دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
آشکار شدن چهره خبیثانه رجوی 29 بهمن 1392

آشکار شدن چهره خبیثانه رجوی

بعد از آنکه سران فرقه رجوی در برابر افشاگریهای افراد جدا شده نتوانستند طاقت بیاورند، آنها را خائن و مزدور نامیدند و حتی در سالهای گذشته در مقاطعی حکم کشتن آنها را داده بودند و در برخی کشورهای حامی حقوق بشر (!) این جنایتکاران افراد جدا شده را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند که از نمونه های آن بسیار بوده است مانند قصیم و روحانی

داعش، همکاران دیروز رجوی ها و تروریست های بعثی امروز! 29 بهمن 1392

داعش، همکاران دیروز رجوی ها و تروریست های بعثی امروز!

پیش دستی رجوی ها در پخش این خبر توسط دستگاه تبلیغاتی خود جای سئوال و تامل دارد که چرا از ابتدا به لحاظ تبلیغاتی از گروه تروریستی داعش حمایت می کرد و طوری وانمود می کرد که انگار آنان نیز مردم معترض سوریه!! و از معارضین هستند و جنایت هایشان را در سوریه مورد تایید قرار می دادند و هر روز گوشه هایی از جنایت آنان را به نام عملیات رزمندگان سوری از تلویزیون خود پخش می کردند

باز هم بند”ف” و توهم سرنگونی 29 بهمن 1392

باز هم بند”ف” و توهم سرنگونی

یک نگاه کوتاه به گذشته می توان فهمید که بندهای انقلاب و داستان دو سال برای مسعود رجوی، یک بازی و شاید هم یک توهم و وقت خریدن بیشتر نبوده است. از سال ۱۳۶۸ که”بند الف” شروع شد، داستان دو سال هم همانجا شروع شد. شخص مسعود رجوی، صراحتا گفت که بند الف (طلاق مردان و زنان) یک دوره آزمایشی دو ساله است و اگر جواب نداد، دو سال دیگر تمدید خواهد شد. از آن زمان تا به امروز ادامه داشته و سالهاست که مورد تمسخر همه اعضای درونی مجاهدین است.

فاصله شعار مریم رجوی تا عمل، منشور آزادی زن یا استثمار زن کدام را باور کنیم 29 بهمن 1392

فاصله شعار مریم رجوی تا عمل، منشور آزادی زن یا استثمار زن کدام را باور کنیم

از مریم رجوی در همان نشست سؤال کردم اگر زنی خواسته اش بی حجابی باشد و بخواهد آزادانه برای پوشش خودش تصمیم بگیرد شما چه برخوردی با او خواهید داشت؟ در جواب من گفت: «اول برای آن زن و امثال او کار توضیحی میکنیم اگر قبول کرد که هیچ و اگر قبول نکرد عکس و نام او و افراد مانند او را در روزنامه مان چاپ کرده

نشست تشکیلاتی فرقه رجوی درخارج تحت عنوان “کنوانسیون ایرانیان مقیم خارج” 28 بهمن 1392

نشست تشکیلاتی فرقه رجوی درخارج تحت عنوان “کنوانسیون ایرانیان مقیم خارج”

واقعیت این است که تکرار خیمه شب بازیهای بی نتیجه رجوی ها درخارج که اینبارهم تحت عنوان به اصطلاح”کنواسیون ایرانیان مقیم خارج” و با سس تجدید عهد برای سرنگونی موهوم!!همراه با ژست های ابلهانه مریم قجر و با صرف هزینه های سرسام آور در حالی صورت گرفت، که چیزی حدود 3000 نفر از اسیران دربند رجوی ها در کشورعراق در بدترین شرایط روحی و جسمی بسر می برند

مریم قجر، خانواده یا کانون فساد از کدام می گوئید؟ 28 بهمن 1392

مریم قجر، خانواده یا کانون فساد از کدام می گوئید؟

اگر واقعا مریم قجر دلش به حال خانواده ها می سوخت نزدیک به سه سال همین خانواده ها برای دیدار فرزندانشان به درب اشرف مراجعه کردند پس چرا مسئولین سازمان اجازه حتی یک بار ملاقات با آنان را ندادند و آنها را مورد شدید ترین توهین ها قرار می دادند حال که دولت عراق اقدام به دفن این کشته ها نمود مریم قجر به ذهنش زده که این کشته ها هم خانواده دارند. بهتر است مریم به فکر ریختن گل بر روی قاب عکس کشته هایی باشد که هر روز بر دیوار اور اضافه می شود.

