آقای ابوئی که دل پری از رهبران مجاهدین دارد و تاکنون نیز دچار خسران جبران ناپذیری از طرف رجوی ملعون گشته است اظهار داشتند: در همان ابتدای کار به بچه هایم گفتم که فعالیت سازمان به این صورت (مبارزه مسلحانه) درست نیست و درگیر کردن خود با نظامی که مردمش از همه چیز خود می گذرند، انتقال قدرتی را باعث نمی شود. او هم چنین اظهار کرد برای نجات فرزندانم به ملاقات آنان در عراق می روم تا آنها را از جهنم رجوی در عراق آزاد کنم.
حاج محمد ابوئی راد: "رجوی همه چیز را منتسب به خود می دانست و این نشانه قدرت طلبی کامل اوست."مراسم تحویل بازگشته جدید مجید محمدی به خانواده اش فرصتی بود تا بار دیگر خانواده ها در دفتر انجمن نجات همدیگر را ملاقات کنند و درد دلهایی را با هم داشته باشند.
امروز دو خانواده بزرگ انجمن نجات آقای حاج محمد ابوئی پدر مسعود ابوئی و پدر بزرگ محمود جعفری اسیران دست رجوی در عراق و آقای مهندس علی اصغر وکیل زند عضو سابق مجاهدین و داماد اسیر فرقه فاطمه طهوری که برای استقبال از بازگشته جدید محمدی به دفتر انجمن آمده بودند گفتگوهایی داشتند.
در این گفتگوی صمیمی هر یک از آقایان با ابراز نقطه نظرات خود سعی داشتند تا بار دیگر مواضع و عملکردهای رجوی خائن را مورد نقد و بررسی قرار دهند.
این دو خانواده که از فاز سیاسی در ارتباط با سازمان قرار داشتند و در این راه ضرر و زیان های جبران ناپذیر مالی و جانی را متحمل شدند، در فضای بوجود آمده به درد دل پرداختند. در این گفتگو آقای وکیل زند ضمن معرفی خود از مواضع فریبنده و دروغین رجوی که در چندین سال گذشته باعث تلاشی خانواده ها و مرگ افرادی گشته است انتقاد نمود.
آقای زند گفت: من بیوگرافی فرزندان شما را که در راه رجوی به بطالت رفتند و جان خود را از دست دادند را می دانم و می دانم که یک فرزند و نوه شما در عراق اسیر رجوی هستند ولی می خواهم بدانم چه چیزی شما را راضی به همکاری با اعضای انجمن نموده است.
آقای ابوئی که دل پری از رهبران مجاهدین دارد و تاکنون نیز دچار خسران جبران ناپذیری از طرف رجوی ملعون گشته است اظهار داشتند:
در همان ابتدای کار به بچه هایم گفتم که فعالیت سازمان به این صورت (مبارزه مسلحانه) درست نیست و درگیر کردن خود با نظامی که مردمش از همه چیز خود می گذرند، انتقال قدرتی را باعث نمی شود.
آقای ابوئی که سعی داشت تا به آقای زند بفهماند که از ابتدای فعالیت بعد از انقلاب سازمان , نسبت به طینت کثیف رجوی برای به قدرت رسیدن مطلع بوده است، ادامه داد: زمانی با اطمینان بیشتر نظرم را تاکید کردم که دیدم گروه های دیگر حتی مارکسیست ها و سلطنت طلبها حاضر بودند بطور رسمی مواضع خود را اعلام نمایند و نقطه نظرات خود را در به قدرت رسیدن خیالی خود عنوان نمایند اما این رجوی بود که نه تنها هیچکدام را قبول نداشت و همه چیز را منتسب به خود می دانست که این نشانه قدرت طلبی کامل او بود.
او هم چنین اظهار کرد برای نجات فرزندانم به ملاقات آنان در عراق می روم تا آنها را از جهنم رجوی در عراق آزاد کنم.
آقای زند نیز با بیان پروسه فعالیت و گذشته سیاسی خود برای آقای ابوئی از چگونگی شناخت ماهیت واقعی رجوی پلید و اعلام برائت خود از فرقه رجوی و هم چنین آشنایی و همکاری و حضورش در انجمن نجات با وی صحبت کرد و هر دو آرزوی آزادی و رهائی عزیزانشان را از چنگال رجوی خائن در عراق کردند.
آقای ابوئی پس از شرکت در مراسم تحویل بازگشته مجید محمدی به خانواده اش گفت به صداقت انجمن نجات در جهت کمک به خانواده های اسیر دست رجوی و بازگرداندن آنها به کشور ایمان پیدا کردم.
برچسب ها
به یاد مادر زهرا حسینی مادران، منتظران بدرود یافته – قسمت سی و یکم
خواهرم قربانی شده است ملاقات اعضای انجمن نجات مازندران با برادر راضیه احمدیان
مدام اخبار کذب به شما می دهند نامه مرتضی بلالی به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی
مادران، منتظران بدرود یافته – قسمت سی و یکم
خیانت و جنایت رجوی در حق ملت ایران و اعضای اغفال شده اش گستره و پهنای زیادی دارد که زبان و قلم از بیان تمام عیار آن قاصر و ناتوان است. در این میان خانواده های اعضای گرفتار در تشکیلات بدنام رجوی خاصه مادران از قربانیان اصلی خباثت رجویها محسوب می شوند که در این […]
ملاقات اعضای انجمن نجات مازندران با برادر راضیه احمدیان
اعضای انجمن نجات استان مازندران در شهرستان بابل؛ شهر بهار نارنج با مرتضی احمدیان دیدار کردند. وی همانند همه خانواده های چشم انتظار اولین جمله ای که بعد از سلام و احوالپرسی گفت این بود: که “از خواهرم خبری دارید؟ آیا او هنوز زنده است؟” خواهرش راضیه احمدیان سالیان طولانی است که گرفتار تشکیلات مخوف […]
نامه مرتضی بلالی به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی
نامه مرتضی بلالی به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی برادرم رضا سلام امیدوارم که خوب باشی. چند سال است از شما خبری ندارم و نمی دانم به لحاظ جسمی مشکلی داری یا خیر. امیدوارم مشکلی نداشته باشی. چرا با برادرت تماسی نمی گیری؟ ما با هم برادریم من که به شما بدی نکردم. آیا […]
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

















