حربه اعتصاب غذا: پاسخ رجوی به بیاعتنایی دولتها
مناسبات گروه با واشنگتن بعد از اشغال عراق توسط آمریکا به میزان چشمگیری ارتقا یافته است. گروه MEK، پس از اشغال عراق سلاحهای خود را تحویل داد و روابط گرمی را با فرماندهان ارشد آمریکایی که به آنها تعهداتی فرمالیستی جهت حمایتشان داده بودند، برقرار کرد. قدرت MEK در واشنگتن بسیاری از صاحبنظران را که نسبت به این گروه شناخت دارند به حیرت واداشته است، آنها این سازمان را به صورت یک فرقه شرح میدهند که قدرت عظیمی را بر زندگی عادی هوادارانش اعمال میکند.
ولخرجی از جیب مردم عراق
دژخیمان فرقه رجوی حق هم دارند اینگونه ادعا کنند چرا که دست آنها از اموال دزدی که در طول عمر نکبت بارشان از اموال مردم عراق به یغما برده بودند کوتاه شده و دولتمردان آن کشور بعد از اینکه اجازه جابجایی هیچ کدام از این اموال به سرقت برده شده را به آنها ندادند و این جنایتکاران بخاطر اینکه به این وسایل و امکانات به راحتی به قول خودشان دسترسی داشته باشند می خواهند سازمان ملل را با چرب زبانی خاصی که دارند گول بزنند
فرقه رجوی سمبل دوگانگی با مکتب امام حسین (ع)
کسی که اول به ملت خود خیانت کرد و بعد دست در دست دشمنی گذاشت که برای مردم شیعه کشور خود هرگونه برگزاری مراسم عزاداری برای امام حسین را ممنوع کرده و یا آنها را سرکوب و زندانی می کرد، می تواند ادعای پیروی راه امام حسین را داشته باشد؟ وآیا کسی که با اعضای خواهان جدایی از فرقه اش برای رفتن پی زندگی خود بدترین رفتارممکن را دارد می تواند مدعی حسینی بودن را داشته باشد.
فرافکنی های فرقه رجوی درمقابل سیل افشاگریهای جداشدگان
به تمامی این افراد ازهمان لحظه ورود به تیف (کمپ امریکاییها) مارک مزدور وزارت اطلاعات زده شد. درحالیکه در اسارت سربازان امریکایی بودند؟! خوب از سرکردگان این فرقه باید پرسید که خواهشا انبوه انتقادات مربوط به اعضای جداشده را به کنار بگذارید فرض کنیم همه انتقادات مغرضانه و ناشی از بریدگی و کم آوردن در امرشرایط سخت مبارزه است.
در ترفند جدید رجوی ها چه نهفته است؟
این حرکت البته جز ریاکاری و شارلاتان بازی رجوی ها نیست چرا که اگر هدفی غیر از این داشتند می بایست در ابتدا حتی اگر شده مقدار خیلی کمی از پول های کلانی که دسته دسته به خارجی ها می دهند تا در برنامه هایشان شرکت کنند را به این صندوق می دادند، اما رجوی ها حتی یک ریال هم به این صندوق پول ندادند، چرا که آنان مخالف انتقال اعضای اسیر به خارج از عراق هستند
رجوی هم منتقدان درونی و هم هواداران مجاهدین را به بازی گرفته است
راستش از این همه بازی خسته شده ام و لی خدایی مقاله های آقای هادی افشار کمی آرامم کرد … همه حقایق کم کم روشن خواهد شد حتی در باره آن قربانی” به نام علی زرکش” که چگونه در یک سازمان با پز های انقلابی آنچنانی او را به مرگ محکوم نموده و مظلومانه به زیر کشیدند و چه ها که با ما نکردند.
مسعود رجوی و آخرین تابلو
رجوی رهبری فرقه آدمکش مجاهدین، آخرین تابلویی که امروز در حال رو شدن است همان روزها دیده بود و برای همین بود این همه سماجت و سناریوهای عجیب و غریب می ساخت تا ولو چند صباحی رسوایی و پایان غم انگیز هیتلر وار خود را عقب اندازد.این آخرین مهره و ورق در پایان راه فرقه که خود رجوی است اکنون می بایست لاجرم به جای خالی بازی گرفته شود و به طور اجتناب ناپذیری می بایست توسط غیر از فرقه هم که شده پیدا شود و به کار گرفته شود.
امریکا تروریست های دست ساز خود را در خاکش نمی پذیرد
امریکا در به راه انداختن جنگ پنهان در ایران، عراق، سوریه و هرکجای دیگر که بخواهد از مجاهدین بهره می برد. در عین حال مجاهدین همچون وجه المصالحه ای در دستان امریکا، برای معامله با ایران هستند. به این ترتیب امریکا مایل به ادامه حیات گروه مجاهدین خلق است اما در جایی به جز قلمرو خود، چرا که از پتانسیل گروه در انجام فعالیت های تروریستی به خوبی آگاه است.
من توسط علی منصوری مامور دستگیر شده رجوی (مجاهدین) در اسرائیل عضو گیری شدم
شخصی که برای انجام این ماموریت در نظر گرفته شد شخص علی منصوری بود. او به اسرائیل فرستاده شد تا بتواند در انجا برای سازمان لابی هایی پیدا کند و مانند همیشه از این ماموریت سربلند بیرون بیاید اما این بار در تل آویو دستگیر شد و سازمان برای اینکه دستش رو نشود او را وابسته به رژیم ایران معرفی کرد تا روی این موضوع سرپوش بگذارد و پاسخگوی نیروهایی تشکیلاتی اش نباشد.
وقتی تاکتیک رجوی نگرفت؛ باج خواهی رجوی و جان اعتصابیون کمپ لیبرتی
تردیدی نیست این گزارشها در راستای همان هدف رجوی از به راه انداختن اعتصاب غذا تنظیم شده است و ذرهای اهداف انسانی و دلسوزی برای کسانی که رو به مرگ هستند در آن به چشم نمیخورد، بنابراین می توان مهمترین علت تهیه آن را تن ندادن جامعه جهانی به این مدل از باج خواهی باندرجوی ارزیابی نمود.
تلاش رجوی و مریم قجر برای توجیه اعضاء وارفته در کمپ لیبرتی!
بر اساس همین خبرهایی که بدست آمده بعد از کشته شدن ۵۲ عضو فرقه رجوی دراردوگاه بد نام اشرف و نا پدید شدن ۷ عضو دیگرو بسته شدن درب اردوگاه بد نام اشرف در میان اعضاء رده پایین بهم ریختگی بیشتر شده و این باعث نگرانی سران فرقه رجوی شده و سران فرقه تصمیم می گیرند با راه اندازی انواع مهمانی در بین یگانها فضای یاس و نا امیدی دراعضاء رده پایین را از وارفتگی خارج کنند
بهره برداری دجالانه رجوی از ماه محرم
متعاقب فروپاشی حکومت صدام و نیاز رجوی و دستگاه دروغپردازش به دین و مراسم مذهبی خصوصا ارتباط با عشایر عراقی و عناصر استخباراتی صدام و حضور فعال آنان در قرارگاه اشرف، به ساخت مسجد روی آوردند و بر پاداشتن مراسم عزاداری در ایام محرم که تماما بهره برداری سیاسی ازآن حادثه بوده تا وانمود بکنند که مجاهدین در خاک امام حسین مظلوم واقع شدند