رجوی خود بزرگترین گروگانگیر در دنیاست
آقای حدادی که بشدت نگران سرنوشت برادرش بود گفت متاسفانه چند روز پیش با خبر شدیم که برادرم هم جزء نفرات اعتصاب کننده در کمپ لیبرتی است و این مسئله خانواده ما را حسابی نگران سرنوشت برادرمان کرده است. وی اضافه کرد اگر بحث رجوی مفقودی و به گروگان گرقتن چند تن از سرانش است پس خود وی چه جوابی دارد که به ما بدهد، که 26 سال است برادرمان را بعد ازاغفال درکمپ های خود درعراق بدون اینکه کوچکترین خبری از وی به ما بدهد محبوس و به گروگان گرفته؟
فرقه رجوی و استراتژی حیات خفیف و خائنانه
روزی برای اعمال فشارهای روحی و روانی بر اعضای جداشده در تیف به اربابان جدیدش گزارش و راپورت می دهد که این اعضا به این دلیل ازاین فرقه جداشده اند که حاضر نشدند سلاح خود را تحویل بدهند و کماکان از مشی مسلحانه حمایت می کنند!!! روزی دیگر به ژنرالهای آمریکایی گزارش می دادند که اینها کماکان برضد امپریالیزم هستند و دلیل جدایی آنها این بود که چرا ما با آمریکایی ها رابطه برقرار کردیم؟!!
ادعای نخ نمای مجاهدین درباره شهادت مهندسان ایرانی در عراق
رسانه های وابسته به مجاهدین امروز با درج خبر شهادت کارکنان شرکت نفت کشورمان در استان دیالی عراق، ضمن همراهی با تروریست های تکفیری، دولت مالکی را عامل مستقیم ترور این افراد معرفی کرده اند.در حالی که دولت عراق به شدت به دنبال بهبود صنعت نفت و بالا بردن میزان تولید روزانه خود از طریق استفاده از کارشناسان و مهندسان نفتی داخلی و خارجی است، گروه مجاهدین این ادعای مضحک خود را مطرح کرده است.
سوءاستفاده فرقه تروریستی رجوی از درگذشت نلسون ماندلا
سؤال اینجاست که چرا رجوی زمانی که رئیس جمهور ایران خاتمی با نلسون ماندلا دیدار کرد، او را نوکر جمهوری اسلامی ایران خواند و خود رجوی میگفت که هرکس با اینها دست بدهد ازهمان جنس است. براستی پس چرا حالا برایش کف میزنند و اورا یک رهبر ملی میدانند؟
فشارهای روانی و نقض حقوق بشر در فرقه رجوی
بارها گفته و مجددا تکرار میکنیم که جان و روان گروگان های رجوی در اردوگاه لیبرتی در خطر است و مسئولیت هرگونه عواقب نقض آشکار حقوق بشر در این اردوگاه توسط سران فرقه رجوی متوجه مسئولین بین المللی است که در انجام وظایف خود عمدا کوتاهی کرده و دست رجوی را در این رابطه کاملا باز گذاشته اند و حتی از بیان علنی آنچه خود شاهد آن هستند نیز سرباز میزنند.
بیاد «گوهر»هایی که هیزم آتش قدرت طلبی شما شدند
ای بی وجدانهایی که شرافت را فروختید، با شما هستم که همه عزیزانم را گرفتید و به دروغ خود را ضدامپریالیسم معرفی نمودید! آیا امروز که به منتقدین خود ناجوانمردانه حمله آورده اید می دانید ثروت نجومی امروزتان محصول همان رنج و خونها و دربدری های نسل ماست؟ آیا می دانید پولهایی که به جیب همان کارگزاران امپریالیزم سرازیر کرده اید تا کشورمان و آرمانمان را به باد بدهند محصول نابودی ماست؟
شنیده هایی از اعتصاب غذای نوبتی در لیبرتی
در میان افراد اعتصاب غذا کسی در حالت گرسنگی بیست روز بیشتر وجود ندارد. افراد را بعد از بیست روز برده و سرم زده و رسیدگی می کنند و افراد جدیدی به جای آنها می آورند و آن افراد را هم بعضا بعد از خوب شدن حالشان دوباره به جمع اعتصاب غذا بر می گردانند ولی تعداد روزها روی پلاکارهای سینه ها «فردی»!! نیست بلکه «جمعی»!! است یعنی مجموع روزهای شروع اعتصاب!!…
مرگ رضا ستوده بر اثر شکنجه سازمان یا فشار دولت عراق؟
اگر سازمان می دانست که این افراد دچار بیماری بوده چرا اقدامی برای درمان شان نکرده و در ساده ترین کار می توانست آنان را به اروپا برای درمان بفرستد در حالی که توانست نور چشمی های فرقه را به اروپا به همراه مریم قجر روانه کند. بهتر است شازده جنایت خودش را گول نزند شما که صاحبان جنایت و خیانت می باشید جان اعضا برای شما ارزشی ندارد و شما هم در این مقطع نیاز به این مرگ ها دارید تا بتوانید با دادن اطلاعیه های مسخره به حیات خفیف و خائنانه خود ادامه دهید.
صد روز گذشت! از وضعیت اعتصابیون لیبرتی چه خبر؟
کمپین ما بشدت نگران جان اعتصابیون در لیبرتی می باشد. ما بار دیگر درخواست انسانی خود برای پایان دادن به اعتصاب غذا را تکرار میکنیم. درخواست بازگرداندن هفت گروگان درخواستی انسانی و مشروع است که نه با کشته شدن انسانهای دیگر بلکه باید از راههای قانونی دنبال شود.
وقتی کفگیر حامی تراشی رجوی ها در خارج هم به ته دیگ خورد
در شرایطی که بدلیل سابقه جنایتکارانه، فرقه رجوی در میان شخصیت های حقیقی و حقوقی حامی ندارد الا همان تعداد بازنشسته طرفدار اسرائیل که برای منافع جنگ طلبانه خود از این فرقه حمایت می کنند، رجوی ها می خواهند حفره عظیم انزوای خود را با ابداع انواع نام های حقوقی که اساسا یکبار مصرف نیز هستند پر نمایند.
ناله و گزش سازمان از زبان یکی از جدا شدگان
حسین زندگی اکنون فکر می کنم در وضعیت فلاکت باری قرار دارید که بعد از سالیان اکنون شمشیر دشنام علیه افراد جدا شده بیرون کشیده تا شاید مورد توجه مسئولین فرقه قرار بگیرید شما مقداری دیر آمدید از شما جلوتر هم بودند نفراتی که خودشان را روسیاه کردند ولی به واقع باید همان کلمه که شایسته خودتان می باشد و در مورد شما صادق است را بگویم شما به ظاهر توابینی که خائن هستید و این حرفهای شما اصلا ارزشی ندارد و کسی برایش تره خرد نمی کند.
درِ قفس را باز کنید پرنده میخواد بپره!
اکنون وقتی به این تصویر مریم صنوبری که صدمین روز اعتصاب غذا در کمپ لیبرتی را میگذراند نگاه میکنم او را به مانند پرنده ای بال و پر شکسته در کنج قفسی می بینم که جغدی شوم در تاریکی شب کنارش ایستاده و پیام رسان مرگش به مریم رجوی است. مریمی که در پوششی شاهانه و لباسی فاخر بر تخت سلطتنی نشسته و با تخیلات خودش به عنوان رییس جمهور برگزیده مشغول است.