ایرج جان بیست و چند ی سال است که روی مبارکت را نمی بینم اما خاطرات دوست داشتنی و خوب شما و محبتهایی را که به جای نبود پدر می کردی را فراموش نمی کنم، همه اعضای خانواده خوب و سلامت هستند و همه آنها از راه دور سلام می رسانند و منتظر آمدن توهستند،فرزندانم و خودم روی مبارکت و ماهت را می بوسیم. داداش عزیزم به خدا قسم همه اعضای خانواده و بستگان درجه یک رابطه ی صمیمی و دوست داشتنی داریم تنها چیزی که ما را خیلی ناراحت می کند فقط دوری و فراق تو می باشد. خدایا از تو می خواهم آنکه باعث دوری و فراق تو باما را شده است نیست و نابود کن!!!
به: ایرج سلطانی (اهل مازندران)
از: خواهرش فاطمه
اول بنام خدا، دوم بنام چهارده معصوم (ص) و سوم بنام برادردوست داشتنی ام…
داداش عزیز و مهربانم سلام،سلامی چو بوی خوش آشنایی، ای گل امید به زندگی مان، سلام امیدوارم سلام این خواهر کوچکت را پذیرا باشی.امیدوارم که زمانی این نامه را می خوانی سلامت و تندرست باشی، نمی دانم چگونه نامه ی خودم را آغاز کنم که دوری و فراق تو در طول این چند سال باعث شده حتی لحظه لحظه از عمرم فقط شده نگاه کردن به عکس های تو و گریه زاری،چون هم جای پدر بودی و هم برادر و سالارخانه دوست داشتنی مان، امیدوارم هرچه زودتر روی صورت زیبای تو را ببینم انشاالله.
ایرج جان بیست و چند ی سال است که روی مبارکت را نمی بینم اما خاطرات دوست داشتنی و خوب شما و محبتهایی را که به جای نبود پدر می کردی را فراموش نمی کنم، همه اعضای خانواده خوب و سلامت هستند و همه آنها از راه دور سلام می رسانند و منتظر آمدن توهستند،فرزندانم و خودم روی مبارکت و ماهت را می بوسیم. داداش عزیزم به خدا قسم همه اعضای خانواده و بستگان درجه یک رابطه ی صمیمی و دوست داشتنی داریم تنها چیزی که ما را خیلی ناراحت می کند فقط دوری و فراق تو می باشد. خدایا از تو می خواهم آنکه باعث دوری و فراق تو باما را شده است نیست و نابود کن!!!
ما هم در پی تلاش و آزادی تو کوشش می کنیم شما هم تلاش کن تا برگردی به آغوش گرم پر و مهر و محبت خانواده. در اولین فرصت ممکن به دید ن ونجات تو می آئیم.
به والله به همان امام رضای غریب (ع) شهر و روستای ما خیلی پیشرفت کرده است. بیشتر از این فریب دروغ های آنان را نخورید و خود را از جهنم ساخته شده رها کنید.
تاکنون چندین نامه برایت نوشتم ولی جوابی دریافت نشد. ایرج جان، عزیزم " آقا داداش " چرا برایم نامه نمی نویسی، ما از طریق نفرات بازگشته شهرمان آمل متوجه شدیم که در پیش شما کسی حق نوشتن نامه و تلفن به خانواده و پدر و مادر خود را ندارد و این یک جرم است، چرا؟
این چه سازمانی است که نفرات آن حق ارتباط با بیرون از قرارگاه را ندارند، اگر از طریق پست و… نمی توانی نامه بنویسی، حداقل نامه ویا یاداشتی از طریق افراد جدا شده وآنهایی که قصد فراررا دارند بفرست تا شاید آنها بد ستمان برسانند
با خبر شدیم دو نفر دیگر از همشهریمان از پیش شما جدا شدند و پیش آمریکائی ها رفتند و با خانواده خود تماس دارند، چه تصمیم خوبی! انشاالله روزی خبر رهائی ترا بشنویم
ایرج جان عزیزم در هر حال مواظب خودت باش خداوند حافظ جان شما باشد خداوند نگهدارتان باشد خدا یا همه ی آنان که آرزوی دیدن بهترین عزیزان خودشان را دارند آرزویشان را برآورده کن انشاالله اگر ممکن است منتظر تلفن شما هستم.
به امید دیدار
از طرف خانواده و خواهرت فاطمه سلطانی 30/1/87
برچسب ها
به یاد مادر زهرا حسینی مادران، منتظران بدرود یافته – قسمت سی و یکم
خواهرم قربانی شده است ملاقات اعضای انجمن نجات مازندران با برادر راضیه احمدیان
امیر یغمایی، از کودک سربازی تا افشای مناسبات فرقهای مجاهدین خلق
مقدمه سازمان مجاهدین خلق به عنوان یکی از گروههای سیاسی-نظامی ایرانی، همواره به دلیل روشهای جنجالی و ساختار سلسلهمراتبی آهنین و استبدادی خود مورد انتقاد قرار گرفته است. یکی از افرادی که به انتقاد از این سازمان پرداخته، امیر یغمایی، کودک سرباز سابق این گروه است. یغمایی که اکنون از سازمان جدا شده، خاطرات خود […]
مادران، منتظران بدرود یافته – قسمت سی و یکم
خیانت و جنایت رجوی در حق ملت ایران و اعضای اغفال شده اش گستره و پهنای زیادی دارد که زبان و قلم از بیان تمام عیار آن قاصر و ناتوان است. در این میان خانواده های اعضای گرفتار در تشکیلات بدنام رجوی خاصه مادران از قربانیان اصلی خباثت رجویها محسوب می شوند که در این […]
ملاقات اعضای انجمن نجات مازندران با برادر راضیه احمدیان
اعضای انجمن نجات استان مازندران در شهرستان بابل؛ شهر بهار نارنج با مرتضی احمدیان دیدار کردند. وی همانند همه خانواده های چشم انتظار اولین جمله ای که بعد از سلام و احوالپرسی گفت این بود: که “از خواهرم خبری دارید؟ آیا او هنوز زنده است؟” خواهرش راضیه احمدیان سالیان طولانی است که گرفتار تشکیلات مخوف […]
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.















