چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
آیا رجوی از مخفیگاه بیرون خواهد آمد؟ 12 مهر 1391

آیا رجوی از مخفیگاه بیرون خواهد آمد؟

مخفی ماندن رجوی پس از خارج شدن از لیست گروههای تروریستی یک دلیل بیشتر ندارد و آن هم ناتوانی وی در پاسخگویی به هزاران سوالی که بایستی در باره مواضع و عملکرد خائنانه این گروه بدهد…مریم رجوی در پاسخ به سوال خبرنگار آسوشیتدپرس درباره نتایج خروج این گروه از لیست گروه های تروریستی مدعی است که اولین آثار آن درایران مشاهده خواهد شد. طبیعی می بود اگر خبرنگار در ادامه از چگونگی این تأثیر سوال می کرد؛ اما به جای آن از زنده یا مرده بودن رجوی سوال می کند که مریم رجوی با پاسخی کوتاه خبر از زنده بودن وی می دهد.

بررسی اجمالی خروج مجاهدین خلق از لیست تروریستی آمریکا 12 مهر 1391

بررسی اجمالی خروج مجاهدین خلق از لیست تروریستی آمریکا

بنابر این همه می دانند که در سی سال گذشته،عملیات های تروریستی مجاهدین خلق از پایگاه های آنان در فرانسه و سپس خاک عراق طراحی و فرماندهی می شد.آموزش و اعزام واحد های عملیاتی و پشتیبانی نیز از کردستان عراق،کشورهای اروپایی،کشورهای حاشیه خلیج فارس،پاکستان و ترکیه صورت می گرفت.بااینحال اصلی ترین پایگاه نظامی آنان در عراق بوده و از علمیات موسوم به فروغ جاویدان تا ترور اسدالله لاجوردی و صیاد شیرازی از خاک عراق..

آیا مجاهدین خلق هم به فهرست تروریستی های خوب می روند؟ 12 مهر 1391

آیا مجاهدین خلق هم به فهرست تروریستی های خوب می روند؟

نها چند هفته به پایان مهلت تعیین شده برای وزارت امور خارجه امریکا باقی مانده است تا درباره وضعیت تروریستی سازمان مجاهدین خلق تصمیم گیری شود. این که آیا وزارت امور خارجه سازمان را از فهرست تروریستی خارج خواهد کرد یا خیر بستگی دارد به رویکرد واقعی امریکا در قبال موضوع تروریسم. واکنش امریکایی ها در برابر تروریسم تاکنون تبلیغاتی بوده است.

اعتراض مقامات و مردم عراق به خروج نام مجاهدین از لیست تروریست ها 12 مهر 1391

اعتراض مقامات و مردم عراق به خروج نام مجاهدین از لیست تروریست ها

با گذشت چند روز از خارج کردن نام مجاهدین از لیست تروریست ها از سوی وزارت خارجه امریکا، موجی از اعتراض در میان مقامات و مردم عراق بر ضد این اقدام به وجود آمده است…رئیس کمیسیون امنیت ملی پارلمان عراق با اشاره به محکومیت این اقدام امریکا گفت: مقامات امریکایی گروه هایی را که بر ضد منافع خودشان باشند تروریست می خوانند و گروه های تروریستی را که در خدمت امریکا باشند از لیست تروریست ها خارج می کنند و این همان رفتار دوگانه مقامات امریکا است.

آقای ژنرال چند ستاره چند گرفتی که اکنون دم از آزادی خواهی مریم می زنی؟ 12 مهر 1391

آقای ژنرال چند ستاره چند گرفتی که اکنون دم از آزادی خواهی مریم می زنی؟

موضع گیری این ژنرال ارتش امریکا برای کسانی که مدتی در تیف بودند زیاد تعجب بر انگیز نیست. چرا که وقتی در اشرف بودم بارها مشاهده کردم که وی به همراه نفرات ستاد خودش در جشن های سازمان و حتی مراسم خاصی که فقط برای آنها برگزار می شد، شرکت می کرد.بله من شاهد بودم که چگونه مسئولین فرقه برای خوش خدمتی به شما، از دختران جوان برای پذیرایی استفاده می کردند تا این گونه نشان دهند که در راه جذب شما به سمت خودشان از هیچ کثافت کاری ابائی ندارند.

آه مادران، رجوی و سرانش را گرفت! 12 مهر 1391

آه مادران، رجوی و سرانش را گرفت!

نزدیک به دوسال ما پشت درب اشرف حنجره خودمان را پاره کردیم که شاید رجوی و سرانش دل شان به رحم آید و یک ملاقات چند دقیقه ای بین ما و فرزندان مان که سال هاست آن ها را ندیده ایم صورت گیرد. ولی متاسفانه مثل این که دل آن ها از سنگ تراشیده شده است.طی این دو سال انواع برچسب ها را به ما زدند. به ما گفتند که شما خیابانی هستید، ساندیس خور هستید، مزدور هستید و گدا گرسنه و مهم تر از آن به ما گفتند که شما هیچ فرزندی در پادگان اشرف ندارید.