ایل بختیاری، بخشی از هویت ایران زمین 28 بهمن 1392

ایل بختیاری، بخشی از هویت ایران زمین

شگفت اینکه مریم رجوی در حالی پیام حمایت از چنین ملت بزرگی و در رأس آنها ایل بختیاری صادر می کند که خود و فرقه اش سالهای طولانی در کنار صدام حسین، تمامی اطلاعات نظامی کشورمان که زمینه های کشتار هرچه بیشتر همین قوم دلاور را در جبهه ها و شهرهای مرزی فراهم می کرد، به استخبارات عراق می فروخت.

چرا رجوی ها در مورد نتایج مذاکرات ایران و ۱ + ۵ هذیان گویی می کنند 27 بهمن 1392

چرا رجوی ها در مورد نتایج مذاکرات ایران و ۱ + ۵ هذیان گویی می کنند

اما بعد از شروع مذاکرات ایران با 1 + 5 که همانا نشان از پیشروی ایران بود، به ناگهان بر خلاف واقعیت موجود، موج دستگاه تبلیغاتی خود را عوض کرده و پی در پی خبر از این می دهند که هیچ مماشاتی در کار نیست و آمریکا خواهان تحریم های بیشتر بر علیه ایران است!!

جیب پر پول برای مجاهدین کارآمد نیست 27 بهمن 1392

جیب پر پول برای مجاهدین کارآمد نیست

علیرغم تلاش های لابی پرهزینه ی مجاهدین خلق علیه ایران، کمیته ی امور عمومی امریکایی اسرائیلی لابی پرطرفدار صهیونیست ها در کنگره ی امریکا (ایپک) به مجاهدین خلق پشت کرد. ایپک فعالاً دست از فشار آوردن به کنگره برای رأی دادن به قانون ضد ایرانی برای تحریم های جدید دست برداشته ست.

ادعای مضحک رجوی در مورد دسترسی به گزارشات از درون ایران 27 بهمن 1392

ادعای مضحک رجوی در مورد دسترسی به گزارشات از درون ایران

این عادت رجوی هاست که ادعاهای دروغ می کنند آن هم از نوع بسیار بزرگ آن. آنها می خواهند بگویند آن قدر قدرت دارند و آن قدر نیرو در داخل ایران دارند که به راحتی به اطلاعات سرّی مقامات ایران دست می یابند!! این اولین بار نبوده و مسلما آخرین بار نیز نخواهد بود که رجوی ها چنین ادعاهای مضحکی را مطرح می کنند.

مقر ۴۹ مکانی برای فرماندهی یا…!؟ 27 بهمن 1392

مقر ۴۹ مکانی برای فرماندهی یا…!؟

در شرایطی که نیروهای فرقه رجوی از هر نظر تحت شدیدترین فشارهای روحی و جسمی بودند و درشرایطی که بدستور مهوش سپهری با نام مستعار نسرین بدنه سازمان بایستی به معنی واقعی کلمه صبح تا شام بیگاری بدهند، مقر 49 که با محمل مقر فرماندهی سازمان ساخته شد به مکانی برای عیش و نوش رجوی تبدیل شده بود!

بندبازی رجوی با بند ف (انقلاب ایدئولوژیک مجاهدین خلق) 27 بهمن 1392

بندبازی رجوی با بند ف (انقلاب ایدئولوژیک مجاهدین خلق)

درز کردن اخبار از درون اردوگاه لیبرتی حاکی از آن است که اخیرآ در یکی از نشست هائی که رجوی برای تحریک کردن و مغزشوئی افراد برقرار کرده دوباره به بند ف انقلاب کذائی مریم بند کرده و در این میان عکسی را به نمایش گذاشته که دو نفر را در حال کشتی گرفتن نشان می دهد، و اعلام کرده آن نفری که در زیر است من هستم و به کمک شما نیازمندم

blank
blank
blank