چرا مریم قجر به عناوین دهان پر کن نیاز دارد؟
سایت فرقه مافیایی رجوی مدعی شده یک انجمن مریم قجر را به عنوان زن سال انتخاب کرده!حتما کسانی که در اروپا و یا امریکا زندگی می کنند بیشتر از کشورهای آسیائی با انجمنها آشنا هستند یا در مورد آنها شنیده اند.هر کسی یا هر جمعی آزاد است برای خودش انجمن درست بکند و در زمینه هایی که دوست دارند فعالیت بکنند
وقتی ملکه ترور (مریم رجوی) زن سال می شود!!
در این اقدام نمایشی که با حمایت مالی و صرف هزینه های هنگفت توسط خود رجوی و موسسه های ساختگی وابسته به خود آنها صورت می گیرد رجوی به عنوان”پرافتخارترین” زن انتخاب شده، این در حالی است که نگاهی به سوابق مریم رجوی گویای این واقعیت است که وی اساسا افتخاری در زندگی خود جز سوابق تروریستی و قتل و کشتار ندارد.
چند کلامی حرف حساب با اسرای لیبرتی
نوروز در راه است. زمان نو شدن طبیعت! برای خود تصمیم بگیرید و دلتان را هم همراه با طبیعت بهاری و نو کنید. مزخرفاتی که رجوی طی سی سال بخوردتان داده است را بیرون بریزید و بجای آن عشق واقعی که همان عشق به خانواده، پدر و مادر و خواهران و برادرانتان است را جایگزین کنید.
رجوی در هپروت بسر میبرد!
رجوی در تحلیلهایش گفته بحران اوکراین به جنگ امریکا و روسیه مبدل میشود و در این جنگ حتما روسیه در موضع ضعف و تحریم قرار میگیرد و چون روسیه متحد ایران است بدین وسیله ایران هم ضعیف میشود و حالا شما پیدا کنید پرتقال فروش را!!! در کل مغز آقای رجوی دو سیلندرش کار نمیکند!
به این اندشیده اند که چگونه یک مادر را سالیان سال از فرزندش دور نگه داشته اید؟
سران جنایتکار فرقه رجوی در طول بیش از 30 سال که از دوران سیاه آنها می گذرد، بارها و بارها نشان داده اند که برای زن هیچ ارزش و مقامی قائل نیستند و از آن فقط برای پیشبرد اهداف کثیفشان استفاده می کنند و هر زمان که از وجود آن احساس خطر می نمایند به راحتی و عین آب خوردن از پیش پا برمی دارند همانند آلان محمدی
حرف آخر جداشدگان خطاب به رجوی: بند از بندت بگسلیم رذل نابکار
رجوی در تهدید آخر و پارس کردن به سوی جداشدگان و خانواده های اسرای لیبرتی شروع به طلبکاری و زنجیر پاره کردن بی مرزی نمود. این جرثومه فساد و ترور و جنایت که که کثیف ترین و جنایتکارترین موجود روی کره زمین است دست پیش گرفته که پس نیافتد.
جوامع ایرانیان خارج از کشور یا عوامل جیره خوار
تمام این کارها و راه اندازی این شوهای مسخره و به کار گیری جیره خواران غربی و چماقداران خود در اروپا در همین راستا می باشد چرا که می داند وقتی نیروهای پیر و پاتال فرقه از عراق خارج شوند دیگر کسی برایش تره خورد نمی کند به همین خاطر از هم اکنون رجوی ها سعی دارند با این فریبکاری به حیات ننگین خود ادامه دهند.
خیمه شب بازی فرقه رجوی در هشتم مارس
اگر دید شما نسبت به زن براستی هویت بخشی و رهایی به مفهوم رهایی از بلاتکلیفی و باری به هر جهت بودن زن در طول تاریخ است داستان مقر 49 را چگونه توجیه میکنید؟ اگر شما با استفاده ابزاری و کالایی و تبلیغاتی از زن در محتوا مخالف هستید چرا دختران جوان موجود در سازمان را برای پذیرایی از سربازان و افسران امریکایی میفرستادید؟
مریم رجوی، «نمایشهای اروپایی» و «ریزش و رانش» چند ساله نیرو
نگاهی اجمالی به موقعیت و شرایط درون و برون تشکیلاتی مجاهدین بخوبی نمایانگر این واقعیت است که رهبران این فرقه بشدت با پدیده «ریزش نیرو» مواجه بوده اند که به موازات آن، تلفات شدید ناشی از حمله به اشرف و لیبرتی نیز به طور مضاعف ضربات سنگینی را به پیکر مجاهدین وارد کرده است.
چرا رجوی ها خود را نخود آش اوکراین کرده اند
در حالی که هیچ کشوری حتی آمریکا هم در مورد اقدام روسیه لفظ تجاوز را بکار نبرده است، آنها همچون همیشه کاسه داغتر از آش شده و با استفاده از عناوینی همچون « جلسه شورای امنیت در مورد تجاوز روسیه به اوکراین»، « با تجاوز روسیه به اوکراین، نیروهای مسلح اوکراین به حالت آماده باش رزمی درآمدند »، « جان کری برای حمایت از اوکراین در برابر تجاوزات روسیه به کی یف می رود » و موارد مشابه دیگر در دستگاه تبلیغاتی خود، حقارت و بلاهت خویش را به نمایش گذشتند.
پایان عصر گروگانگیری
رهبران این جماعت، سالها قبل انبوهی از جوانان ایرانی را با فریب و دروغ و تبلیغات به عراق کشانده و سرانجام جملگی آنان را با شستشوی مغزی و اجبار، همه راههای فرار را بر آنان بسته و توسط مزدوران جهانی و منطقه ای و با انواع شگردها، آنان را در اسارت پوچ و عبث باقی داشته اند.
موج تازه هراس از فروپاشی در میان سرکردگان مجاهدین خلق
اکنون شمار بسیاری از اعضای جدا شده از سازمان با بهره گیری از دنیای آزاد و دسترسی به اینترنت به منتقدان سرسخت و فعال سازمان تبدیل شده اند. آن ها وب سایت ها، وبلاگ ها و صفحات خود را در شبکه های اجتماعی اداره می کنند تا ماهیت فرقه و رهبرشان را برای عموم روشن کنند.