ما گروگان رجوی ها بودیم – قسمت دوم
همه اعضای سازمان بهتر می دانستند که همواره منظور از ضوابط تشکیلات یعنی تن دادن به خواسته های آن ها و منظور از اصول انقلاب ایدئولوژیک نیز یعنی تن دادن به ارزش های ضدانسانی انقلاب درونی این فرقه، لذا رهبری سازمان در پیام به نفراتی که خودکشی می کردند آنان را افرادی با وابستگی به رگ و تارو پودهای زندگی عادی و لیبرالیستی قلمداد نموده و برایش از اراده برای پیوستن به فرهنگ فرقه مجاهدین سخن می راندند.
مصاحبه با آقای حسن حمادی برادر مرحوم محمد حمادی – قسمت سوم
هرکس چند روزی را دراین فرقه سپری کرده باشد متوجه می شود که رجوی چه موجود شیاد و پلیدی است و چگونه اسیران را طی سالیان مغزشویی کرده. بنابراین با توجه به شناختی که از ماهیت ضد انسانی و جنایتکارانه رجوی ها در مدتی که در کمپ اشرف حضور داشتم پیدا کردم و متاسفانه نگذاشتند در لحظات آخر برادرم را ببینم…
برخورد دوگانه امریکا با فرقه رجوی
باید سناتورهای عقب مانده و نمایندگان تروریست پرور امریکا بدانند که ما هرگز با این بادها نخواهیم لرزید، چرا که مجاهدین در برابر خروش مردم انقلابی ایرانی عددی نیستند که کشورهای حامی تروریست بخواهند از این ابزار دور ریخته شده بر علیه ما استفاده کنند، همچنان که در چندین مرحله با برخوردهای دوگانه خود این امر را ثابت کرده اند و امروز نیز به صورت علنی گروهی را که 17000 انسان بی گناه را ترور کرده و برای جامعه بشری خطرناک می باشد را زیر بال و پر خود می گیرد.
فکر این را نکرده بودم که همه چی آوار شود
راستش استاد زبر دستی است که می توانست در هر شرایطی برگی رو کند. اما دیگر تمام شد این آقای متفکر از هر راهی که مانده این شرایط را به نفع خودش تلاش می کند بچرخاند. الحق که آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. تنها کاری که می کند این شرایط فعلی را با بهانه جویی و سنگ اندازی های متفاوت به تاخیر بیاندازد. اما قضیه را نگرفته که کاملا جدی است و دولت و مردم عراق خواهان اخراج بی قید وشرط آن ها می باشند.
دوستان قبلی صدام حسین بزودی از لیست تروریستی خارج می شوند
این بودجه های سرسام آور از کجا می آیند و چگونه تامین می شوند. مجاهدین می گویند که بودجه انها توسط ایرانیان مقیم آمریکا داده می شود. ولی طبق گفته متخصصین و مجربین سیاسی آنها این بودجه را از اسرائیل و کشورهای حوزه خلیج فارس و پولی که صدام به آنها داده بوده تامین می کنند. مطمئنا با این تصمیم روابط ایران با آمریکا از این که هست خرابتر نخواهد شد و هر دو کشور دشمن یکدیگر باقی خواهند ماند…
خروج مجاهدین خلق از لیست تروریستی آمریکا و وضیعت کنونی آنان
امریکا بالاخره به وعده اش وفا کرد و با اخطار ها و تهدید های آشکار و نه با سلام و صلوات مجاهدین را برای بهره برداری های بیشتر و کرنش های افزون تر از لیست تروریستی اش خارج کرد.در تحلیل این واقعه زیاد نبایست به دنبال موضوعات عجیب و غریب گشت چرا که صورت مساله کاملاً واضح و آشکار است آمریکا پس از کشیدن همه دندان های مجاهدین آنان را از محیطی در بسته که البته برای انان ارزش تاریخی داشت خارج و به قول خود فرقه مجاهدین به زندان یا قفسی در بسته به نام « لیبرتی » جای داده است
دولت عراق به اعضای مجاهدین خلق پناهندگی بدهد!
