ماندلا جاودانه شد
راستی به وضوح هرچه تمامتر با شاخص قراردادن ماندلا و رجوی فاصله دو انسان را میتوان به عینه نظاره گر شد یکی که ماندلا باشد بخاطر اعتقاداتش 27 سال زندان و شکنجه تحمل کرد و بعدهم که در یک انتخابات مردمی و دمکراتیک به منصب ریاست جمهوری رسید نه تنها به دشمنانش کینه نورزید و قتل عام نکرد بلکه بخشید و گذشت کرد و داوطلبانه پس از5 سال دارا بودن کرسی ریاست جمهوری، قدرت را به کناری نهاد ولیکن درعین حال به مبارزات آزادی بخش تا واپسین دم حیات خود پیوسته ادامه داد
هیاهوی سیاستمداران حامی مجاهدین بر علیه توافقات ژنو
پول های هنگفتی که این افراد در طول سال های اخیر از مجاهدین دریافت کرده اند – 20 هزار دلار برای هر سخنرانی 10 دقیقه ای – برخی از سیاستمداران را متقاعد کرده است که هر حقیقتی را انکار کنند مگر ان چه پروپاگاندای سازمان به خوردشان می دهد. در گزارش صدای روسیه آمده است که تام ریج قابل اعتماد ترین و معروف ترین اسناد درباره ی ماهیت خشونت آمیز و فرقه ای گروه را تکذیب می کند.
شانزدهم آذر – قیام دانشجوئی یا روز عقده گشائی فرقه رجوی
آری یک روز ستار بهشتی وبلاگ نویس زندانی شده در زندان براثر شکنجه کشته میشود، فرقه رجوی برایش اشک تمساح میریزد و با مادر داغدار او همدردی میکند. روز دیگر زندانیان عادی در زندان دست به شورش میزنند و فرقه رجوی اعلام میکند که اینها زندانیان سیاسی هستند و همسو با زندانیان لیبرتی و اعتصابیون در کشورهای اروپائی و امریکائی به پا خواسته اند و برای آزادی ۷ اسیر اشرفی دست به شورش و اعتصاب زدهاند
فرقه رجوی در فضای مجازی بدنبال چه چیزی هستند!؟
این داستان وصف حال رجوی است که سی واندی سال است که دروغ بافته است و به خورد اعضای نگون بخت خود داده است وصرفا مصرف داخلی داشته است انگار باورش شده است که نکند در داخل کشورهوا خواهی دارد و بخاطرش ستادهای مختلف و متنوع از جمله ستاد اجتماعی داخل کشور تشکیل داده و دارد جنبش دانشجویی را هدایت و رهبری میکند!؟
خط گرفتن ملکه ترور از نتانیاهو (سنگ پرانی به سوی جامعه بین المللی)
تا قبل از این آنها مانند نتانیاهو به هر دری می زدند تا مانع توافق نامه ژنو میان ایران و شش قدرت جهانی شوند. حتی مهدی ابریشمچی همسر سابق مریم رجوی تنها یک روز قبل از شروع مذاکرات ژنو با جمع کردن عده ای خبرنگار در یک نشست مطبوعاتی در پاریس ادعای کشف یک سایت هسته ای مخفی در ایران را مطرح کرد.
آقای رجوی مقداری عاقلانه رفتار کنید
در خبرها آمده که همسر شما از اعتصاب غذا کنندگان لیبرتی خواسته که به اعتصابشان پایان دهند و آنها قبول نکرده و بر ادامه آن تاکید ورزیده اند.برای همگان روشن است که چنین اخبار و موضعگیریهایی از طرف شمایان چقدر مضحک و دروغ می باشد. همه میدانند که حتی نیازبه فرمان شما برای دست کشیدن از اعتصاب غذا نیست، فقط کافیست که”پایتان” را از این ماجرا کنار بکشید آنگاه دیگر اعتصابی در کار نخواهد بود.
