تاکید یونامی بر ساختار فرقه ای رجویها
فرقه رجوی از ابتدای عقب نشینی و اخراج مفتضحانه از اشرف که به مثابه بزرگترین ضربه استراتژیک بر کالبد نیمه جان این فرقه تلقی می شد سعی کرد که ساختار و مناسبات فرقه ای خود را همچنان در کمپ لیبرتی بر اعضا اعمال نماید.به همین دلیل ازهمان ابتدا از برخورد مستقیم نیروهای یونامی بااعضاء، تحت بهانه های مختلف جلوگیری نمود.
سیاه نمایی فرقه در رابطه با برف سنگین شمال ایران
بعد از بارش بی سابقه برف در شهرهای شمالی کشور و به خصوص در شهر تنکابن این بار نیز مسئولین فرقه در سایت آفتابکاران فقط با درج خبری در مورد این بلایای طبیعی اکتفا کرده و با دادن خبری سرا پا دروغ مدعی شدندکه از جانب حکومت هم هیچگونه همکاری و مساعدتی صورت نگرفته است و در این رابطه باید نیروهای مردمی خود جوش به یاری هم بشتابند.
ترس و هراس مجاهدین خلق از وجه المصالحه شدن
مجاهدین در دو سوی طیف تحولات بازی جدیدی را شروع کرده اند. از یک سو با ترس از وجه المصالحه شدن در جریان توافقات هستهای ژنو، از طریق حامیان سیاسی خود از آمریکا می خواهند که امنیت آنان را در لیبرتی تامین کرده و یا آنان را گروهی به آمریکا منتقل کند و از سوی دیگر بدنبال بدست آوردن حمایت سیاسی گروههای مخالف دولت مالکی هستند.
معیار سنجش، داشتن مناسبات دمکراتیک در درون
سازمان مجاهدین که روزی با عملیات ترور آمریکایی ها در ایران مبارزه خود را شروع کرد و پرونده افتخاراتش قتل سرهنگ ها و مستشاران آمریکایی ذکر شده است و با افتخار سرودهای”نبرد با آمریکا” و”سر کوچه کمینه” را در رسای قتل سرهنگ هاوکینز مستشار نظامی آمریکا می سراید و افتخارش مبارزه با آمریکا بود. الآن حاضر است تن به هر کاری بدهد برای این که آمریکا گوشه چشمی به آن نشان دهد.
رجوی ها از فرط فلاکت به بریده سابق خود متوسل شده اند
در منطق رجوی و پاچه گیران هاری مثل هرمز صفایی هر کاری خوب است اگر خودشان انجام دهند. از نظر آنها گرفتن زمین مردم عراق از صدام، مابه ازاء کشتن سربازان ایرانی در مرز و سرکوب کردها و شیعیان و تبدیل این زمین به اسارتگاه مخوف اشرف خوب است. اما (اگر فرض بگیریم خبری که در مورد زمین محمدرضا روحانی می گویند درست باشد) پیگیری یک زمین که ارث پدری است برای دیگران یک جنایت است!!
ساعت سین رجوی فرا رسیده است
باید گفت که تمامی این تلاشهای مذبوحانه،وخاک پاشیدن وگردوخاک کردنها، تنها درراستای استمرار و بقای منفورشان درعراق می باشد. زیرا رجویها به خوبی بوی الرحمان خود را ازخروج نیروها وقدم گذاشتن به دنیای آزاد را شنیده اند،برای همین تمام سعی وجهد خود را برای حضورشان درعراق معطوف می کنند.
حریق این جرقه ها دامن شما را بیشتر از همه میگیرد!
آیا همین اظهار نظر یک مقام عالی رتبه دولت، دلالت بر وجود آزادی و دموکراسی درایران ندارد؟ مسلما که دارد وآنگاه باید این دموکراسی را باوضعی که درتشکیلات جهنمی رجوی وجود دارد، مقایسه کرد و سپس بطور اصولی نتیجه گرفت که اگر این اعتراضات تبدیل به حریقی میشود که دامن دیکتاتورها را میگیرد، این حریق ها وجرقه ها دردرجه اول دامن دیکتاتورترین جریان را- که دراینجا فرقه رجوی نماینده بارز و مفلوک آنست – خواهد گرفت!
گزارش های دست اول از نقض حقوق ساکنان کمپ های مجاهدین
حالی که ناظران سازمان ملل متحد و دیگر شاهدان عینی نقض حقوق ساکنان کمپ های مجاهدین خلق را در درون کمپ ها تأیید می کنند، دستگاه پروپاگاندای سازمان درباره ی آن چه” نقض فزاینده ی حقوق بشر در ایران” می نامد، غوغا و هیاهو به پا می کند. الیزابت روبین به درستی عنوان می کند که علیرغم ادعاهای مریم رجوی برای دفاع از حکومتی دمکراتیک و سکولار در ایران” مجاهدین مانند هر دیکتاتوری دیگری عمل می کند”.
انقلاب درونی مجاهدین در چند جمله – قسمت ششم
سازمان بشدت مشکل مالی داشت. بطوریکه بسیاری از حتی خودروهایی که در آنزمان بآنها نیاز مبرم نبود را به مردم عادی عراق فروختند! با درست کردن سند قلابی خودروها یا دیگر وسایلی که امکان به پول تبدیل کردنشان بود را فروختند! کار بجایی رسیده بود که بعضی از مسئولین سازمان به گردن بچه ها نگاه میکردند و اگر کسی گردن بند در گردنش بود را در شرایطی قرار میدادند که خودش بیاید و گردن بند را به سازمان اهداء کند! حتی غذا آن زمان در سازمان بسیار بی کیفیت و دم دستی شده بود.
نگار مرتضوی زیر ضرب فرقه تروریستی مجاهدین
خانم نگار مرتضوی، مجری سابق صدای آمریکا، با اعلام اینکه: «من از این هفته به عنوان”سخنگوی فارسی و مدیر رسانه های اجتماعی” به”شورای ملی ایرانیان آمریکا (نایاک)” پیوستم که برای صلح بین ایران و آمریکا تلاش کنیم.»، به شدیدترین وجه ممکن مورد غضب فرقه تروریستی مجاهدین خلق قرار گرفته و انواع اهانتها به وی در حال سرازیر شدن است.
انتقال احتمالی ۳۰۰۰ عضو فرقه رجوی به اروپای شرقی (رومانی)
روند انتقال اعضای فرقه رجوی به خارج از عراق از همان مراحل نخستین، موضوعی بحث برانگیز و مشکل آفرین بود. هر چند که فرایند جابجایی ساکنان کمپ لیبرتی حدود یک سال پیش آغاز شده اما نسبتاً کند پیش رفته است. دلیل این کندی هم ریشه در عدم تمایل کشورهای دیگر برای استقرار حدود 3000 تروریست دارد و هم ناشی از تمایل شدید سران فرقه برای جابجایی کلی اعضا و جلوگیری از فروپاشی ساختار تشکیلات فرقه ای آن است.
همیاری سرپوشی برای دریافت پول جاسوسی از غرب توسط رجوی ها
مادر خوانده تروریسم مدعی شده که نسل چهارم در داخل ایران پول تو جیبی خود را جمع کردند تا به سازمان برسانند حرف مسخره ای که حتی مرغ پخته را به خنده وا می داد در حالی که وی مدعی می شود که مردم ایران در فقر و تنگدستی زندگی می کنند و به نان شب محتاج می باشند پس چگونه می شود که اینان پول تو جیبی خود را به سازمان می دهند و این در حالی است که اصلا نسل چهارم در داخل کشور سازمان را نمی شناسند