تاملی بر نقطه نظرات جدا شدگان مجاهدین پس از سفر به اشرف – قسمت چهارم
هدف ما زدن به راس و رهبری سازمان بود و سعی داشتیم با روشنگری و به یادآوردن ماجراهای تلخ نشست ها و رفتارهای مستبدانه رهبران سازمان در مناسبات به ذهن افراد و دوستانمان که در اشرف اسیر هستند تلنگر بزنیم چنانکه گفتم از طریق بلندگوها سعی داشتم جمعبندی داشته باشم و به بچه ها در اشرف خاطرات تلخی را یادآوری کردم که چگونه نزدیک به چهار ماه در قرارگاه باقرزاده و در نشست های” دیگ” همه را به زیر تیغ بردند و سلاخی کردند
پیام تسلیت انجمن نجات به خانواده راستین
با نهایت تالم و تاثر مطلع شدیم که آقای راستین پدر مهران راستین و سلمان راستین (گروگان فرقه رجوی) و از اعضای مرتبط با انجمن نجات استان البرز دار فانی را وداع گفت. به نمایندگی از انجمن نجات و خانواده های مرتبط با این انجمن، درگذشت اندوهبار و مصیبت وارده را به خانواده راستین تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای تمامی اعضای آن خانواده محترم صبر و شکیبایی مسئلت داریم.
ژست های سیاسی سران مجاهدین بر سر موضوع ارتباطات اینترنتی و موبایل
تا آنجا که تجربه ده ساله حضور من در فرقه جنایتکار رجوی به خاطرم می آورد همواره حتی نام بردن و دسترسی موبایل و اینترنت در سازمان نوعی خیانت به سازمان و رهبری به حساب می آمد و اصلا هرگونه ادعای رابطه با دنیای بیرون بشدت سرکوب می شد. تنها استفاده کنندگان از سیستم های ارتباطی، سران جنایتکار فرقه بودند که آنهم اکثرا برای ردوبدل اطلاعات و ایجاد ناامنی ها در عراق بکار گرفته می شد.
فساد اخلاقی گسترده و مشکلات روحی مجاهدین در پاریس
اسرای ذهنی فرقه تروریستی مجاهدین محصور در این مقر، اکثراً به دلیل انواع فشارهای روحی و روانی و جسمی وارد شده بر روی آنان توسط مسئولین ارشد فرقه، دارای اختلال روحی و روانی بوده و نیاز فوری به مراقبتهای روانکاوانه دارند، به گونهای که باید مدت زیادی تحت کنترل و مراقبت روان پزشکان قرار بگیرند. افرادی در درون این پادگان قرار دارند که سالهاست از این مکان بیرون نرفته و به نوعی در این پادگان زندانی هستند.
تصمیم قطعی بغداد، اخراج مجاهدین از عراق است
حمید البیاتی در حاشیه نشست روز سه شنبه شورای امنیت که به موضوع عراق اختصاص داشت اظهار داشت: دولت عراق بر تصمیم قطعی خود برای اخراج اعضای پادگان اشرف تا پایان سال 2011 استوار است. وی اظهار داشت: در نشست امروز شورای امنیت تشریح کردم که به چه دلایلی دولت عراق تصمیم گرفته است گروه تروریستی مجاهدین خلق را از خاک این کشور اخراج کند.
نامه ای به زهرا میر باقری
با سلام و عرض تبریک به شما که توانستید جسورانه خودتان را از فرقه تباهی انسانها نجات دهید و یک تو دهنی به رهبران فرقه و سرانش بزنید. من هم مثل شما قرباتی این فرقه شدم برادر شما علی رضا و کبری را از نزدیک می شناختم. چند سالی با علی رضا در یک مقر با هم بودیم علاقه زیادی به ورزش های فردی داشت در این رابطه مستمر زیر تیغ بود و به آن مارک جمع گریز و غرق در دوران می زدند ولی با این وجود بر سر موضع فردی که داشت ایستاده بود.
