برادر یکی از شهدای ترور خطاب به هیات پارلمانی اروپا گفت:” اگر با مجاهدین خلق که تروریسم را بعنوان تاکتیک،استراتژی و ایدئولوژی خود دارند با مماشات برخورد و تلاش شود تا از آنها استفاده ابزاری گردد، یقین داشتهباشید درآینده نهچندان دور همین فرقه بنابهخصلتهای اپورتونیستی که دارد به جان شهروندان اروپایی خواهد افتاد و این از اصول لاینفک تمامی تروریستهای فرقه گرا است.
اعضای انجمن عدالت (خانوادههای قربانیان ترور) اخیرا در دیدار با هیات پارلمانی اروپا هنگام بازدید از این انجمن، از تکرار تراژدی انسانی توسط فرقه مجاهدین ابراز نگرانی کردند.
به گزارش ایرنا، خانوادههای شهدای ترور، " سپهری، سبحانی و رضائی " ضمن گفت وگو با اعضای هیات پارلمانی اروپا، خاطراتی از پدران شهید خود که بدست تروریستهای باصطلاح مجاهد خلق و به جرم خداپرستی و ایران دوستی در خیابانهای شهر تهران و در دهه سال شصت ترور شده بودند، بیان کردند.
آنان از نمایندگان پارلمان اروپا خواستند که اجازه ندهند جنگطلبان غربی با خوب و بد کردن تروریسم از فرقه مجاهدین بعنوان تروریسم خوب استفاده کرده و باعث گردند تا مجددا تراژدی انسانی توسط تروریستهای فرقه مجاهدین تکرار شود.
برادر یکی از شهدای ترور خطاب به هیات پارلمانی اروپا گفت: " اگر با مجاهدین خلق که تروریسم را بعنوان تاکتیک،استراتژی و ایدئولوژی خود دارند با مماشات برخورد و تلاش شود تا از آنها استفاده ابزاری گردد، یقین داشتهباشید درآینده نهچندان دور همین فرقه بنابهخصلتهای اپورتونیستی که دارد به جان شهروندان اروپایی خواهد افتاد و این از اصول لاینفک تمامی تروریستهای فرقه گرا است.
خانمها "آنجلیکابر " و "بارونس نیکلسون " که در این جلسه حضور داشتند ضمن همدردی با قربانیان ترور یادآورگردیدند که وارد نمودن سازمان مجاهدین خلق به لیست تروریستهای اتحادیه اروپا دقیقا بدلیل شناخت دولتهای اروپایی از تروریسم و این سازمان تروریستی است.
نمایندگان خانوادههای ترور که انجمن عدالت را مدیریت میکنند گزارشی از عملکرد این انجمن غیردولتی ارائه کرده و یادآور شدند که " عدالت " از صفات الهی است و همه ادیان الهی به عدالتخداوند اعتقاد دارند و ما نیز با انتخاب این نام برای تشکل و انجمن خود تلاش داریم تا دیگران را بهاین باور نزدیکسازیم که برای رسیدن بهصلح و دوستی و پرهیز از خشونت راهی بجز اجرای عدالت وجود ندارد.
در ادامه این جلسه آقای"کالی" نمایندهاسپانیا درپارلمان اروپا، خطاب به نمایندگان خانوادههای ترور در انجمن عدالت، تسلیتگفت و یادآور گردید:
ما نیز در اسپانیا تروریسم را تجربه کردهایم و قربانی آن هستیم فلذا درد مشترک داریم و شما را با تمام وجودمان درک میکنیم.
در پایان این دیدار یک و نیم ساعته اسناد و مدارکی از طرف خانوادههای قربانیان ترور به هیات پارلمانی ارائه گردید.
این اسناد نشانگرآن است که در ایران بیشاز شانزدههزار خانواده قربانی ترور وجود دارد و بیشاز هشتاد درصد آنها را اشخاص غیرنظامی تشکیل میدهند.
نمایندهایتالیا در پارلمان اروپاکه جزو هیات اعزامیبه ایران بود پساز رویت اسناد ترورهای مجاهدین درایران سئوالکرد، آیا باقیماندههای مجاهدین که اکنون در قرارگاه اشرف هستند، خطر محسوب میشوند؟
سخنگوی انجمنعدالت درجواب به این سئوال گفت:" همه تروریستها فرقهگرا هستند و بالتبع تمامی اعضای فرقه مجاهدین بمثابه اولینقربانیان فرقهگرایی و تروریست میباشند ولی اینکه آیا اسرای ذهنی مجاهدین که در اردوگاه اشرف بسر میبرند، یک تهدید و خطر هستند، سئوالی است کهباید پاسخآن را از صدام صفتانی که مترصد بهرهبرداری از مجاهدین میباشند،دریافت کرد! در واقع هر وقت صدام صفتی به حمایت از تروریستهای منافق اقدامنماید آنگاه آنها به یک خطر تبدیل میشوند و لاغیر.
برچسب ها
به یاد مادر زهرا حسینی مادران، منتظران بدرود یافته – قسمت سی و یکم
خواهرم قربانی شده است ملاقات اعضای انجمن نجات مازندران با برادر راضیه احمدیان
مدام اخبار کذب به شما می دهند نامه مرتضی بلالی به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی
مادران، منتظران بدرود یافته – قسمت سی و یکم
خیانت و جنایت رجوی در حق ملت ایران و اعضای اغفال شده اش گستره و پهنای زیادی دارد که زبان و قلم از بیان تمام عیار آن قاصر و ناتوان است. در این میان خانواده های اعضای گرفتار در تشکیلات بدنام رجوی خاصه مادران از قربانیان اصلی خباثت رجویها محسوب می شوند که در این […]
ملاقات اعضای انجمن نجات مازندران با برادر راضیه احمدیان
اعضای انجمن نجات استان مازندران در شهرستان بابل؛ شهر بهار نارنج با مرتضی احمدیان دیدار کردند. وی همانند همه خانواده های چشم انتظار اولین جمله ای که بعد از سلام و احوالپرسی گفت این بود: که “از خواهرم خبری دارید؟ آیا او هنوز زنده است؟” خواهرش راضیه احمدیان سالیان طولانی است که گرفتار تشکیلات مخوف […]
نامه مرتضی بلالی به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی
نامه مرتضی بلالی به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی برادرم رضا سلام امیدوارم که خوب باشی. چند سال است از شما خبری ندارم و نمی دانم به لحاظ جسمی مشکلی داری یا خیر. امیدوارم مشکلی نداشته باشی. چرا با برادرت تماسی نمی گیری؟ ما با هم برادریم من که به شما بدی نکردم. آیا […]
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.















