عکس العمل سازمان مجاهدین در قبال نامه های نوشته شده
به اطلاع دوستان و هموطنانی که این نامه ها را امضاء کرده اند برسانم، نامه ها اثرات خود را داشته که سازمان مجاهدین مجبور شده است واکنش نشان بدهد. حرکت متقابل سازمان مجاهدین در محکومیت و تهمت و مارک زدن به دوستان را پیشه کند. مسئولین سازمان تلاش می کند یک طومار در محکومیت این حرکت با یک خروار تهمت ومارک تحویل مقامات مذکور بدهد.
عصبانیت مزدور رجوی از مستمری صد دلاری نجات یافتگان از کمیساریای سازمان ملل
رجوی خیانتکار که خودش و گروهش را در قعر چاه و در عصر حجر نگه داشته آنقدر مفلوک و درمانده شده که توان دیدن زندگی جاری انسان ها را ندارد و علی الخصوص همچنان در خیال پردازی های خود فکر می کند هنوز هم صاحب آن دسته از انسان های بیگناهی است که موفق شدند از قفس و زندان های او بگریزند.
خیانت چیست؟ خائن کیست؟
اعضای جدا شده درهمین هتل مهاجر با استفاده از اینترنت افشایت میکنند.افکارعمومی مردم ایران به یمن فداکاریها و افشاگریهای اعضای جداشده فریب تبلیغات فریبنده تو را نخواهند خورد چرا که خیانتها وجنایتهایی که درکسوت پیاده نظام ارتش صدام برعلیه همین مردم مرتکب شدی هیچگاه ازحافظه تاریخی آنها پاک نمی شود.
آقای منصور قدرخواه نمی شود هم با یک گروه مافیایی بود و هم ادعای حمایت از حقوق بشر را کرد
سوال اینجاست که شما که خود را هنرمند و حامی حقوق بشر می دانید آیا بهتر نیست که یک مستند از نقض حقوق بشر و جنایت و … در فرقه رجوی را بسازید؟ شما کسی هستید که بارها و بارها در دفاع از جنایات فرقه سخنرانی کردید؟ شما نه اینکه فرقه و جنایتهایش را نشناسید بلکه حمایتهای مالی فرقه متاسفانه شما را مجبور به بستن چشمهایتان بر ظلم و ستم و جنایات فرقه کرده است و حالا به یک دفعه حامی حقوق بشر شده اید.
چرا از مسعود رجوی متنفرم؟ – قسمت دوم
بعد از فرار یکی از اعضای شورای رهبری مجاهدین به نام خانم بتول سلطانی و افشاگری های او در باره سوءاستفاده جنسی رجوی از زنان عضو شورای رهبری فرقه مجاهدین، چهره واقعی رهبر مجاهدین برهمگان روشن شد قصد رجوی از تشکیل شورای رهبری که همه اعضای آن از زنان تشکیل شده است و هدف وی از ترتیب دادن نشست های انقلاب ایدئولوژیک چه بوده و رجوی چه نیت پلیدی داشته است.
عبدالمالک ریگی، جیش العدل، سایر گروههای تروریستی و منابع مالی آنان
دست مریزاد گفتن عده ای خارجه نشین (که آبشخور آنها در گروهها و فرقه های تروریستی و تجزیه طلب و وابسته کاملا آشکار شده است)، به اقدامات تروریستی این گروهک تروریستی و ضد بشر، خود گویای ماهیت درونی آنهاست که در یکسو خود را حقوق بشری جلوه می دهند و در سوی دیگر بدون محکوم کردن اقدامات تروریستی و جنایتکارانه اینگونه افراد، برایشان دست می زنند و تشویق می کنند و دلایل شرعی و سیاسی برایشان می بافند.
مسعود رجوی، پرچمدار بی پرچم
و البته این اراجیف هم نشان از واپسین دم حیاتش دارد زیرا قبلا خودش گفته بود اگر شکست خوردیم حداقل کاری که بکنیم این است که جداشدگان را بقتل برسانیم و این همان احساس واقعی شکست است اما بنظرم در این مورد هم مقدار زیادی با تاخیر عمل کرده است زیرا دیگر توان آن کار را هم ندارد
کودکان در فرقه رجوی
کودکان در فرقه رجوی خائن هیچ جایگاهی نداشتند و آن جنایتکار برای اینکه بتواند از مادران و پدران آنها نهایت استفاده را ببرد، از این بیچاره ها بعنوان اهرم فشار بر روی خانواده هایشان استفاده می کرد و حتی از آنها برای جمع آوری اعانه استفاده ابزاری نمود که درآمد حاصل از ان را برای خوشگذرانی خودش استفاده نمود و یا ابزار کارهای تروریستیش را آماده می نمود
فرقه مجاهدین خلق: حرکت به کدام سو و تا کجا؟!
فرقه رجوی نظریه امپریالیسم و مبارزه با سرمایهداری را به طور کلی کنار گزارده، به نمادهای ملی توجه بیشتری یافته و مذهب را بیشتر در حد یک عنصر پیونددهنده و هویتبخش نگاه داشتهاند که اینرا از سیاستهای خارجی اش در رابطه با اروپا و آمریکا بعد از سقوط صدام بوضوح می توان دید.
چه کسی پادگان اشرف را بست؟
تحصن چند ساله شکوهمند و قهرمانانه خانواده ها در اطراف حصارهای پادگان اشرف قطعا فصل بسیار مهمی از تاریخچه این مقر محسوب میشود و به جرأت میتوان گفت که این خانواده ها بودند که نقش اصلی را در افشای ماهیت فرقه ای و مخرب سازمان مجاهدین خلق ایفا کردند و نقاب از چهره مسعود رجوی برداشتند و هویت و ذات اصلی او را بر جهانیان آشکار ساختند
فرقه رجوی نگران حقوق دمکراتیک مردم عراق!
واقعیت این است که نگرانی شما از بابت نقض حقوق مردم عراق نیست بلکه به دنبال نمدی برای کلاه خودتان هستید شما برای حفظ موجودیت تشکیلات ضدانسانی خود ناگزیر به ماندن درعراق هستید چرا که به خوبی می دانید که دردنیای آزاد، دیگرنمی توانید نیروهایتان را فریب داده ودر اسارت نگه دارید.
مصاحبه نماینده دبیرکل سازمان ملل با نجات یافتگان در هتل مهاجر، علت اصلی وحشت رجوی
اولا تمام زندگی مان را از ما گرفتی.دومأ مارا وادار کردی به مردممان خیانت بکنیم و سومأ با وقاحت تمام انتظار داری که واقعیت ها را هم نگویم. بیچاره. خیانتکار. جانی. وحشت آن زمان باید میکردی که آن جنایات را انجام دادی نه امروز که ما خبرش را بازگو می کنیم. فکر نکردی که دوران”ترساندن” ما زیر سایه”صدام” روزی به سر بیاید؟ البته که فکر نکردی.