دجالیت برای نیروها، مزدوری برای صدام در عراق
آقای رجوی اعلام کرد که شما درعراق رسالت خودتان را اثبات کردید منظور از این بیان همان مزدوری بود که با کرد کشی به دست آورده بود وازاین بعد هیچ مذاکره کننده ای نمی تواند درباره شما بارژیم ایران صحبت کند. شما یا درعراق ماندنی هستید تا سرنگونی رژیم ایران و یا درعراق از بین خواهید رفت و این رسالت (مزدوری) برای شما مجاهدان است که با انقلاب مریم یک جواب نه به رژیم و بوژوازی بدهید؛ آن موقع این مقدمه صحبت رهبر فرقه سازمان مجاهدین بود.
سران مجاهدین خلق مسئول فوت آقای بهروز رحیمیان در لیبرتی هستند
درسایت های وابسته به فرقه ستیزه جوی مجاهدین خلق امروز صبح اعلام شد که آقای بهروز رحیمیان از اعضای با سابقه مجاهدین درکمپ لیبرتی درگذشته است.بی شک مسئولیت جان تک تک اعضای تحت اسارت در کمپ موقت ترانزیت برعهده سران و رهبران مجاهدین است که همه روزنه ها و راههای ارتباط آنان را با دنیای پیرامونی و اعضای خانواده هایشان بسته اند و امکان انتخاب آزادانه را از افراد در کمپ لیبرتی سلب نموده اند.
پای درد و دل یک پدر!
رهبری فرقه و سرانش با من چکار کردند از دوری فرزندم زندگی برایم سخت شده روزهایم به راحتی نمی گذرد همش به فکر فرزندم هستم و چشم به راه او، در خانه که هستم زنگ خانه که به صدا در می آید فکر می کنم که سعید آمده. یکی از آرزوهای من این بود وقتی پیر شوم فرزندم عصای دست من شود و کمک کارم باشد ولی متاسفانه آدم پلیدی مثل رجوی مانع این کار شد
پیشنهاد رسمی مریم قجر برای عرضه خود و فرقه رو به موتش بعنوان آلت دست اعراب
مضحک تر از سخنان این مقام بحرینی که معلوم نیست در چه میزان از هوشیاری و در چه جشن شبانه ای بیان شده است، عکس العمل بلافاصله مریم قجر می باشد. او که مدتی است کاسه گدایی در اروپا بدست گرفته و با درخواست « ما را به رسمیت بشناسید » به خوبی بر بی اعتباری خود در نزد جهانیان تاکید می کند، با صدور اطلاعیه ای آمادگی خود را برای مزدوری خاندان سلطنتی بحرین اعلام کرد.
مرگ اعضا در اثر فشار تشکیلاتی فرقه در لیبرتی
امروز خبر مرگ بهروز رحیمیان در سایت های فرقه را خواندم بسیار ناراحت شدم و به رجوی لعنت فرستادم که چگونه باز هم یکی دیگر از اعضای فرقه را به نام کارشکنی دولت عراق به کشتن داده است. مسئولین فرقه به سیاق همیشگی که هیچ اشکالی در کارشان وجود ندارد و همیشه بیرون از سازمان است که مقصر همه کارها می باشد این بار مرگ بهروز را به گردن دولت عراق و آقای کوبلر انداخته و در بوق و کرنا کرده که کارشکنی دولت عراق و مسئولین کمپ لیبرتی باعث مرگ وی شده است.
درد دل دختری که سالها پدرش را ندیده بود – قسمت اول
دریکی از شبهایی که مادرم درکنارم نبود ومن تنها در گهواره بودم شنیدم کسی آهسته درگوشم گفت، دوستت دارم. صدای غریبی بود.خیلی به دلم نشست. اما بعد از آن دیگر آن صدا را از زبان این فرد نشنیدم و تا سالها دیگر او را ندیدم.کم کم به نشنیدن و ندیدن صاحب آن جمله قشنگ عادت کرده بودم.سن یک سالگی را هم پشت سر گذاشتم. الان درخانه پدری مادرم زندگی می کنیم.
