تبلیغات بی پرده رجوی برای صهیونیست ها
آنهایی که یک روز برای فریب جوانان خود را دشمن امپریالیسم و صهیونیسم معرفی می کردند و روز دیگر برای مشروع جلوه دادن اعمال تروریستی خود در کشتار مردم بی گناه ایران مدعی افشای خرید اسلحه توسط ایران از اسرائیل بودند. آنها که روزی برای موجه جلوه دادن مزدوری خود برای صدام می گفتند، اسرائیل به این علت به مرکز اتمی عراق حمله هوایی کرد که عراق مستقل ترین کشور منطقه است. آنها که روزی برای عوامفریبی مدعی بودند جمهوری اسلامی همراه با اسرائیل دشمن شماره یک فلسطین است و….
مریم رجوی: زن سال یا مضحکه سال!؟
دیروقت بود و زمان خاموشی واستراحت ولیکن احضارمان کردند که دراتاق خواهرمسئول و شورای رهبری سریعا حضوربه هم رسانیم. هنوزروی صندلی نشسته و ننشسته با عربده و فحش های چارواداری دست پرورده انقلاب مریم مواجه شدیم که” خاک برسرها، مفت خورها، احمق ها بروید خجالت بکشید خواهرمریم ازغصه دارد می میرد. درعوض شما برای شیرین عبادی عجوزه هورا می کشید
اعتراف رجوی به حرف های مفت مزدورانش
آخرین این نمونه ها مربوط به ادامه وحشیگری های فرقه علیه استعفای کریم قصیم و محمدرضا روحانی دو عضو قدیمی شورای رجوی است. رجوی ها در مقاله ای با نام « وکیلی که «حرف مفت زیاد میزند، اما مفت حرف نمیزند!» در حالی که تلاش داشتند تا اثرات این جدایی را با تهمت زدن علیه آنان کم کنند، ناچار از لو دادن چند نکته مهم شدند. اگرچه این نکات قبل از این نیز بارها توسط جدا شدگان و خبرگزاری های مختلف داخلی و خارجی افشا شده بود، اما اقرار به این موضوعات از دهان خودشان علیرغم تمام تکذیب های قبلی، بسیار حائز اهمیت است
فکر”روباه” را از سر بیرون کنید!
در رویه ای که در تشکیلات رجوی دایر به عدم تفکر به مسائل جنسی وتکرار مداوم این ممنوعیت، معمول است، یک فریبکاری روانشناسانه وضد انسانی مستتری وجود دارد که موضوع را به ضد خود تبدیل کرده واین تاکیدات سبب میگردد که افراد به خاطر منع مطلق موضوع جنسی،اتقاقا بیشتر به مسائل جنسی فکر کرده و درکنار نشست های فلج کننده وبیگاری های شدید، وقتی برای تفکر درباره مسائل سیاسی، اجتماعی و… نداشته باشند وازاین طریق آرزو وهدف رجوی که همان تهی کردن انسان ها از فطرت، عواطف انسانی وسواد سیاسی است، محقق میگردد
افسوس و حسرت به دلی مریم قجر برای سرنگونی در سالی که گذشت
مادر خوانده تروریسم مریم قجر خوب می داند که سازمان وی قدرتی برای سرنگونی ندارد و اکنون سعی می کند با راه اندازی سفرهای آنچنانی و رشوه دادن به افراد خارجی خودش را مطرح کند تا بتواند هر چه بیشتر نفراتش را در لیبرتی که دیگر امیدی به مبارزه!! ندارند نگهدارد و همه را در همانجا به کشتن بدهد تا بتواند با نام آنان هم سفرهای پر بارتری داشته باشد و هم دیوارهای اور را از قاب عکس کشته های فرقه سیاه تر کند.
آقای قدرخواه بدانید که پول مجاهدین به خون آغشته است
قای قدرخواه آیا میدانی هنوزکه هنوزاست مریم قجردرخوش گذارنی هایش دارد ازپول نفت عراق ارتزاق میکند. پولی که ازصدام گرفت ودرعوض مردمان آن سامان را به خاک وخون کشید ودستکم ده سال انقلابشان علیه صدام ملعون را به تعویق انداخت وحال دارد ازقطروعربستان و… میگیرد و درعوض وطن فروشی می کند وآرزو دارد که گزینه نظامی اوباما علیه ایران عملی شود ومردم به خاک وخون کشیده شوند.
