معصومه بی گناه کشته شد
ما با هم دوست بودیم و بارها با من میگفت که چرا اینقدر به من می گویند که روسری ات را بکش جلو خفه شدم از دستشان. بارها به من درد دل می کرد که دلش برای بچه اش تنگ شده است و من هم می گفتم که دلم برای بچه هایم تنگ شده است و خدا کنه که دوام بیاوریم ولی گفتیم سکوت کنیم و تحمل کنیم و به فکر آزادی مردم باشیم به زودی تمام می شود و می رویم ایران ولی سازمان هر روز بیشتر و بیشتر به ما سخت می گرفت
تنها منبع متهم کردن ایران به بمب گذاری آرژانتین سازمان مجاهدین بوده
یک مورخ و روزنامه نگار پژوهشی آمریکایی گفت دادستان آرژانتینی «آلبرتو نیسمان» حکم بازداشت مقامات ایرانی به اتهام بمبگذاری مرکز یهودیان بوینسآیرس در سال ۱۹۹۴ را بر اساس ادعاهای اعضای سازمان مجاهدین صادر کرد. این تحلیلگر برجسته آمریکایی با بیسروته و تکراری خواندن این گزارش افزود: این گزارش از اظهارات چهار تن از اعضای سازمان شورای ملی مقاومت که شاخه سیاسی مجاهدین خلق است به عنوان منابعی برای اینکه ایران را متهم به بمبگذاری آمیا در اوت ۱۹۹۳ کند، استفاده کرده است.
شکست کامل نظامی آری، اما یک سوراخ ریز در انسجام تشکیلاتی نه
اکنون دست تکامل و تقدیر از رجوی هم نگذشته و زیرآب تمامی ترفند هایش را زده. اکنون با از دست دفتن صدام – ارتش خصوصی – موقعیت های باده آورده و… کارد به انسجام تشکیلاتی فرو رفته. شاخص اصلی سوراخ انسجام در این است که رجوی ناچار به قبول خروج کادرهای بالا و پایین فرقه شده واز طرفی توان ایزولاسیون مطلق آنها را ندارد.
با اما و اگر و تحلیل های آبکی نمی توان به سرنگونی دست یافت!!
اکنون بعد از انتخاب آقای روحانی سران فرقه باز هم به تکرار این اراجیف پرداخته و عنوان می کنند که اگر حکومت ایران دست از غنی سازی اورانیوم بردارد و کوتاه بیاید راه به سرنگونی می برد چرا که سرپا ماندن این حکومت به غنی سازی و دست یابی به بمب اتمی است و یا اکنون تضادهای بالای حکومت ایران به حدی بالا گرفته که راه به سرنگونی می برد!!.
حمایت رجوی ها از تروریست های آدمخوار در سوریه
از نظر رجوی های خون آشام، هر کس خون مردم را بیشتر بریزد و در زمینه قتل و جنایت اقدامات مخوف تری انجام دهد بیشترین نزدیکی را با آنها خواهد داشت و از این روست که به گروه های تروریست که در برابر دیدگان جهانیان به آدمخواری و آدم سوزی های فجیع دست می زنند، لقب « ارتش آزاد » داده و به همکاری با آنان افتخار می کنند.
پیروزی بزرگ دیگر برای سازمان مجاهدین خلق!
یکی از مسئولین ادارە پلیس استان دیالی عراق از اخراج کامل باقیمانده های مجاهدین از اردوگاە اشرف در پایان ماه رمضان خبر داد. او در اطلاعیه ای خاطر نشان کرد که عراق این پایگاه را که زمانی توسط صدام حسین دیکتاتور سابق عراق به مجاهدین اهداء شده بود را برای انجام کارهای تجاری و نظامی لازم دارد و بیش از این نمیتوانند منتظر مجاهدین برای تعیین تکلیف وسایلشان باشند! از نظر مجاهدین که پنداری بروی بلبرینگ نشسته اند
فرقه رجوی و مهندسی شهید سازی
و در 19 فروردین 90 تعداد زیادی ازآنها قربانی شدند که ازآن جمله می توان به حنیف امامی، زهیر ذاکری، نسرین و صبا اشاره کرد. رجوی در ادامه این ترفند ضدانسانی تعدادی ازنیروهای معترض در درون تشکیلات را که خود او به آنها لقب بریده داده بود به صحنه این درگیری فرستاد تا با یک تیر دو نشان بزند. هم ازشر آنها راحت شود و هم اینکه با سناریوی شهید سازی از خون آنها استفاده تبلیغاتی کند.
