آمریکا به مجاهدین هشدار داد کمپ اشرف را تخلیه و تعطیل کند
وزارت خارجه آمریکا از گروه مجاهدین خواست تا تخلیه کمپ اشرف را از سر گرفته و طبق اعلام دولت عراق به یک ساختمان نظامی آمریکا منتقل شوند تا اینکه نهایتا از عراق اخراج شوند. یک مقام ارشد آمریکا گفت: ما بر این باوریم که اگر آنها تصور میکنند که دولت عراق به آنها اجازه خواهد داد تا به عنوان یک سازمان شبهنظامی در عراق باقی بمانند، شدیدا دچار اشتباه هستند. اگر آنها بیش از حد مطمئن هستند، باید بدانند که اشتباهی بسیار جدی مرتکب میشوند.
قربانیان مجاهدین خلق به گروههای لابی مجاهدین هشدار میدهند
اعضای سابق مجاهدین خلق به منتقدین پرونده ایران در زمینه حقوق بشر هشدار دادند تا دچار اشتباه نشده، گول نخورند از یک فرقه تروریستی حمایت نکنند. سازمان مجاهدین خلق سالها است تلاش می کند تا از لیست گروه های تروریستی دولت امریکا خارج گردد. این فرقه با پرداخت حق الزحمه های کلان از طریق سازمانهای تقلبی و خود ساخته تعداد زیادی از سخنرانان استخدامی از طریق شرکت های لابی گری بین المللی را اجاره کرده است تا در روز بیست و سوم ژوئن در ویل پوین در حومه پاریس دست به سخنرانی تبلیغاتی بزنند.
نامه سرگشاده کانون ایران قلم به مقامات و نهادهای مسئول در فرانسه
با توجه به برگزاری این مراسم در 30 خرداد سالروز شروع انفجار های بزرگ و ترور های کور در ایران مشخص است رهبران مجاهدین مسعود رجوی به عنوان مسئول شورای ملی مقاومت و مریم قجر عضدانلو همسر سوم و رئیس جمهور اجباری این شورا برای مردم ایران مستقر در پاریس از ترور های کور و عملیات انتحاری 1981 در ایران که منجر به ترس و وحشت عمومی گشته حمایت میکند و این جریان به دروغ از زبان وکلایش در محاکم حقوقی مبارزه مسلحانه را رد شده اعلام میکند.
مارتین کوبلر میگوید: مجاهدین مانع پروسه پناهندگی میشوند
گزارش روزانه 27 می 2012 آقای مارتین کوبلر از وضعیت کمپ لیبرتی که نسخه هایی از آن به ملل متحد، سفارت آمریکا، دولت عراق و نماینده اتحادیه اروپا نیز ارسال شده و البته به مزاق رهبران مجاهدین خوش نیامده است حاکی از شناخت عمیق ملل متحد از نیات واقعی مجاهدین است و اینکه رهبران مجاهدین تا کجا مرزهای شقاوت و وقاحت و دریدگی در قبال اعضای سازمان را در هم نوردیده است که تلاش میکنند پروسه پناهندگی در کشورهای ثالث، که تنها صورت مسئله حضور ساکنان قرارگاه اشرف در کمپ لیبرتی است را نیز حذف نمایند.
ابقای مجاهدین در فهرست سیاه وزارت خزانه داری آمریکا
در پی انتشار فهرست سیاه وزارت خزانه داری آمریکا، نام گروه تروریستی مجاهدین برای نهمین سال متوالی در این فهرست قرار گرفت. فهرست سیاه وزارت خزانه داری آمریکا که به اختصار «SDN» نامیده می شود شامل اشخاص، نهادها و یا سازمانهای ممنوع المعامله است و انتشار آن توسط دفترکنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا صورت می گیرد.بر این اساس تمامی دارایی های مجاهدین در ایالات متحده آمریکا مسدود شده و هرگونه معامله با این گروه برای تمام آمریکایی ها ممنوع اعلام شد.
زنان جداشده از فرقه مجاهدین، خاری در چشم رجوی
در این بین که از تک به تک این اعضای جدا شده نام برده است و کسی را از قلم نینداخته اما لازم به ذکر است که دو زن از زنان جدا شده یعنی من و همینطور دوست عزیزم خانم نسرین ابراهیمی در صف اول این آکسیون اعتراضی بودیم اما اشاره ای به این موضوع نکرده است فرار من و دوست عزیزم نسرین ابراهیمی که همواره همچون خاری در چشم رجوی هست اما اینکه چگونه وجود این خار در چشم و فریادهای حق طلبانه ما را که بیش از مردان به رغم تبلیغات این سازمان پیرامون زنان جهت روشن شدن افکار عمومی و هشدار به همه کسانی که دانسته یا ندانسته اسیر دام این سازمان فریبکار می شوند را نادیده گرفته و درد و سوزش ناشی از آن را تا این حد تحمل کرده است جای بسی شگفتی دارد
از کاخ دجله تا دادگستری پاریس
آنانی که از کاخ دجله سر بر آورده اند، جملگی این شانس و اقبال را نداشته اند که تنها پایشان به دادگستری پاریس برسد. بلکه کسان دیگری در میانه راه بدون حداقل امکانات و فرصت دفاع از خود و خانواده، آنچنان به فلاکت و زبونی رسیدند که مورد عبرت خاص و عام شده اند. با این حال، مریم عضدانلو، شانس آورده است که به سرنوشت دیگر دجله نشینان گرفتار نشده و هم اکنون در پاریس زندگی می کند. ولی باز هم فرصت اصلاح و تغییر وجود دارد، اگرچه بسیار سخت است. زندگی در فرانسه، به این معنا نیست که آدم تنها زبان فرانسه را یاد بگیرد و از همه امکانات و موهبت های قرن بیست و یکم کشور فرانسه استفاده کند و به باورهای قرون وسطی و بر پا کردن دیکتاتوری در ایران، ایمان داشته باشد.
