بازپسگیری زمینهای کشاورزان از گروه مجاهدین
سرلشکر ستاد «عبدالامیر الزیدی» روز شنبه اعلام کرد که پس از انتقال آخرین کاروان از عناصر گروه مجاهدین به اردوگاه لیبرتی در بغداد، فرماندهی عملیات دجله قصد دارد این اردوگاه را، که به نام اردوگاه «عراق نوین» تغییر یافته است، به عنوان مقر فرماندهی عملیات دجله در نظر بگیرد. وی گفت: زمینهای کشاورزی اردوگاه (اشرف سابق) به صاحبان اصلی بازگردانده خواهد شد و اراضی دولتی این اردوگاه به عنوان طرحهای سرمایه گذاری در اختیار مردم استان دیالی قرار خواهد گرفت.
مجاهدین فعالیت خود در سوریه را رسماً اعلام کردند
پس از خروج نام گروه مجاهدین از فهرست سازمانهای تروریستی، سخنگوی این گروه طی بیانیهای اعلام کرد که اعضای مجاهدین به گروههای تروریستی فعال در سوریه کمک خواهند کرد.سخنگوی این گروه تروریستی طی بیانیهای که در سایتها و رسانههای وابسته به مجاهدین درج شد، ضمن حمایت از ارتش آزاد سوریه، از حمایت صریح و جدی از اقدامات تروریستی در سوریه خبر داد.
خروج از لیست یا گسترش تروریزم مجاهدین
سازمان به همین سادگی رنگ عوض کرد و از دامن صدام به دامن امریکا افتاد. حالا هم به خیال خودشان درایران هوادار وسمپات دارند ومی توانند درآینده قدرت را به دست بگیرند اگر به فضای جامعه ی امروز ایران مراجعه کنید می بینید که حتی یک درصد از مردم ایران این سازمان را نمی شناسند و معلوم نیست این خلق قهرمانی که فرقه رجوی از آن اسم می برد در کجاست.
مرگ مشکوک یکی دیگر از اعضای مجاهدین در فرانسه
از زمان اخراج اولین گروه از اعضای مجاهدین از پادگان اشرف پیوسته اخباری از مرگ مشکوک اعضای مجاهدین به گوش میرسد. در حالی که رسانههای وابسته به مجاهدین پیوسته از مرگ اعضای خود بر اثر حادثه خبر میدهند، برخی از جداشدههای این فرقه اذعان دارند که مرگ اعضای سازمان حادثه نبوده و در واقع حذف فیزیکی اعضای ناراضی این گروه میباشد.
خروج خفت بار ۱۰۰ عضو دیگر گروه تروریستی مجاهدین از اشرف
چهارشنبه شب تعداد 100 نفر دیگر از اعضای فرقه تروریستی مجاهدین در حالیکه از سوی نیروهای امنیتی و پلیس اسکورت میشدند، پایگاه اشرف را به سمت اردوگاه ترانزیت (لیبرتی) ترک کردند.هم اکنون تعدادی از اعضای این فرقه تروریستی برای انجام امورات مربوط به پاکسازی و نظافت کمپ اشرف و تحویل آن به نیروهای عراقی در این اردوگاه مشغول به کار هستند. قرار است پس از اتمام کار نظافت پادگان آنها نیز به کمپ ترانزیت منتقل شوند.