درون جنگ های مخفیانه اسرائیل: برگزیدگان موساد”قاتلان کیدون” 11 مهر 1391

درون جنگ های مخفیانه اسرائیل: برگزیدگان موساد”قاتلان کیدون”

تحلیل گر امریکایی ریچارد سیلوراستاین معتقد است که منبع اصلی درآمد سازمان تروریستی مجاهدین خلق قتل هایی است که در خاک ایران و به دستور اسرائیل انجام می دهند. وی براین باوراست که « اگر شما تروریستی به نفع اسرائیل باشید، مثل مجاهدین، بنابراین تا آنجا که به (مبلغ اسرائیلی مستقر در امریکا) در شوویتز مربوط است، شما یک کوشر هستید.

توهم قدرت طلبی رجوی 11 مهر 1391

توهم قدرت طلبی رجوی

یکی از مقام‌های ارشد وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با خبرنگاران گفت که خارج کردن سازمان مجاهدین خلق از لیست یادشده به این معنی نیست که آمریکا و این سازمان در جبهه مشترکی در برابر جمهوری اسلامی ایران قرار دارند. این مقام آمریکایی که نخواسته نامش فاش شود افزوده‌ است که به باور واشنگتن، مجاهدین خلق گروهی نیست که به عنوان یک نیروی اپوزیسیون قادر به اشاعه ارزش‌های دموکراتیک در ایران باشد.

در باب خارج شدن از لیست سازمان های تروریستی 11 مهر 1391

در باب خارج شدن از لیست سازمان های تروریستی

آیا ماهیت تجاوزگرانه و غاصبانه‌اش تغییر کرده آیا خود آقای اوباما یا خانم کلینتون هستند که نظر شخصیشان تغییر کرده است. جواب هیچکدام اینها نیست، جواب در ادامه سیاست تحت فشار گذاشتن ایران است. آمریکا، ایران مطیعی میخواهد که مطابق میلش حرکت کند. سیاستهای دولت اوباما در ادامه سیاستهای بوش است. سیاست تحریم و فشار تدریجی سیاسی، نفتی و اقتصادی. تحریم های اقتصادی و نفتی را از مد تها پیش شروع کرده بود و حالا که احساس می کند کارایی آن ها کم شده است به اصطلاح برگ آخر خودش را بازی می‌کند.

مجاهدین و جمله های نا تمام! 11 مهر 1391

مجاهدین و جمله های نا تمام!

پس به قول دوستان این خود باعث اضمحلال فرقه ایی شده چرا که خود ایزولگی فرقه ایی را از بین می برد. پس شادی برای خروج از لیست لاجرم افراد را متوجه زندگی آزاد کرده و به دنبال حق و حقوق پایمال شده سالیان خویشند. بگذار حالا هرچه سازمان به آن ها شرینی و کیک دست ساز بدهد. و در هیاهوی داخلی و تبلیغاتی خود بدمد. پاسخ های نا گفته 10 ساله باز همچون زخم کهنه ایی سرباز خواهد کرد

حذف مجاهدین از لیست ترور، حقه ای تلخ 11 مهر 1391

حذف مجاهدین از لیست ترور، حقه ای تلخ

تحلیل گرانی که درباره مجاهدین خلق مطالعه می کنندو اعضای جدا شده این ادعای گروه که ترور را کنار گذاشته است نمی پذیرند. اخیراً سیمور هرش در گزارشی افشاگرانه، عنوان کرد که در سال 2007، نیروهای ویژه امریکا، در سایت سری نوادا در عملیات های مخفیانه ای به ایرانی ها آموزش هایی داده بود. به آن ها اسلحه و تجهیزات ارتباطی و آموزش های عملیاتی جاسوسی جهت فعالیت های تروریستی ضد رژیم ایران داده بود.

پیام تبریک حسن زبل به خواهر مریم رئیس جمهور برگزیده مقاومت 11 مهر 1391

پیام تبریک حسن زبل به خواهر مریم رئیس جمهور برگزیده مقاومت

.. بله ما پیروزمندانه از یک گزینه زیر میزی تبدیل شدیم به یک گزینه روی میز و این یعنی یک جهش کیفی , ما امروز درست مثل ارتش آزادیبخش سوریه , گروه جندالشام و فتح السلام در لبنان و سایر برادران سلفی و وهابی مان در قفقاز و لیبی و سومالی بیرون از لیست تروریستی قرار داریم , هرچند آنها سلاح دارند و ما نداریم , قرارگاه دارند و ما نداریم ,عملیات دارند و ما نداریم , عضو دارند و ما نداریم و حال دارند و ما نداریم اما همه در بیرون بودن از لیست مشترک و مسروریم. ما الان درست مثل پانزده سال پیش بیرون از لیست هستیم و درست مثل سی و چند سال پیش ثابت کردیم که اهل ترور و مبارزه مسلحانه و غیره نیستیم..

blank
blank
blank