انگلیسی ها در اور سورواز
نکته قابل توجه دیگر اینکه هیئت انگلیسی خانم رجوی ترویج اطلاعات غلط و دروغ علیه اپوزیسیون سازمان یافته را به شدت تقبیح نموده و آنرا اقدامی با اغراض شوم سیاسی و با هدف استمالت از تهران و زمینه ساز حملات بعدی و قتل عام ساکنان لیبرتی توصیف نمود و تاکید کرد تجارب طولانی مدت آنها نشان میدهد که سازمان مجاهدین و مقاومت ایران و رییس جمهور آن و طرح ۱۰ ماده ای او بهترین تضمین دمکراسی و حقوق بشر در ایران آینده و صلح و آرامش در منطقه و جهان است.
گزارش یونامی مهر تائیدی به افشاگری جدا شده ها درمورد نقض حقوق بشر در فرقه رجوی!
به این نکته هم اشاره کنم که نه رجوی رذل زنباره نه مریم قجر و نه دیگر سران فرقه در هیچ کجا به این گزارش ارگان رسمی سازمان ملل واکنش نشان نداده اند و طبق معمول به روش سکوت می خواهند موضوع به این مهمی را از سر بگذرانند در حالیکه این گزارش ارگان سازمان ملل یک سند رسمی از طرف بالاترین ارگان بین المللی می باشد و رجوی ؛ مریم قجر و دیگر سران فرقه باید در یک دادگاه عادلانه جوابگوی جنایتهایشان باشد
سرعت گرفتن انقراض فرقه مجاهدین خلق و افزایش هذیان گویی رجوی
رجویها پایه تشکیلات فرقه ایشان را بر روی شعارهای پوچ و خالی بنا کردند , همیشه سعی کردند که این فرقه را با شعارهایی که به هیچ عنوان حقیقت ندارد نگه دارند و اینجوری به اعضا و هواداران روحیه بدهند و همانند آمپول مسکن , تا اثر شعار تمام می شود سریع شعار بعدی را آماده می کنند و ماه به ماه اینگونه افراد را سالیان سال است با این شعارها و دروغها فریب داده و نگه داشته اند.
دروغهای فرقه رجوی تحت نام هفدهمین برنامه همیاری
این برنامه با دروغ سرهم بندی شده است جواب اینست درزمانی که من دراسارتگاه اشرف بودم تشکیلات داخله با فشارو اجبار به تعداد زیادی ازنفرات شماره تلفن می داد ومی گفت الان برنامه همیاری سیمای آزادی برگزارشده است باید با شماره های داده شده به سیما آزادی تلفن بزنیم وبا نام غیرواقعی خود را معرفی کنیم وبگوییم ازداخل کشورهستیم وازبرنامه سیما تعریف وتمجید کنیم
خشت کج اول چون نهد معمار کج
اما کلید واژه و رمز اینهمه سردرگمی و خواب های پنبه دانه و ضربات مغزی و شک های پی در پی که کیش شخصیت و تفکر فرقه ای شخص مسعود مانع از درک و فهم آن میشود همان خشت اول است که مسعود (معمار) کج گذاشت و با شعار جنگ مسلحانه، ارتش به اصطلاح آزادیبخش آنهم در خاک عراق را در جنگ علیه مردم ایران و نیروهای مدافع مرزهای ایران بنا نهاد.
مریم رجوی، سیدالمحدثین، توافق هسته ای و سرنگونی
این زن که فقط خون و جنگ و تحریم ملت ایران، هوس های بی پایانش را ارضاء می کند، باز هم فراموش کرد که طی 13 ماه گذشته هم خودش و هم شوهر اولش مهدی ابریشمچی چندین بار سال 2013 را رسما سال سرنگونی جمهوری اسلامی معرفی کرده بودند و الان طبق پیش بینی هایشان بایستی یک ماه از سرنگونی جمهوری اسلامی گذشته باشد!البته این اولین سری رجزخوانی سرنگونی نیست
نقش رجوی در بر هم زدن اوضاع سیاسی در عراق
با شلوغ شدن اوضاع عراق و جنگ داخلی فعلی در عراق رجوی احساس پیروزی دارد حال مبدأ و مسبب این جنگها و خونریزی ها می خواهد عشایر عراق باشد یا القاعده. که فعلا وضع کنونی دست القاعده است که از سوریه به عراق نفوذ کرده اند و رجوی هم این را می داند ولی حمایت می کند.