حکمت خروج”در” از لیست تروریستی به خدمت گرفتن”دیوار” است
گردهمایی 150 نفره در بروکسل , نشست بیست نفره در واشنگتن که البته از شصت نفر دعوت شده بود , نشستی که به دعوت بنیاد اولاف پالمه در سوئد برگزار شد, کنفرانس لندن , کنفرانس برلین , تشکیل شورای ملی توسط رضا پهلوی , اتحاد گروههای کردی و بیانیه مشترک و بسیاری تلاشهای دیگر از سوی اپوزسیون خارج کشور صرفأ برای جذب احتمالی پولهای هنگفت بود. بوی پول اپوزسیون خفته و به روزمرگی افتاده را بیدار کرده
تحلیل موسسه مطالعات سیاسی آمریکا از فرقه رجوی
مقامات ایالات متحده نیز به این وجههٔ ناخوشایند اذعان کردهاند، به طوری که یکی از مقامات ایالات متحده پس از آنکه تصمیم خروج مجاهدین از فهرست سازمانهای تروریستی اعلام شد به سیانان گفت: «خودشان را گروهی دموکرات، قانونی و شایستهٔ حمایت جلوه میدهند اما باور فراگیر در دولت آمریکا این است که این سازمان حالت فرقهای دارد. هر چند خارج کردن از فهرست، حمایت یا فراموش کردن کارهایشان از سوی ما تلقی میشود
خروج از لیست تروریستی آمریکا پیروزی یا شکست رجوی ها – قسمت اول
رهبران فرقه که از قبل خروج از لیست آمریکا با هیاهو دستاوردهای پیروزی آن را به رخ هواداران خود می کشیدند و مریم قجر آن را تغییر موازنه قدرت در ایران می نامند! مطمئنا می بایست در مقابل افکار عمومی و حتی اعضای خود به این سئوالات پاسخ مشخص دهند که با خارج شدن از لیست وزارت خارجه چه تغییر مشخصی در سازمان بوجود خواهد آمد؟ آیا هیاهوی رهبران فرقه و ادعای پیروزی برای خروج از لیست واقعی است؟
خروج فرقه تروریستی رجوی از لیست وزارت خارجه آمریکا تناقض حرف تا عمل
بر خلاف تمامی اصول و ارزشهای ثابت مبارزه با تروریسم،جنایتکارترین تروریستهای قرن معاصر را از لیست خود خارج میکند. اگر چه غافل از اینست که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. اگر خروج فرقه تروریستی رجوی از لیست وزارت خارجه آمریکا با هدف یک راه حل سیاسی در راستای خروج از کشور عراق صورت گرفته باشد باید گفت دست مریزاد. چون درآن صورت قدم گذاشتن هزاران اسیر در بند به دنیای آزاد منجر به فروپاشی محتوم تشکیلات رجوی خواهد شد و رجوی بعد از عقب نشینی استراتژیک از اشرف جام زهر دیگری سر خواهند کشید
حسن شرقی مزدور یا آزاده!
باید ازرجوی پرسید که همین حسن شرقی آزاده و رها یافته از تشکیلات مافیایی تو تا قبل از رهایی و ورود به دنیای آزاد، آنزمان که از ایشان بیگاری می گرفتید و مورد سوء استفاده قرار میدادید انقلابی و گوهر بی همتا و.. می نامیدید وحال که به خودش آمده و ازشرتان رهایی یافته و هنوز یکماه از رهایی وی نگذشته و نتوانسته حتی خانواده اش را ملاقات کند، ازجانب شمایان مزدورشده است!؟
مریم قجر تکرار حرفهای بی محتوا و مسخره
خانم قجر خوش رقصی برای کشورهای غربی و شادی بیرون آمدن از لیست سیاه تروریستی غرب نمی تواند مشکلی از شما حل کند حال هر چقدر می توانید باز هم به نشخوار این گونه حرفهای پوچ و بی محتوا بپردازید چرا که مردم ایران به خوبی دریافتند شما در خیانت و وطن فروشی مرزی را باقی نگذاشته و حتی دیگر گروه های ضد انقلابی که با غرب کار می کنند هم شما را به این بازی راه نمی دهند.
خلوص مجاهد برادر مسعود رجوی!
برادر مسعود رجوی شعبده باز قهاری هم هست. مثلاً یک روز از آستین اش صدام حسین را بیرون می آورد و کمر به قتل مردم مظلوم و آزاده ی ایران و عراق می بندد. یک روز هم با اسرائیل همکاری می کند تا دانشمندان انرژی هسته ای را قربانی ترور کند. یک وقت هم چنان اَجی، مَجی، لاترجی می خواند که ازدم پای شلوارش تشکیلات ورشکسته ی خود راازعراق با دادن رشوه، باج، دین فروشی،وطن فروشی از لیست تروریستی خارج می کند.

