پناهگاه ضد اتمی و زندگی لوکس رجوی در کنار شعار برابری , ساده زیستن , فدا و صداقتش
پناهگاه آقای رجوی که بیشتر شبیه یک پناهگاه ضد اتمی میباشد و در کنار آن محل زندگی لوکسی که برای خودش فراهم کرده بود واقعا با شعارهایی که رجوی برای ما سر میداد چقدر هم همخوانی داشت!!! شعارهایی از جمله برابری!! مساوات!!! ساده زیستن!!! نداشتن تجملات و زندگی لوکس در سازمان نسبت به بقیه افراد!!! در سازمان مستمر تکرار می شد که تمام افراد سازمان از امکانات مساوی برخوردارند و این از اصول مبارزاتی سازمان است.
عملیات” تئو” درخانه تیمی اوور در فرانسه و نتایج حاصل از آن
قراراست در آینده نزدیک پس از ۱۱ سال تحقیق حکم دادگاه ضدتروریستی فرانسه درباره عملیات” تئو” اعلام گردد _حکم این دادگاه طبعا نمی تواند به دور از محکومیت و تبرئه این گروه درمحاکم قضایی فرانسه باشد _ حال این حکم تا چه حد می تواند پایه های این گروه تروریستی درفرانسه را به لرزه انداخته ودر نتیجه منجر به دستگیری مریم قاجار و ۹ متهم دیگر و جمع شدن خانه تیمی اوور گردد باید مدتی صبر کرد.
طلبکاری مریم رجوی از دولت های غربی
البته خانم رجوی از بمباران اردوگاه های فرقه درعراق توسط نیروهای امریکا و انگلیس نیز گله کرده و آنرا زدوبند بین امریکا وانگلیس از یک سو و رژیم از سوی دیگر توصیف کرده، در حالیکه در زمانی که نیروهای ائتلاف برای سرنگون کردن حکومت یاقی صدام وارد عراق شدند همین نیروی مجاهدین توپ و تانک اهدائی صدام را در بیابان های عراق مستقر کرده بود، طبیعی است که نیروی حمله کننده به استقرار و آرایش توپ ها و تانک ها واکنش نشان می دهند
مریم رجوی دستور قتل منتقدین را به فدائیانش صادر کرد
مریم رجوی از برگزاری یک گردهم آیی در مرکز فعالیت هایش در پاریس استفاده کرد تا فدائیان خود را تشویق کند که نفرات مشخصی را که وی بنام”دشمن” از آنها یاد نموده است بصورت فیزیکی حذف کنند. مریم رجوی در سخنرانی اش برای تعدادی از وابستگان درجه یک گروه بمناسبت سی و پنجمنین سالروز انقلاب ایران خطوط قرمز جدید خود را بین هوادارنش و بقیه مردم بوضوح ترسیم نمود.
نگاهی به مقاله آقای ایرج شکری
در پی آن این همسویی رجوی را با غرب و بخصوص آمریکا به عنوان تنها شانس دستیابی به قدرت از طریق این تنازع به چالش کشیدهاید و آن را بیمقدار دانستهاید. که باید گفت این استراتژی سالهاست که عصای دست رجوی بوده است. دادن اطلاعات هستهای از روز اول و راه انداختن این مناقشه بین ایران و غرب، از اساس هم برای پیشبرد همین راهبرد بوده است.
تروریستهای جیش العدل و سازمان تروریستی مجاهدین
آنچه در این میانه قابل ذکر است، حمایت نابخردانه و وطن فروشانه رهبران سازمان مجاهدین (فرقه رجوی) از این گروهک نوبنیاد تروریستی است، به نحوی که آشکارا بیانیه های «جیش العدل» را تحت عنوان نیروهای آزادیخواه و مبارز بلوچستان انتشار داده و از اقدامات تروریستی گروه که مورد انزجار ملت ایران و بخصوص مردم وطن پرست استان سیستان و بلوچستان هست، دفاع می کنند.