فرقه مجاهدین، آمریکا را با صدام حسین اشتباه گرفته است
حقیقت این است که مجاهدین در بدترین شرایط ممکن قرار گرفته اند , از یک طرف آمریکا با سیاست چماق و هویج در حال بازی با آنهاست و می خواهد آنها را از اشرف خارج کند و بعد هم معلوم نیست که آیا واقعا اینها را از لیست خارج می کند یا نه , مجاهدین باید قدر اربابشان صدام را خوب بدانند که به هر حال در مقابل نوکری و مزدوری خیلی کارها برایشان کرد, مجاهدین آمریکا را با صدام اشتباه گرفتند و فکر کردند که اگر مزدوری و وطن فروشی کنند پس آمریکا از انها بر علیه ایران استفاده خواهد کرد
امکان تخلیه اشرف و جابجایی از سوی مجاهدین در مقاطع ۹ سال گذشته – قسمت دوم
سازمان به میزانی که بعد از خلع سلاح همچنان بر سوء استفاده از فضای ناامن عراق مصر شد و با رابطه زنی با امریکاییان و بستر سازی برای همه نوع همکاری های غیر متعارف و ضد ملی به عدم کناره گذاری مشی مسلحانه امیدوارتر شد به همان نسبت و مدار ضربات سهمگین سیاسی برای مدت زمان حضور خود در عراق بجان خرید. سازمان می توانست به دمکراسی در قالب تشکیلات بها داده و کسی را بخاطر فرار زیر ضربه نمی برد به هرحال از فضای بوجود آمده برای ترغیب افراد برای تعیین تکلیف خودشان و ماندگاری و یا رفتن شان از تشکیلات استفاده می نمود. ولی بازهم گفتنی است که ماهیتا سازمان کشش چنین انعطاف پذیری هایی را برای حفظ حرمت انسانها نداشته و ندارد.
رجوی هیچگاه اهل پرداخت بهاء از جیب خودش نبود
بیاد دارم زمانی رجوی با چه فیس و فوسی در سالن اجتماعات قرارگاه اشرف فریاد میزد که یا ما آخرین نفر رژیم را میکشیم یا آنها آخرین نفر ما را خواهند کشت! در آن روزگاران او سرمست از قدرت پوشالی که بواسطه حمایتهای بی دریغ دیکتاتور سابق عراق از او میشد قرار داشت. بی شک در آخرین لایه های ذهن کثیفش هم فکر نمیکرد روزی برسد که او در سوراخ موش مخفی شود و به زیر زمین برود. اما اکنون که شاید فقط ده سال از آن روزها میگذرد میبینیم که آخرین نفرات فرقه او را باچه افتضاح بازی از قرارگاه اشرف بیرون کردند و آنها دست به دامان کشورهای اروپایی و امریکایی شده اند که آنها را بپذیرند! بیاد حرف قدیمی افتادم که میگوید چوب خدا صدا ندارد اگر بزند علاج ندارد!
پیام تبریک به مجید محمدی بمناسبت رهایی از فرقه رجوی
هرچند این تصمیم از سوی تو خیلی زودتر از اینها بایستی گرفته میشد وبا توجه به شناختی که از تو داشتم انتظار این بود که سالها پیش خودت را از چنگال این فرقه عقب مانده نجات دهی اما بقول قدیمی ها ماهی هر وقت از آب گرفته شود تازه است! این نکته را از اینرو عنوان میکنم که افرادی مانند تو که سابقه بیشتری در این سازمان داشتید برای بچه های جدیدتر الگو بودید و کارها و تصمیمات شما بروی آن بچه ها تاثیر بیشتری داشت. و میتوانست بآنها برای نجات دادن خودشان از چاهی که خواسته یا ناخواسته در آن اسیر شده بودند کمک بسزایی کند. درهمین جا لازم میدانم که از تمام بچه های قدیمی تر سازمان که به ماهیت واقعی این فرقه اشراف بیشتری دارند بخواهم که با رهایی خود از آن مکان جهنمی باعث تشویق دیگر اعضاء بشوند! چراکه رهایی و آزاد زیستن حق هر انسان است.
خاطرات من و بتول رجایی
راستی دنیا دارمکافات است. مرحرمه بتول خانم خیلی به اعضای ناراضی ظلم کرد خصوصا وقتی دربخش امنیت وپرسنلی وزندان مسولیت داشت علیه اعضای ناراضی وجدایی طلب ازفرقه رجوی چه اهانتها وشکنجه های روحی و روانی و فیزیکی که نداشت و همواره تکیه کلامش این بود که شمایان را درهمین اشرف به خاک ذلت میکشانیم ومیکشیم! غافل ازاینکه مرحومه بتول خانم به حکم خدایی و جبرزندگی میبایست روزی به خاک ذلت بیفتد وطعمه خاک شود!!