انقلاب مریم نسل کشی بوده است نه انقلاب بارندگی
نفرات زوج در لحظه اول به این کار مثبت نگاه می کردند که سازمان به رهبری مریم و مسعود به آنها خیلی لطف کرده که بچه هایشان از عراق درحال جنگ به مکان امنی برده و شاید فردا خودشان هم برای دیدن بچه ها به آن مکان بروند ولی این شگرد رجوی در آن شرایط برای خیلی ها روشن بود اما سرکوب درون تشکیلاتی نمی گذاشت بیان کنند و آن چیزی که نباید می شد، شد. رجوی بعد از آن زوج ها را از هم جدا کردند و بقای یک نسل از نفرات گرفته شد و این نسل کشی تا امروز هم ادامه دارد
حسین نژاد: سوء استفاده جنسی از زنان در تشکیلات توسط رجوی واقعیت دارد
من هم به عنوان یکی از مردانی که تا همین هفت ماه پیش در اشرف بودم و سی سال در داخل تشکیلات مجاهدین خلق بودم حاضرم گواهی بدهم که قبل از افشاگری خانمهای جدا شدۀ عضو شورای رهبری مجاهدین، من دراشرف از یکی از آقایون که بسیارمخفیانه توانسته بود با همسرش صحبت کند شنیدم که گفت: همسرم به من گفته است: خدا لعنت کند رجوی را. و همسرم همه چیز را به من گفته است که رجوی بعد ازاینکه ما را به عقد خود در آورد با ما ارتباط برقرارکرده است
سفر اسپانیا، تلاش دیپلماتیک یا ناکامی وجدان تیره بخت
گروه تحت رهبری خانم مریم عضدانلو و همسرش مسعود رجوی سالها با توسل به عملیات خشونت آمیز، تروریستی و همکاری تنگاتنگ با رژیم های خودکامه و اقتدارگرایی چون حکومت صدام ثابت کرد که سران مجاهدین هیچ پایبندی به دموکراسی، آزادی و روش های دموکراتیک ندارند. براستی خانم مریم عضدانلو چنین تناقض و دو گانه گی در عملکرد و شعار را چگونه می تواند توجیه کند؟
چالشی به امتداد درهم گسیختکی تشکیلات رجوی
چندی پیش خبر تشکیل انجمن زنان را داشتیم و خانم زهرا میرباقری با جزئیات کافی ستمی که رجوی بر زنان تحت کنترلش روا داشته است را افشا نمود و لیست 95 نفر از زنانی که به دستور رجوی، رحم هایشان زیر تیغ عمل جراحی رفت را ارائه کرد. آیا طرح این سئوال که چطور می شود چنین سازمانی با چنین عملکردی داعیه حق خواهی زنان ایران را داشته باشد، نا بجا است؟؟؟؟
چرا غیبت رهبری (مسعود رجوی) به درازا کشید
رهبری مجاهدین که همیشه میل وافر داشت تا در هر جمع و محفل مریدانش حرف اول و آخر را خود بزند، سالهاست در غیبت و سکوت معناداری به سر می برد. او که در اسفندماه سال 1381 و قبل از سقوط صدام حسین، زنش مریم قجر عضدانلو را به کشور اردن همراهی کرد و او […]
ریزش بی سابقۀ نیروهای مجاهدین خلق در لیبرتی و جدایی پیاپی از فرقۀ رجوی
موج ریزش و فرار یا بیرون آمدن افراد این سازمان موقع مصاحبۀ انفرادی همچنان ادامه دارد و به طور متوسط روزی یا دو روز یک بار یک نفر از زندان جدید فرقۀ رجوی به نام کمپ لیبرتی فرار کرده و خودش را به نیروهای عراقی معرفی می کند و یا هنگام مصاحبه با سازمان ملل اعلام می کند که حاضر به بازگشت به کمپ نیست و از آنجا بیرون می آید و تحویل دولت عراق می شود تا منتظر تکمیل مصاحبه ها جهت اعزامش به کشور ثالث باشد.