خانواده های دردمند و رنج کشیده که نزدیک به یکسال است در برابر پادگان فرقه ای اشرف دست به تحصن زده و صرفا دیدار آزاد و مستقل با بستگانشان را میخواهند مراتب قدردانی و تشکر خود را از دکتر نافع و یارانش در کمیته حمایت از خانواده ها ابراز داشتند. زحمات دکتر نافع به هیچ عنوان قابل جبران نیست. او احترام و تحسین خانواده های ایرانی را بر انگیخته و تلاش های او هرگز فراموش نخواهد شد.
همانطور که مطلع هستید در جریان تظاهرات مردم عراق علیه حضور فرقه تروریستی رجوی در پادگان نظامی اشرف در استان دیالی، دکتر نافع، رئیس کمیته عراقی حمایت از خانواده های ایرانی متحصن، از ناحیه سر مورد هدف و اصابت سنگ که با وسایل و تجهیزات مخصوص نشانه روی شده بود قرار گرفت و مجروح گردید.
او پس از پانسمان موقت سر خود که خونریزی داشت حاضر به ترک محل نشد و به جلوی حصارهای اشرف و مقابل عناصر مغزشوئی شده فرقه رجوی رفت و گفت سنگ که سهل است از گلوله هم باکی ندارد و اتفاقا مصمم تر شده است که حرف و خواسته خانواده ها بر حق می باشد.
بیاد داریم زمانی را که دکتر نافع همراه با تعدادی از سران عشایر استان صلاح الدین برای اولین بار به دیدار خانواده ها آمد و در این دیدار که شدیدا تحت تأثیر قرار گرفته بود قول داد تا به آخر در کنار آنان بایستد و تا رسیدن آنان به اهدافشان از پای ننشیند. او در آن دیدار گفت که به اندازه کافی فرصت به سران فرقه داده شده و مسلم شده است که آنان به زبان خوش به خواسته خانواده ها ترتیب اثر نخواهند داد و لذا باید آنان را تحت فشارهای سیاسی و اجتماعی گذاشت و روز بروز فشار را بر آنان بیشتر کرد. دکتر نافع سپس تعدادی از وکلا و فعالان حقوق بشر را با خود همراه کرد و کمیته حمایت از خانواده های متحصن را تشکیل داد و وارد فعالیت تمام عیار در پشتیبانی از خانواده ها گردید. خانواده ها در دیدارهائی که با دکتر نافع داشتند به او گوشزد کرده بودند که فرقه بلافصله او را آماج شدیدترین تهمت ها و افترائات قرار داده و حتاکی و فحاشی در خصوص او را به اوج خواهد رساند و اگر دستش برسد البته قصد جان وی را هم خواهد کرد. اما دکتر نافع گفت که بر سر تصمیمی که گرفته است باقی خواهد ماند و او مدافع حق است و در این رابطه ملاحظه هیچ کس و هیچ چیز را نمیکند.
از زمانی که دکتر نافع فعالیت خود را آغاز کرد فرقه یک دم از لجن پراکنی علیه او دست نکشید و هر آنچه فحش و ناسزا در فرهنگ فرقه ایش داشت نثار او کرد و هر آنچه که لایق رجوی مردم فریب و وطن فروش است را به او نسبت داد. فرقه ساعت ها از وقت برنامه تلویزیونی و انبوهی از فضای سایت های اینترنتی خود را به ناسزا گوئی به دکتر نافع اختصاص داد. در تاریخ 13 دسامبر 2010 ساعت 7:30 عصر، عناصر اجیر شده فرقه رجوی قسمت بیرونی منزل مسکونی خانواده دکتر نافع عیسی را منفجر کردند. آنزمان دکتر نافع از جانب کمیته حمایت از خانواده ها در این خصوص بیانیه ای صادر کرد که به دلیل اجتناب از ممانعت از تحقیقات پلیس منتشر نشد. دکتر نافع در بیانیه خود گفته بود: "چنین اقداماتی موجب دو چندان شدن اصرار ما بر پذیرفتن این مسئولیت اخلاقی در حمایت از خانواده های متحصن و تلاش برای اخراج سازمان جنایتکار مجاهدین خلق از عراق میگردد". خانواده های دردمند و رنج کشیده که نزدیک به یکسال است در برابر پادگان فرقه ای اشرف دست به تحصن زده و صرفا دیدار آزاد و مستقل با بستگانشان را میخواهند مراتب قدردانی و تشکر خود را از دکتر نافع و یارانش در کمیته حمایت از خانواده ها ابراز داشتند. زحمات دکتر نافع به هیچ عنوان قابل جبران نیست. او احترام و تحسین خانواده های ایرانی را بر انگیخته و تلاش های او هرگز فراموش نخواهد شد.
برچسب ها
به یاد مادر زهرا حسینی مادران، منتظران بدرود یافته – قسمت سی و یکم
خواهرم قربانی شده است ملاقات اعضای انجمن نجات مازندران با برادر راضیه احمدیان
مدام اخبار کذب به شما می دهند نامه مرتضی بلالی به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی
مادران، منتظران بدرود یافته – قسمت سی و یکم
خیانت و جنایت رجوی در حق ملت ایران و اعضای اغفال شده اش گستره و پهنای زیادی دارد که زبان و قلم از بیان تمام عیار آن قاصر و ناتوان است. در این میان خانواده های اعضای گرفتار در تشکیلات بدنام رجوی خاصه مادران از قربانیان اصلی خباثت رجویها محسوب می شوند که در این […]
ملاقات اعضای انجمن نجات مازندران با برادر راضیه احمدیان
اعضای انجمن نجات استان مازندران در شهرستان بابل؛ شهر بهار نارنج با مرتضی احمدیان دیدار کردند. وی همانند همه خانواده های چشم انتظار اولین جمله ای که بعد از سلام و احوالپرسی گفت این بود: که “از خواهرم خبری دارید؟ آیا او هنوز زنده است؟” خواهرش راضیه احمدیان سالیان طولانی است که گرفتار تشکیلات مخوف […]
نامه مرتضی بلالی به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی
نامه مرتضی بلالی به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی برادرم رضا سلام امیدوارم که خوب باشی. چند سال است از شما خبری ندارم و نمی دانم به لحاظ جسمی مشکلی داری یا خیر. امیدوارم مشکلی نداشته باشی. چرا با برادرت تماسی نمی گیری؟ ما با هم برادریم من که به شما بدی نکردم. آیا […]
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
