فحاشی و ترور شخصیت، کدام ایدئولوژی؟

رهبری مجاهدین برای نباختن قافیه و ادامه بازی با جان افراد و نپذیرفتن هیچ راه حل و ابتکار جدیدی از طرف دگر اندیشان، شخصیت های سیاسی مستقل و آینده نگر، فرخ نگهدار را دم تیغ فحاشی و تهدید قداره بندان سیاسی قرار داده است تا میدان را خالی کند.

تابلو درخشان "مجاهدین خود پادگان اشرف را برچینند"! آنچنان زیبایی خیره کننده ای از شجاعت کلام فرخ نگهدار در صحنه سیاسی ایران و نیروهای اوپوزیسیون بنمایش گذاشت که بعنوان بهترین و مناسب ترین راه کار، برای آزادی افراد دربند پادگان اشرف به ثبت رسانید.

گزینه های این راه کار از جمله دعوت مجاهدین به گفتگو،تعامل و تعمق منطقی و سیاسی برای برچیدن پادگان اشرف و تحول در شیوه های مبارزه، یک نگرش فلسفی نبوده بلکه یک عمل راهبردی و کلان است.

عملی که خارج از شعر و شعارهای مرسوم، نشان می دهد حیطه بازی مجاهدین پس از مرگ و سقوط صدام حسین کیفا محدود شده و میتواند افراد مبتلابه داستان فاجعه ساز مجاهدین را نجات دهد.

اما واکنش های کودکانه و مغرضانه مجاهدین با نواختن طبل های فحاشی از زبان و قلم مشتی قداره بند سیاسی در برابر این راه کار نشان داد که رهبری سازمان مجاهدین نه تنها متحول شدنی نیست، بلکه برای اثبات منیت و فردیت سکتاریستی، لجام گسیخته تر از هر دورانی به هتک حرمت و ترور شخصیت آگاهان و دلسوزان می پردازد.

البته که این حرکت،سابقه دار است و برای ما که سالیان درازی با منش و خوی رجوی از نزدیک آشنا هستیم، دور از انتظار نبود.

در فحش نامه های آقایان ؛ کریم قصیم،مهدی سامع،رحمان کریمی و دیگر همراهان رجوی،کمتر پاراگرافی می توان پیدا کرد که رکیک ترین و زشت ترین فحش ها نثار آقای نگهدار نشده باشد.چه بسا که در باغ وحش و فرهنگ پرورده آنان اگر سلاح و بمبی در دسترس بود حتما و الزاما می توانست به ترور و حذف فیزیکی آقای نگهدار نیز بیانجامد.

اینست فرهنگ دیالوگ و منطق رجوی!

اینان، همان الگوهای منتخب دستگاه فرسوده و ایدئولوژی توتالیتری رجوی است.همان هایی که سالیان سال است رجوی کوشیده و می کوشد بشارت آمدنشان را به چشم و گوش مردم بینوا فرو کند.وای بحال مردم!!!

دریدگی نگارندگان و توپ چی های خانه نشین رجوی، مسلخی را به ساز و برگ آراسته اند که لات های چاله میدان شهر هرت هم باید در قدمگاهشان لونگ بیاندازند.

اگر به چهره، سن و سال و اسم و رسم این اشخاص نگاه نکنید، فکر میکنید که با تعدادی بچه سرتق دهن دریده لات و سوسول چاله میدان مواجهید.در صورتیکه هر کدام از این "زیبا رویان"،مدعی،مبشر و خود فراخوانده هایی هستند که برای رهایی مردم ایران از سلطه جمهوری اسلامی بوق و کرنا سر می دهند.

اما چر

  • برچسب ها

    فریبکاری رجوی در ایام تاسوعا و عاشورا

    سوء استفاده از ایام محرم فریبکاری رجوی در ایام تاسوعا و عاشورا

    خاطرات محرم در تشکیلات رجوی

    اسلام پلی برای رسیدن به قدرت خاطرات محرم در تشکیلات رجوی

    فریبکاری رجوی در ایام تاسوعا و عاشورا 07 تیر 1405
    سوء استفاده از ایام محرم

    فریبکاری رجوی در ایام تاسوعا و عاشورا

    تا قبل از سال 71 ، 72 مراسم ماه محرم در تشکیلات رجوی بر گزار نمی شد. فقط ایام تاسوعا و عاشورا رجوی همه را در سالن اجتماعات جمع میکرد و در وصف عاشورا سخنرانی می کرد. برای بیشتر اعضای سازمان این سئوال وجود داشت که رجوی چرا مراسم ماه محرم را برگزار نمی کند. […]

    سابقه رجوی ها در کشتار و دشمنی با مردم کرد 06 تیر 1405
    سکوت در مقابل کشتار کردها

    سابقه رجوی ها در کشتار و دشمنی با مردم کرد

    اخیراً مریم رجوی در سخنرانی خود در جمع تعدادی بازنشسته که حرف شان در دنیای سیاست خیلی خریدار ندارد و مهمتر از آن اینکه آن جمع اساسا غیر ایرانی بودند، به دروغ ادعا نمود که حامی مردم کرد می باشد!!! مطلب زیر شامل نمونه هایی از شرکت مجاهدین خلق در سرکوب مردم کرد عراق و […]

    خاطرات محرم در تشکیلات رجوی 02 تیر 1405
    اسلام پلی برای رسیدن به قدرت

    خاطرات محرم در تشکیلات رجوی

    در زمان حضور در تشکیلات مجاهدین به طور معمول با فرا رسیدن ماه محرم اعضاء متوجه نمی شدند. روال در قرارگاه اشرف به این صورت بود که تنها روز تاسوعا و عاشورا همه اعضای سازمان در سالن اجتماعات به دستور رجوی جمع می شدند و به این مناسبت مسعود و مریم به سالن می آمدند […]

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.