هنگ حنیف رجوی ها را در یابید!
رجوی آنها را با ترفند ضد بشری از پدر و مادرانشان جدا کرد و به خارجه فرستاد بعد از جنگ و گذشت چندین سال رجوی ضد بشر مجددا با این ترفند که آنها را نزد پدر و مادرشان بر میگرداند به پادگان اشرف منتقل کرد و یک محلی در کنار مقر (تخصصی) به آنها اختصاص داد و آن مقر یا محل را هنگ حنیف نام گذاری کرد از این بابت رجوی به خودش می بالید که کلی نیرو به پادگان اشرف اضافه شده است. به آنها می گفتند بچه های سازمان.
رجوی از چه واژه هایی برای سرکوب ما استفاده می کرد
همانگونه که عضدی شکنجه گر سواک بفکر منافع شخصی خودش بود رجوی هم همین روش را داشت برای ارضای غرایز جنسی خودش همه افراد قبیله را وادار کرد زن ومرد متاهل از هم طلاق بگیرند و بعد خودش آنها را عقد به خودش در بیاورد و با رده های شورای رهبری دست ساز خودش روابط جنسی برقرار بکند.همیشه کار های خودش را بزرگ نمایی می کرد فکر کنم این مورد را دیگر در این روزها همه عالم وآدم می داند جز خواجه حافظ شیرازی.
آشنایی با فرقه ها – روش عضوگیری، ماهیت و عملکردها – قسمت های اول، دوم و سوم
بسیار از افرادی بودند که از بستگانشان برای دیدار و اقامت کوتاه دعوت می نمودند و در موارد بسیاری که خانواده از شرایط تشکیلات و اقامت در کمپ اطلاع نداشت به عشق دیدار خواهر و برادر عازم عراق شده و در دام تشکیلات اسیر می شدند.ده ها نمونه مشخص از دهه ۷۰ به بعد در کمپ و تشکیلات وجود داشت که ابتدا با دعوت خانواده و بستگان خود و صرفاً برای یک دوره کوتاه مدت و دیدار دعوت شده بودند ولی در نهایت مجبور به ماندن در کمپ اشرف و اسارت در این فرقه گردیدند.
مجاهدین با سزارین از اشرف خارج شدند
سزارین همان خروج اجباری و اضطراری است که مجاهدین خلق پس از مقاومت ها و ترفند ها برای ماندن در اشرف بوسیله آن خارج شدند. قطعا تیغ جراحی این سزارین در دست ائتلاف خانواده ها و خیل جداشدگان از فرقه بود و بخوبی این عمل زایمان اجباری و خروج را به مجاهدین تحمیل کردند.
تداوم نقض حقوق بشر در کمپ های سازمان مجاهدین خلق
رهبران گروه و حامیان شان، این که سازمان فرقه ای است و اعضایش را مورد سوء استفاده قرار می دهد را رد می کنند.آنها منتقدین را متهم می کنند به این که یا مأمورین جمهوری اسلامی هستند و یا گول آن ها را خورده اند. بااین حال، گفته های شاهدان عینی که مستقیماً مناسبات مجاهدین را رصد کرده اند در کنار شهادت اعضای سابق گروه، آشکارا نقض فاحش حقوق بشر در سازمان را تأیید می کنند.
در فرهنگ رجوی افراد بعد از مرگ نام و نشان دار می شوند؟!
در واقع در تشکیلات همیشه یکسری مسائل حل نشده هست که گردن آدم های بد بخت می افتد و دستگاه رجوی همواره تمامی خرابی ها و نقص هایش را به گردن افراد بیچاره سازمان می اندازد که این شیوه برخورد منحصر به خود رجوی است؟! یادم هست در بحث های درونی سازمان به افراد می گفتند تا الان که مسعود اینجاست و نتوانسته به تهران برود به دلیل اعمال نکرده شماست؟! در این حال بود که افراد همواره مقصر شناخته می شدند.