اعتصاب غذا خوب است برای پایین دستها!
دراین وانفسا کسی نیست که ازاین شارلاتانها بپرسد اعتصاب غذا خوب است ولیکن فقط برای پایین دستها!؟ شرم وحیا هم چیزخوبی است البته اگر شما و رجوی مست و شیدای قدرت و شهوت یک جواز آنرا درکارنامه خود داشته باشند! وقتی شوی تلویزیونی به صحنه آمدن مسولین فرقه ازلیبرتی خاتمه یافت ارتباط با هواداران خارجه دوست احمق وصل شد وفردی از شمار مستمری بگیران فرقه رجوی که درخارجه در گرداگرد عیال و اطفال خوش میگذراند پشت تریبون قرار گرفت و فحش نامه ای که برایش دیکته کرده بودند با بی ادبی تمام نشخوار کرد که نامش حسین اخوان بود.
وقتی پرده ها کنار می رود
فشاری که اسرائیل بر علیه مردم ایران بوجود آورده بود، به دیوار سترگ اراده ملی برخورد کرده و بازخوردش به درون خودشان برگشت. اولین پیامدش، افشاگری از درون است که به اینصورت ارتباطات اسرائیل با فرقه رجوی را برملا کرده است.این موضوع خواه یا ناخواه، به دلیل اینکه فرقه رجوی متحد استراتژیک اسرائیل است، عکس العملی مشابه بر وضعیت فرقه رجوی خواهد داشت.
رجوی برای سر پوش به روی شکستهایش در پی بوجود اوردن یک فاجعه جدید است!
بر اساس گزارش پزشکان مجاهدانی که وضعیتشان به وخامت گرائیده، از ناراحتیهایی مثل بیهوشی ناگهانی، تهوع واستفراغ، سرگیجه و عدم تعادل شدید، افت شدید فشار خون و ضعف مفرط رنج می برند. این مجاهدان خلق عبارتند از: اعظم فارسی، الهه شکوه زاده، زهرا خادمی، زهرا احمدی، امیره نوری، آذر منافی، امیر شکوه زاده، بهمن رحیمی، محمدحسن تدین، مقدس سی سخنی، ایمان قلی زاده و بهمن عابدی.
مجاهدین و آنسوی بد قولی آمریکا
رجوی ها همه ی دار و ندار خود را بسیج کردند تا سایت هسته ای و چاله و چاه اتمی و… کشف کنند و روی میز آقای اوباما بگذارند تا یک شبه به رژیم حمله کند و ملت ایران را مانند دوران صدام زیر بمب و موشک ببرد و آنها را قتل عام کند اما اینگونه نشد. اینهم بدقولی دیگری، مگر اینطور نیست؟
۳۰۰۰ گروگان را آزاد کنید
حال که اشرف مضمحل شد و به زباله دان تاریخ پیوست از جانب رجوی کاشف به عمل آمد که لیبرتی که اساسا موقت و ترانزیت و سرپل انتقال اعضا به کشورهای ثالث در نظر گرفته شده بود؛ به مثابه مرحله گذار به دوران سرنگونی نام گرفته و به اعضای اغفال شده اش القاء کرده است که در قدم اول اعتصاب غذا ورودیه گذار به دوران سرنگونی و رسیدن رجویسم به قدرت و شهوت است!
تنفر و انزجار از مجاهدین در دانشگاههای ایران
دانشجویان و اساتید دانشگاههای گیلان درجریان این جلسات روشنگر بیشتراز پیش به اشراف رسیدند که جریان نفاق و فرقه تروریستی رجوی در سراشیب سقوط و اضمحلال کامل قرارگرفته و اساسا تهدید جدی مخرب برای نسل های مملکت مان به حساب نمی آیند و درانتظار روزی بودند که سرکرده این جریان نفاق و خشونت طلب که کارنامه سیاه مملو از ننگ و نکبت با به شهادت رساندن اقشار مختلف مردم در دهه شصت را درپیشانی خود داشته و یدک می کشد ؛ به پای میز محاکمه کشانده و به عدالت بسپارند.
