتن ایران نیستم ولی ازعهده ی این کار درمورد داعش و شرکاء بر می آیم! وبنابراین باید دیگرانی که قادر به سرنگونی رژیم ایران هستند، این کار را بکنند تا منهم داعش را بر دارم!!!
مراسم شاهزاده های عربستان، هزینه ی سفید آب و سرخ آب مریم را اینگونه بر باد داد!
به مریم رجوی ایراد سختی گرفته خواهد شد که تو با اینهمه ادعاهای آزادیخواهی و زن دوستی؟؟!!، چگونه میتوانی با این طایفه ی زن ستیز که نگاهی مطلقا کالایی به زن دارند، متحد باشی؟!
فرقه ی رجوی با این متحد جامعه ی بی طبقه میسازد!
دیگر اظهر و من الشمس است که باند رجوی، متحدی بهتر از حکومت عربستان ندارد ویا اگر با پشت صحنه ها هم آشنا باشیم، لا اقل میتوانیم بگویم که یکی از حامیان اصلی رجوی ها این حکومت پر ریخت وپاش است!
باز هم افتخار مجاهدین به جاسوسی علیه وطن و نوکری برای بیگانگان
رجوی از موفقیت چشم گیر ایران به شدت رنج می برد، چون او ایرانی عقب مانده و ضعیف می خواهد و چشم دیدن موفقیت ایران در عرصه های مختلف نداشته و ندارد که بیش از سه دهه است آن را ثابت کرده و تا توانست به وطن خیانت کرد که جلو رشد و تعالی ایران را بگیرد، اما او (رهبر گور به گور شده) غافل از آن است که که این چرخ پر قدرت پیشرفت در همه ی زمینه ها به راه افتاده
شاهزاده ترکی الفیصل رابط مریم رجوی با اسرائیل هم شد!!
حال با دیدار و عکس انداختن وزیر خارجۀ سابق اسرائیل با ترکی الفیصل می توان نتیجه گرفت که او در عین حال رابط بین مریم رجوی و اسرائیل نیز می باشد
چرا فرقه رجوی سنگ سوریه و عربستان را به سینه می زند؟
درس عبرت برای فرقه تروریستی رجوی، هنگامی که تاریخ مصرف شما هم تمام شود شک نکنید آنچنان فرش زیر پایتان را همین حامیان وهابی و آمریکائی بکشند که اثری از شما باقی نماند.
وطن فروشی برای رجوی ها مثل آب خوردن است
هدف این است که خواننده را بفریبند و این گونه جلوه دهند که انگار دنبال پشتیبانی به اصطلاح «آزادی خواهان جهان» می باشند!! اما دم خروس این ادعا خیلی زود بیرون زد و مشخص گردید که منظور نویسنده از «آزادی خواهان جهان» آقای ترامپ است.
این نیز بگذرد، آقای سینا دشتی!
باند رجوی که هر کف صابونی را دستگیره ای برای صعود ازپله های قدرت تلقی میکند، سینا دشتی را به میدان فرستاده تا مطلبی تحت عنوان” فشارها بر ایرانیان” بنویسد وضمن بهانه قراردادن این موضوع، به تعریف وتمجید از فرقه ی محبوبش بپردازد که ای کاش چنین نمیکرد و مارا وادار نمیکرد که تعفن کشنده ی موجود درداخل این مناسبات ضدانسانی را برای هزارمین بار بیرون بریزیم!
دشمنی دول غربی با ملت ایران و خوشحالی سران فرقه رجوی
در یکی دو روز گذشته شاهد شیطنتهای روباه پیر در برابر ارباب بی یال و کوپالش بودیم که برای دستگرمی و پاچه خواری که به امریکا رفته بود، برای خشنود کردن این حامی بزرگ تروریست در دنیا، مطالبی نادرست در مورد کشورمان به دهان گشاد خود اورد
با وجود اصرار رجویه و لابی هایش، دونالد ترامپ برای کارهای دیگر انتخاب شده!
فاکسنیوز قرار گرفته بود گروهی از (مجاهدین) با اشاره به وعده های انتخاباتی ترامپ از وی خواسته بودند در این توافق بازنگری کند و با آنها به صورت تلفنی گفتگو و یا دیدار کند”. مثلا چه کار کند؟! این بازنگری بنفع وزیان که بایدباشد؟هیئت حاکمه ی آمریکا یامردم ایران؟!
فرقه رجوی کارتی برای تمام فصول
اگر این فرقه سرسوزنی صداقت داشت اگر سر سوزنی بوئی از انسانیت وازادی و ازادگی و وطن پرستی را میفهمید اینگونه خود را الوده به هر کس و ناکسی نمی کرد.تمام تار و پود فرقه رجوی تا بن استخوان الوده به تئوریهای رهبریست که نیست و تمام تئوریهایش با شکست روبرو شده انهم به قیمت جان چند نسل از مردم ایران

