مردگانی در زنجیر
نکته اصلی و قابل توجه در این اطلاعیه این است که رهبران مجاهدین تا چه اندازه دچار بدبختی، بی آبرویی شده و به پیسی و دریوزگی گرفتار آمده اند که برای مقابله با یک فرد جدا شده ای که فقط آزادی خود آنها را طلب و آرزو میکند دست به دامان مادر و خواهر مرده ای شدند که خود آن مادر و برادران در بیست و دو سال قبل با آرتیست بازی توانستند از آن فرقه جدا شده و در کشور هلند به همان نوع زندگی ادامه میدهند که خودشان آن را مورد توهین قرار داده اند.
شاه بازی مسعود و مریم رجوی – دست مریزاد آقای مسعود خدابنده!
بعد از حمله پلیس فرانسه و بازداشت و جستجو در مراکز مجاهدین برای نفرات خود پلیس فرانسه ایجاد شده بود این بود که مثلا رفته بودند داخل اطاقهای خصوصی مریم قجر عضدانلو (یا رجوی) و فقط چند صد جفت کفش در یک اطاق داشته ولی وقتی نفرات را بازرسی بدنی کرده بودند یک نفر نبوده که لباس زیرش پاره نباشد.
در فراق فرزند
این مادر که اعضای انجمن نجات کرمانشاه پای صحبت هایش نشستند، می گوید: در یکی از حضورهایش در پشت خاکریز زندان اشرف مصادف بوده با تجمع اجباری ساکنان اشرف در آنسوی خاکریز به قصد فحاشی و سنگ پرانی به خانواده ها که در این روز او پسرش را می بیند.
رجوی و نعل وارونه
بطور مشخص تر از زمانی که رجوی دست در دست دولت صدام گذاشت و به خدمت او در آمد، مداوم زمان برای این داستان مشخص کرده است و به عناوین مختلف اعلام داشته که دکل سرنگونی را دیده و این ایران بوده که جام زهر را نوشیده است؟! معلوم نیست این چشم بصیرت؟! را آقای رجوی از کجا آورده و خنده دارتر از آن اینکه هر سال با جمع بندی تحلیل های آبکی، خودش را رفع و رجوع می کند.
انقلاب درونی مجاهدین درچند جمله – قسمت ششم
بعد از مدتی که این نشستها براه افتاد هرکس که فاکتهای فردیتش را در نشستها میخواند جمع حاضر را در نشست برعلیه آن فردی که فاکتهایش را خوانده است میشوراندند و تحت شدیدترین توهین ها و فحش و ناسزا قرار میدادند. و آن فرد را در شرایطی قرار میدادند که مجبور شود به خودش فحش بدهد
روز جهانی زن و وضعیت فرقه رجوی از نظر رفتار با زنان
ظاهرا زنان حاضر درمناسبات رجوی، حقوقی بمراتب بالاتر از مردان پیدا میکنند والبته بشرطی که این برتری برعلیه رجوی نباشد! یعنی اینکه استثنائا دراین مورد خاص، هم برابری حقوق درروی کاغذ مانده و عملی نشد وهم اینکه عملا این تنها رجوی بود که حقوقی صدها برابر ازگذشته بدست آورد و کماکان درموقعیت برتر از زنان قرارگرفت.
جداشدگان کابوس رجویها
اخیرا مسعود رجوی سرکرده فراری که ازسال 82 تاکنون فرار را برقرارترجیج داده وتحت حفاظت نیروهای امریکایی به سرمی برد طی پیامی به اعضای تحت اسارت در کمپ لیبرتی بار دیگر اعضای جداشده را مورد فحاشی قرارداده است وازآنها سئوال کرده” چه؟ چگونه – چقدرگرفتی؟” باید خطاب به رجوی گفت ما اعضای جداشده مشکلی در پاسخگویی نداریم
کمیسیون ضد امنیت یا کمیسیون اتهام زنی فرقه رجوی
وقتی دختر آقای عیسی آزاده در سال 1389 برای دیدار پدرش به همراه خانواده ها به اشرف مراجعه کرده بود سازمان عیسی را مجبور کرد که در شوی تلویزیونی فرقه علیه دخترش موضعگیری نماید و تلاش داشته تا هرگونه رابطه عاطفی را قطع کند. ولی اکنون وقتی وی از فرقه جدا می شود به یکباره آن مجاهد نستوه!! و خستگی ناپذیر!! و لم یرتابو!! مزدور حکومت ایران شده و عامل طراحی موشک باران به لیبرتی می باشد.
تلاش مجاهدین برای استفاده حداکثری از نشست آیپک
تحلیلگران سیاسی و رسانهای معتقدند تحرک جدید لابی اسرائیل شاید بتواند برای مقطعی کوتاه قبل از دور جدید مذاکرات وین 2، فضای داخل آمریکا را مسموم و نشست آیپک را برای میزبان و میهمانان آن پر جنب و جوش کند، ولی نمیتواند تاثیر موثری بر رویکرد کلی مذاکرات بگذارد، گذشته از اینکه هرگونه بارز شدن نقش مجاهدین در فضای روانی و تبلیغاتی مذاکرات میتواند موجب سختتر شدن موضع طرف ایرانی و بی اعتمادی بیشتر مردم و دولت ایران بر نیات طرف مقابل ارزیابی شود.
کودتای نازیست ها در اکراین و ابراز شادمانی فرقه رجوی از پیروزی آن
این تحرکات عمیقا وابسته به هیئت های حاکمه دنیای غرب که از زرادخانه های استراتژیکی آنها دایر بر قطعه قطعه کردن هرکشوری که کمترین شرایط این تجزیه درآنجا مشاهده میشود، بیرون آمده است والبته نه اقدام ابتدائی ونه انتهائی گردانندگان نظام سلطه و تابعیت جهانی است و تنها اشکال این مداخلات بوده که در زمان ها ومکان های مختلف چهره عوض میکند و ماهیت آنها از ثبات همیشگی برخوردار است!
تکرار خواسته های شیطانی نتانیاهو از زبان رجوی های وطن فروش
سمبل تروریسم کور یعنی مریم قجر در سفری تفریحی به نروژ در جمع تعدادی از حامیان غربی خود، خواسته های نتانیاهو را تکرار کرده و در کینه توزی از پیشرفت هسته ای ایران گفت: « باید کارهای زیر انجام شود: اجرای کامل قطعنامه های شورای امنیت ملل متحد شامل توقف غنی سازی اورانیوم، تعطیل پروژه آب سنگین اراک، امضای پروتکل الحاقی و شروع بازرسی های سرزده »!!
«نئونازی» ها و «نئوکان» ها برپا کننده «دموکراسی» در اوکرائین!
افرادی که تا دیروز به هیتلر فحش می دادند و جمهوری اسلامی را متهم به نفی هولوکاست توسط نازیها (و یهودی ستیزی) می کردند، امروز یکصدا برای بازماندگان «نازیسم» که اوکراین را آماج حرکتهای تروریستی-فاشیستی خود کرده اند کف می زنند و هورا می کشند که گویی از اساس چیزی به اسم «نازیسم» وجود نداشته است.