مجاهدین خلق یا جهادگران سرویس های اطلاعاتی؟!
بنابراین حرف زدن و تئوری نوشتن برای خلقی جلوه دادن اعمال مجاهدین به همان میزان پاک و صمیمی است که پرداخت پول به ارکان و اعضای همان جناح ها برای پشتیبانی از تظاهرات، جلسات مریم رجوی و فعالیت برای”پشتیبانی از اشرف”-“دموکراسی در ایران” که توسط کندی ها،جولیانی ها،تدپوها،… وبولتون ها بیان می گردد.
فراز و فرودی دیگر
روند جدایی و افشاگری از مجاهدین خلق، به دو دوره و دو گروه تقسیم می شود. از آنجا که این روند حدوداً سی سال به درازا کشیده، طبعاً کسانی که اولین بار از شورای ملی مقاومت و مناسبات درونی مجاهدین جدا شده و زبان به انتقاد گشودند، کماً و کیفاً با آنچه که امروز اتفاق می افتد، فرق اساسی دارد. ضمناً روند جدایی و نوع افشاگری اعضای شورای ملی و اعضای مجاهد، با هم فرق کیفی دارد.
سخنی بر جدائی آقای کریم قصیم از شورای مقاومت مجاهدین
سالهاست که اینجانب وتعدادی از جداشدگان از مجاهدین خواسته ایم که حاضریم در یک جلسه رسمی با نمایندگان آنها در مورد مسائل روز وارد بحث و تبادل نظر شویم و به نقاط مشترکی برسیم. در ماه گذشته شاهد آن بودیم که گروه تروریستی فارک با دولت کلمبیا که سالها مبارزه مسلجانه می نمودند در خاک کوبا وارد یکسری مذاکرات رو در رو گردیدند.
فرقه رجوی و درسهایی تلخ، ولی عبرت آموز
متاسفانه دراین راستا برخی از کشورها از جمله امریکا و کشورهای اروپایی که ادعای مبارزه با تروریسم و حمایت از حقوق بشر را دارند با حمایت ازاین فرقه و استفاده ابزاری از آنها مبلغ دکترین تروریسم خوب هستند.همان کشورهایی که با ادعای مبارزه با تروریسم به کشورهای عراق، افغانستان وسوریه لشکرکشی نظامی می کنند و نیروهای تروریست استخدام شده خود را تحت عنوان مبارزین آزادی در راستای پیشبرد و اشاعه ضد تروریست بکار می گیرند فعالانه ازفرقه تروریستی رجوی حمایت می کنند
بازی مجاهدین در تیم صهیونیست ها
فرقه فاشیستی رجوی که بعد از سرنگونی مرید و مرشد خود سید الرئیس صدام حسین وخلع سلاح وجدایی بیش از 2000 نفر از اعضایش در کمای مطلق فرو رفته است این روزها برای اینکه از خود علائم حیاتی نشان دهد تمامی تلاش خود را روی اخبار و وضعیت سیاسی کشورهای مصر و سوریه و همچنین فعالیتهای مشترک رژیم صهیونیستی و نمایندگان هارترین جناح جنگ طلب امریکایی درخصوص تنظیم و تدوین قطعنامه برای تحریم هرچه بیشتر ایران و فشار روزافزون و سنگین اقتصادی برمردم ایران متمرکز کرده است.