مریم رجوی از یک سال پیش تا کنون خواستار به رسمیت شناخته شدن حقوق پناهندگی اعضای مجاهدین توسط دولت عراق است.پس بهتر است از این خواسته استقبال نموده و به کسانی که بیش از ۲۵ سال رنگ جامعه و بیرون از پادگان اشرف را ندیده اند،در همان کشور پناهندگی داده شود.چرا که اعضای مجاهدین بدون پادگان اشرف و بدون سلاح وقتی در قالب پناهنده به جامعه و شهرهای مختلف عراق سرازیر شوند،نه تنها برای کسی خطرساز نیستند،بلکه ازحیطه کنترل تشکیلاتی خارج شده و اندک اندک با رهبری مجاهدین نیز خداحافظی خواهند نمود.
حمایت امریکا از تروریسم مجاهدین؛ اهانت به خون قربانیان عراقی
یکی از نمایندگان فهرست المواطن عراق با انتقاد از اقدام آمریکا در حذف نام مجاهدین از لیست سازمانهای تروریستی، آن را اهانت به خون قربانیان عملیاتهای تروریستی دانست.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) حسن الساری در بیانیهی مطبوعاتی که نسخهای از آن به سایت اشرف نیوز ارسال شد، آورده است: تصمیم واشنگتن در حذف نام این گروه از سازمانهای تروریستی تشویق تروریستها به ارتکاب جنایات بیشتر و همچنین اهانت به خون قربانیان به شمار میرود.
خانواده های گروگانهای فرقه رجوی امیدوارتر از همیشه
آثار و تبعات خارج شدن نام سازمان مجاهدین خلق از لیست تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا که فرقه رجوی طی سال های اخیر به شدت به دنبال آن بود…اما تا جایی که به خانواده های دردمند و رنج کشیده اعضای سازمان مجاهدین خلق که خواسته ای به غیر از دیدار با عزیزان خود و حصول اطمینان از سلامت فیزیکی و روانی آنان ندارند بر می گردد این موضوع می تواند امیدوار کننده باشد. شاید به این شکل سازمان مجاهدین خلق ملزم به پذیرش ملاحظاتی گردد که این میان خانواده ها نیز به حق مشروع خود برسند.
گزارش«افبیآی»درباره منابع مالی مجاهدین
در گزارش وزارت دادگستری آمریکا FBI در 29 نوامبر 2004 در ارتباط با منابع مالی مجاهدین این گونه آمده است: تحقیقات نشان داده که مجاهدین خلق در زمینه گردآوری اعانه بسیار فعال است. در گذشته بیشتر پولی که به دست میآمد از طریق شبکههای مجاهدین خلق در لس آنجلس و واشنگتن جمع آوری میشد، این پول سپس از طریق پول شوییهای بینالمللی و پیچیده و با استفاده از حسابهایی در ترکیه، آلمان، فرانسه، بلژیک، نروژ، سوئد، اردن و امارات عربی متحده به خارج از کشور منتقل میشد.
هیچ تغییری در ماهیت مجاهدین به وجود نیامده است
«دیوید مناشری» موسس مرکز مطالعات ایران در دانشگاه تلآویو تصریح کرد: این گروه در بین مردم ایران محبوبیتی نداشته و مردم ایران فراموش نکردهاند که 24 سال پیش، زمانی که صدام به ایران حمله کرد آنها با او هم دست شدند.مناشری خاطرنشان کرد که هیچ گونه تغییری در خلق و خو و ماهیت مجاهدین به وجود نیامده و در حیرت است از اینکه چگونه تغییر دیدگاه دولت آمریکا راجع به این سازمان با ادعاهای آمریکا مبنی بر آمادگی مذاکره با ایران جور در میآید؟!
رهبری فرقه مجاهدین خلق همچنان در توهم
با خروج مجاهدین از لیست سیاه آمریکا , مریم رجوی با شور و فطور و با تاکید بر پیروزی که به دست آوردند مدعی شد که موازنه قدرت تغییر خواهد کرد!حقیقت این است که سازمان با تمام قوا با پرداختن به تبلیغ بر روی این قضیه تلاش میکند که هر چه بیشتر شکست های پی در پی و به طور خاص انحلال این سازمان که روزی مرز سرخ رجوی بوده است را بپوشانند , و با جلوه دادن این موضوع به عنوان یک موضوع مهم و اساسی از پاسخگویی به هر آنچه که تا به حال انجام دادند بگریزند و همین طور جلوگیری کنند از ریزش افرادشان