سوزش فزاینده رجوی ازحضورکاترین اشتون درایرن
بنا به داده ها وتجارب خود ازمناسبات فرقه گرایانه رجوی باید عرض کنم که چنانچه خانم اشتون به فرض محال به یکی ازاسارتگاه های رجوی درعراق ویا دراورسوردواز مراجعه می کرد به قطع یقین می باید روسری قرمز یا سبززیتونی به سرمی کرد تا اعضای غارنشین فرقه رجوی دچارلحظه جنسی نشوند و سران فرقه مجبورباشند درجلسه غسل هفتگی فاکت آنرا درجمع بازگوکنند وهمزمان شماری دیگ ررا درهمان جلسه در معرض لحظات جنسی قرار بدهند!
مریم رجوی همان تروریست است که بود.
واقعیت امر این است که فرقه تروریستی مجاهدین خلق با پرداخت هزینه های سنگین تلاش می کند از شدت تنفر افکار عمومی و سابقه بدنامی اش تا حد ممکن بکاهد. برای اینکار عوامل این فرقه ابتدا به برگزاری همایش ها و میهمانی های محفلی و دعوت پارلمانترهای اروپایی و آمریکایی با صرف هزینه های سنگین روی آورد…
یک سئوال ساده ولی بی جواب!
خانواده هایی برای کمپین نامه می نویسند و خواستار اطلاعاتی از عزیزشان که در عراق بوده، می باشند. تعداد این خانواده ها هر روز بیشتر میشود! اینها کسانی هستند که تلاش بسیار برای اینکه خبری دریافت کنند، انجام داده اند ولی تلاش هایشان بی نتیجه مانده است. از کانال های بین المللی اقدام کرده اند. با مجاهدین تماس گرفته، یا نامه ارسال کرده اند. تعدادی نیز وکیل گرفته اند ولی در مرحله ای که باید آشنایشان در لیبرتی وکالت را امضا کند و یا حداقل تماسی با آنها بگیرد، متوقف شده اند.
فرارسیدن سال جدید و وضعیت بی روح اسیران دربند در لیبرتی
سال جدید هم دارد می رسد و آدمهائی که بی روح و منتظر تغییر و تحولی هستند انتظار و حال و هوای عید را ندارند وچیزی که به عنوان سئوال در ذهنشان هست اینکه تا کی باید سر گردان باشند و خبر تازه ای دریافت کنند. با وجودی که سال جدید با آمدن شکوفه ها و جوانه های امید و بشارت سر سبزی برای افراد گرفتار، بیشتر ماتم و یاس است چون رجوی جوانه امیدی برای کسی نگذاشته زنده بماند که آدمها امیدوار باشند.
زوزه های یک جیره خوار بعد افشاء شدن مستند سفارش رجوی و اسرائیل؟
من شخصا فکر نمی کنم این فرهنگ کسی باشد که مدعی فیلم سازی و.. باشد این فرهنگ لمپنیزم در هیچ چاله میدانی پیدا نمیشود الا سران فرقه مافیایی رجوی و جیره خواران رجوی که وقتی دهان باز می کنند باید چند ماشین تخلیه چاه فاضلاب بیاد برای جمع کردن فحش و فضیحتهای رجوی و جیره خواران معلوم الحال که از ارباب خود رجوی خوب فرهنگ لمپنیزم یاد گرفته …
صدای شوم جغد و توهمات فیل آبی
بدون شک خداوندی که شما به آن اعتقاد دارید از این تعریف، تمجید و چاپلوسی های دغلکارانه شما از این موجود دیو سیرت، زشت سیما و خونخوار با اطلاع شده و مطمئن باشید که دیر و یا زود جزایش را پس خواهید داد.هر آن مزدی که از او گرفتید به مانند زهر ماری خواهد گردید که پس از فرو دادن به حدی جگرهایتان را لخته لخته خواهد نمود که خون بالا بیاورید.