دادخواهی خانواده های اسرای پادگان اشرف از نماینده محترم سازمان ملل در عراق
، رجوی فریب کار با وقاحت تمام ما خانواده ها را متهم نموده که عامل قتل فرزندان مان در عراق شدیم ما ضمن نفی هر گونه خشونت و کشتار که رجوی از هم اکنون با گستاخی و عدم تعامل با دولت عراق و مجامع بین المللی و تحریک و مغز شویی فرزندان مان آن را زمینه سازی می کند تا مانع جمع شدن قرارگاه اشرف که به منزله پایان عمر فرقه اوست، خواهان پیش گیری از کشتارهای بیشتر در اشرف هستیم
اظهارات آقای جفری جیمز سفیر امریکا در بغداد و تایید خروج مجاهدین از عراق
اظهارات سایت مجاهدین به سخنان سفیر امریکا و این ادعا که مجاهدین نمی خواهند عراق را ترک کنند می تواند رسما چهره وارونه فرقه را به نمایش بگذارد که آنها به دنبال انجام تشریفات پناهندگی نبوده و نیستند و هدف سران تحت تعقیب و جنایتکار سازمان این است که فریب خوردگان را در کمپ نگه داشته و حتی با کشته سازی های بیشتر از منافع حقوق بشری!!! آنان بهره جویند.
هراس رجوی از نفوذیها و انشقاق درونی
وضعیت داخلی اردوگاههای مجاهدین به گونه ای است که با وجود سانسور شدید اخبار و اختناق حاکم بر آن، برخی اخبار از جمله خبر فرار نیروها از اردوگاه و یا موضع گیری افراد جداشده و نقدهای آنان، هر چند دیر و ناقص اما به هر حال به نیروها می رسد که باعث شکل گیری” محفل” شده و به شدت حساسیت کنترل کنندگان مجاهدین را برانگیخته است.
علت اینهمه منفوریت از مجاهدین چیست؟
الان که بیش از 6 سال هست که از مصیبت اشرف نجات پیدا کردم و در بطن جامعه زندگی میکنم هر روز بیش از روز قبل به این پی میبرم که اتفاقا خانواده های بچه هایی که در سازمان بوده اند بیش از مردم دیگر از سازمان تنفر دارند. من این را حتی از خانواده خودم میفهمم که وقتی صحبت سر بچه هایی که در اشرف هستند میشود آنچنان از ته دل سرکردگان مجاهدین و شخص رجوی را نفرین میکنند که حد و حسابی ندارد.
مجاهدین؛ گدایی یا همیاری
داستان این برنامه که تحت عنوان «همیاری» در تلویزیون مجاهدین اجرا می شود و طی آن دلقکهای دربار رجوی برای حرفها و سخنان چندش آور به تلویزیون آورده می شوند و از آن طرف خط هم کسانی که از طرف مسئول تشکیلاتیشان به آنها گفته شده که پشت خط سیمای آزادی بروند و به چاپلوسی بپردازند، از حدود هفت الی هشت سال پیش شروع شد. یعنی پس از سقوط صدام و تحت فشار قرار گرفتن مجاهدین در اروپا و آمریکا از جمله فرانسه و انگلیس که آنها را متهم به پول شویی و کارهای غیر قانونی در زمینه مالی کردند.
نامه سرگشاده به خانم کاترین اشتون
در ابتدا باید بگویم که تمامی مطالبی را که از سوی مجاهدین در مورد اشرف دریافت می نمائید از هیچگونه صحت و نرم ها و ارزش های خبری و ژورنالیستی برخوردار نیستند و در بسیاری مواقع اساسا کل خبر ساخته و پرداخته ذهن خود انان می باشد. برای مثال ترجمه سخنرانی های شما را که مجاهدین در سایت های خبریشان پخش نموده اند برایتان ارسال می نمایم تا شخصا آن را به عنوان نمونه ملاحظه و بررسی نمائید.