مسعود رجوی و”مبارزه در دوران جدید سرنگونی”؟!
مسعود رجوی در موضع گیری های درونی اخیر خود در یک فرار به جلوی کاملا مضحک که دیگر برای وی به عادت تبدیل شده با ژست طلبکارانه و با راه اندازی دستگاه فریب و نیرنگ”مبارزه در دوران جدید سرنگونی”؟! را اعلام نمود. البته رجوی برای این دوران هیچ زمانبندی ارائه نکرد و پاسخی هم به وعده های شش ماهه و شراب دو ساله و ریاست جمهوری بوش و غیره که در گذشته عنوان کرده بود نداد.
وعده مجاهدین خلق برای شهادت عنقریب اعتصاب کنندگان؟!!
در این که ادعاهای مجاهدین در مورد مرگ قریب الوقوع اعتصاب کنندگان چه اندازه صحت دارد قضاوت اش می ماند برای آنها که از کم و کیف قضیه اطلاع کافی دارند؛ اما آنچه مسلم اینکه مجاهدین امورات شان جز از گرفتن جان تعدادی از اعتصاب کنندگان پیش نمی رود. با این حساب باید منتظر ماند تا همین فردا و پس از به گور بردن تعدادی اعتصاب کننده سروکله مهرتابان پیدا بشود و بر سر بقیه منت بگذارد که از آنها خواسته اعتصاب خود را بشکنند.
تصمیم رجوی به قتل عام اسیران نگونبخت در لیبرتی
امروز رجوی شکست خورده تر از همیشه میخواهد همه نفرات باقیمانده را به کام مرگ بکشاند با اعتصاب غذا بدون هدف وبدون هیچ نتیجه ای که خودش هم خوب میداند تابحال هم هر خونزیزی شده است نتیجه سیاست های دروغ وفریب او بوده است. اما بی تردید هر اتقافی در این اعتصاب بر سر نفرات بیاید بدون تردید مسئولیت با شخص اوست و او باید پاسخگو باشد. حتما یک روزی این اعتصاب غذا هم تمام میشود اما رجوی در طینتش مرگ نهفته و باشعار زنده باد و مرده باد و با خون نفرات گروگانها و اسیران تغذیه میکند
سازمان ملل برای اسکان مجاهدین همچنان تلاش میکند
دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در بیانیهای از روند کند اسکان اعضای مجاهدین در کشورهای ثالث خبر داد.این بیانیه میافزاید: «کمیساریای عالی سازمانملل در امور پناهندگان تمام کشورهای عضو را ترغیب میکند که در تلاشهای بینالمللی سهیم باشند و ساکنین [کمپ لیبرتی] را بپذیرند و یک راهحل طولانی مدت ارائه کنند.»
سوء استفاده فرقه رجوی از مرده نگونبختها!
حتا به نقطه ای رسید که رضا ستوده مرام موقع شام که همه در سالن غذا خوری حضور داشتند چندین بار بالای صندلی رفت و با صدای بلند داد زد که فحش دادن؛ تحقیر؛ کتک زدن افراد در نشستها کار غیر انسانی! اما سران فرقه رجوی و شکنجه گران فرقه هر بار وی را به بیرون سالن می بردند و از همان جلو سالن غذا خوری وی را زیرمشت و لگد می انداختند و چند روز در بنگال نگه می داشتند
مسعود رجوی! تبری جستن اسماعیل وفا و دیگران از اندیشه فاسد تو خیانت نیست
هدف از انتشار این نامه، یعنی نامه آقای اسماعیل وفا و نامه های دیگر جدا شده ها هر چه که باشد از دید من از یک طرف بیانگر تغییر و ترقی اندیشه و نحوه نگرش است با استفاده از تنها مشعل جاودان انسان یعنی خرد و دانش بشری که توانسته اند اینچنین تاریکی های مخوف و تو در توی ایدئولوژیکی را در نوردند و تار عنکبوت تنیده شده با انواع و اقسام بندهای مذهبی و خرافی و سنتی و انقلابی گری را در هم بپیچند