چرا مجاهدین هویت فردی که در حمله به اشرف سوخته است را اعلام نمی کنند؟
با عدم همکاری و لاپوشانی که سازمان مجاهدین در این ۳ ماه انجام داده است، نفری که سوخته را اعلام و هویت آن را روشن نکرده است. به احتمال قوی مسئولین سازمان مجاهدین خودشان این نفر را آتش زده اند. در این بلبشور که بوجود آمده بوده، می خواستند این نفر ۵۳ را این طور محو کنند. والا هیچ دلیلی ندارد که بعد از نزدیک ۱۰۰ روز هویت آن فرد را اعلام نکنند
التماس فقط برای یک تماس تلفنی!؟
الان خانم مولود طریقتی بشدت مریض احوال است و حالش وخیم…… چه بگویم دم و بازدم ما دست خدا است حال هرچه اتفاق بیفتد ما تسلیم به رضای خداوندی هستیم ولی به جای اینکه رجوی باد به غبغب بیندازد و مغرور و سرمست بخندد و قهقهه بزند ؛ خوب است بداند که التماس های این پدران ومادران درسینه تاریخ ثبت و ماندگار خواهد شد و بلاشک روزی گلویش را خواهد فشرد و به اشد مجازات خواهد رساند.
مجاهدین و تناقض ماهیتی با ۱۶ آذر
مگر الان بر سر و سینه نمی کوبید تا زیر چتر حمایتی امریکا قرار بگیرید و فقط با دولت امریکا احساس پشت گرمی میکنید و مگر این مریم قجر نیست که حلق و حنجر خود را برای کسب حمایت امریکا پاره نموده است و برای آنها خوش رقصی میکند و صدها مگر و اگر دیگر؟؟؟!!!حال با اشارات و تلنگرهای کوچک خود را در کجای 16 آذر میبینید
سایت رسمی مجاهدین یا سخنگوی رسمی مشتی تروریست و اشرار؟!
پرواضح است وقتی رجویها به جانیان و تروریستهای سوری , ارتش آزادی لقب می دهند و روز و شب درسیمای نفاق به سخنگویی شان مفتخرند ؛ وقتی عناصر وحشی و آدمکش گروههای القاعده و ریگی و جیش العدل و سابقا استخبارات و مخابرات صدام ملعون ؛ انقلابی انگاشته میشوند و با افتخار با آنان حشرونشرداشته است وکماکان به دنبال حمایت ازچنین گروههای تروریستی ازسایرین گوی سبقت می ربایند
مهدی ابریشمچی، قاتل و شکنجه گر یا مدافع صلح و آزادی!؟
ابریشمچی حتما فراموش نکرده است که تابستان سال ۱۳۸۰ شمسی، چگونه پس از فرار و دستگیری ام،روزها مرا در زندان پادگان اشرف زیر شکنجه برده،استخوان سینه ام را در زیر وحشیانه ترین شکنجه ها و با نوک پایش شکست.با حسن نظام الملکی و مهوش سپهری به قصد کور کردنم،چگونه در گوشه چشم هایم خودکار فرو کرد.در حالیکه دست هایم را با دستبند بسته بودند و پاهایم را به زنجیر، چگونه از لاله های دو گوشم گرفته و بالا می کشیدند که در نهایت منجر به پارگی و خونریزی گردید.
خشونت علیه زنان در فرقه تروریستی رجوی
از جمله خشونتهایی که در فرقه رجوی در حق زنان انجام دادند رقص رهایی بود که بارها و بارها به آن اشاره شد ولی متاسفانه جوامع حقوق بشری هیچ عکس العملی نسبت به آن نداشتند. همانطور که همه می دانیم در رقص رهایی سرکرده هوسباز یعنی مسعود رجوی با همدستی مریم قجر عضدانلو تمامی زنان فرقه را در عرض یک شب به عقد خودش در اورد تا به این طریق هم بر امیال خودش غلبه کند