سازمان ملل: رجوی لیبرتی را برای اعضای خود به زندان بدل کرده است
همانطور که در گزارش ذکر شده، سران فرقه محدودیت های سختی بر ساکنان اعمال می کنند، بنابراین نمایندگان یونامی و کمیساریای عالی پناهندگی بایستی مماشات با رهبران فرقه را متوقف کنند. آنان باید تک به تک اعضا را بصورت منفرد و مستقل طرف حساب خود قرار داده و دیگر هیچ یک از فرماندهان دست نشانده رجوی را به عنوان «نماینده ساکنان لیبرتی» نپذیرند. اولین اقدام برای رها کردن اعضای اسیر، عدم به رسمیت شناختن این تشکیلات فرقه ای و ضد حقوق بشری از سوی سازمان ملل است.
انقلابی و ضد انقلاب و مزدور و خائن از نظر فرقه رجوی!
قبل از هر سخنی این را بدانید که رجوی هیچ انتقادی را به خودش نمی گیرد و هیچ سوالی را پاسخ نمی دهد و خودش بارها در نشستها هم گفته که فقط به خدا پاسخگوست! در تمام حرفهایش چه در قبل و چه در حال او به خوبی می گوید که هر کس با من نیست بر من است! لذا تمام گروه های خونریز و شورشگر انقلابی می شوند مثل القاعده، داعش، جیش العدل و غیره! او در حرفها و اطلاعیه هایش گروه های مسلح را که کارشان ریختن خون بیگناهان است، انقلابی می نامد!
عیش و نوش مریم رجوی، بیگاری و بردگی ساکنان لیبرتی
این رهبر خونریز و جنگ افروز که جز به سلامت خود نمی اندیشد، ذره ای ارزش برای نیروهای خودش هم قائل نیست و بدون در نظر گرفتن سن و سال افراد آنان را وادار می کند بلوکهای عظیم سیمانی و امثال آنرا از زمین بلند کرده و جابجا کنند تا به این طریق سرگرم شده و مسائل سیاسی و حقوقی خود را به فراموشی بسپارند و شبها هم بدون اینکه بتوانند کلمه ای با هم صحبت کنند، بیهوش در بستر دراز بکشند تا فردایی دوباره سر رسد و این بازیهای شیطانی تکرار گردد.
پناهگاه
آنها در زیر زمین بدور از همه چیز تنها کسانی را میبینند که بله قربان گوی دستورات انان باشند و تنها برای کسانی سخن میگویند که فقط برایشان کف بزنند. اینگونه افراد هرگز انتقادی نشنیده و همیشه خوب وخوبی هایشان را شنیده اند، آنان انحصارگر و قدرت طلب در همیشه زندگی، طلبی از خدا و تاریخ و مردم داشتهاند که چرا در قدرت نیستند و زمین و زمان را تا زمانی که زندهاند به آتش میکشند تا به همین خواسته برسند و چون نمیرسند دیگران و خدا و تاریخ و مردم را مقصر جلوه میدهند.
رجوی نمی تواند با سیاست حذف کادرهایش جنایات خود را مخفی نگه دارد
53 نفری که در روز 10 شهریوردرکمپ اشرف کشته شدند بخشی ازهمین سیاست رجوی است.اکثر این کادرها جزء کسانی بودند که مسئولیت های زیادی طی ادوارمختلف درفرقه داشتند وازاین بابت درجریان خیلی ازجنایات صورت گرفته توسط رجوی قرارداشتند،که بعد ازسقوط صدام اطلاعات آنها برای رجوی مضر ومی بایست که حذف می شدند.