آقای فیلابی وطن فروشان را چه به پهلوانی!!
وی در قسمت دیگری عنوان می کند که پهلوانان واقعی نیروهای اشرف هستند که با کنترل غریزه و جدا شدن از زن و فرزندان خود و خانواده دارند به مبارزه ادامه می دهند.!! آقای فیلابی اشتباه گرفتید چند بار که به اشرف سفر کردید و در آنجا هم شما را مشاهده کردیم کارتان جز جوک گفتن و شعر و شعار دادن کار دیگری نبود و هدف از آمدن به اشرف بخاطر این بود که قیمت خود را بالاتر برده و دلارهای بیشتری از سران فرقه طلب کنید.
مروری بر آخرین وضعیت اقدامات جاسوسی فرقه مجاهدین – قسمت اول
طبق فیلم های طبقه بندی شده استخبارات عراق که در زمان سرنگونی صدام حسین از ساختمان وزارت دفاع در بغداد بدست معارضین عراقی افتاده و بعدها انتشار یافت نمایندگان ارشد مجاهدین در پشت میزمذاکره در اتاق های مشخصی در هتلی در بغداد به ازای ارائه اخبار محرمانه نیروهای نظامی ایران بسته بسته دینارهای عراقی را در پایان جلسه از افسران استخبارات با امضای رسید تحویل می گیرند.
نبوغ خانم شصت ساله
در زمان دایی صدام خوش رقصی های زیادی کرد و خوشایند صاحب خانه و رهبر فرقه تروریستی رجوی قرار گرفت و از سر صدقه ی نقش رذیلانه در مورد زنان فرقه، دست برقضا به زعم خودشان موفق هم از آب درآمد و صاحب موقعیت و سمتی شد، امّا امروز ضعف و زبونی خود راهرچه بیشتر نشان می دهد که چه طور عرضه ی اداره کردن فرقه را ندارد و هر روز فرار و خود سوزی هوادران بیشتر می شود.
معصومه غیبی پور را با روسری اش در آسایشگاه خفه کرده بودند
در همان نشست به معصومه غیبی پورانتقاد شدید می شد که چرا انقلاب نمی کند و انقلاب نکردن یعنی خیانت و بعد دیدم که برخی از خواهرها شروع کردند به زمزمه خائن خائن و یکی از همان زنانی که حسابی تحت تأثیر جلسه نشست و جمع و مریم رجوی قرار گرفته بود فریاد زد اگر بخواهی به مسعود خیانت کنی خودم خفه ات می کنم و بعد مریم رجوی همه را دعوت به آرامش کرد این همیشه از شگردهای او بود
مجاهدین و ادامه حیات ننگین به هر قیمت
این سازمان است که باید خودش را با معیارهای آمریکا منطبق نماید و رنگ عوض میکند،حال این رنگ عوض کردن، از فاز نظامی به سیاسی چه بازتابی خواهد داشت مهم نیست. اینکه نیروهای درون سازمان که بیش از سه،چهار دهه در اختیار رجوی بوده اند وسالهاست که با این سیاستها آشنایی داشته اند حال می بینند این عقب نشینی رجوی آن چیزی نیست که قبلا به آنها آموزش داده شده بود
مجاهدین و خوشرقصی برای ارباب
عجبا که امریکا خودش از موضع قلدری بر دنیا نیاز به چنین توجیهاتی نمی بیند اما مجاهدین مثل سگ درگاه امپریالیزم پیشاپیش پاچه ی هر رهگذری را که قصد انتقاد از اربابش داشته باشد گاز می گیرد و به شدت خوش رقصی و وفاداری سگی خود را به امریکا ثابت می کنند.در عوض این موجودات کثیف شبانه روز در صدد فروش اطلاعات هسته ای صلح آمیز ایران هستند و حتی حاضرند غرب را به سمت جنگ و گزینه ی نظامی علیه ایران برده تا تمامی ملت ایران نابود شود.
زندان یا کمپ پناهندگی، مریم قجر کدام یکی را باور کنیم!؟
بعد از فرار روز افزون نفرات فرقه از لیبرتی مشخص شد که درد اصلی مریم اصلا زندان بودن یا نبودن آن نیست بلکه وی حاضر نیست کسی از عراق خارج شده و یک روز به آزادی دست یابد. او می داند که اگر این محل کمپ موقت ترانزیت باقی بماند نفرات زمان زیادی را در آنجا باقی نخواهند ماند و باید عراق را ترک کنند و این یعنی فروپاشی تشکیلات جهنمی فرقه.
کدامیک مؤثرتر است؟ خروج از اشرف یا خروج از لیست؟
نگرانی های وزارت امور خارجه درباره نقض حقوق بشری که سران فرقه مجاهدین مرتکب می شوند هرگز این فرقه را از لابی کردن و به راه انداختن کمپین حمایتی در کنگره امریکا باز نداشته است چه در زمان حضورش در لیست و چه پس از آن. به علاوه وضعیت سازمان در لیست تروریستی بر رفتارهـای فرقه ای و مناسبات داخلی و خشونت آمیز آن علیه اعضایش نیز تآثیری نداشته است.
امریکا و فرقه ستیزه جوی مجاهدین، یک بستر و دو رویا
آنچه که مسلم است در نگاه دولتمردان امریکایی مجاهدین سهل ترین جریان برای استفاده سیاسی، نظامی و تبلیغاتی بودند اما درعین حال ازنظرآنان گروه رجوی علیرغم همه استعداد و تمایلات شان برای پادویی و جاسوسی به نفع دولت امریکا، گروهی به شدت غیرقابل پیش بینی و غیرقابل اعتماد نیز بشمارمی آیند چرا که دولتمردان امریکا براین نکته ی مهم دست یافته اند که گروه مجاهدین و اندامواره ی فکری، عقیدتی و سیاسی سران و رهبران آن، هیچگونه سازگاری و همخوانی با مولفه های دنیای مدرن و عصر تحولات دموکراتیک ندارد
اقدامات مذبوحانه رجویها در برابر سفارتخانه های ایران در اروپا
طرفداری از دموکراسی وآزادی بیان، ازدیدگاه رجویها حمله به سفارتخانه ها و نثار فحش و بد و بیراه است.!!!! بنازم این تغییر فاز را که، ماهیت واقعی رجویها را برجسته کرده است.این عمل ضد عرف و غیر اخلاقی اعضا و هواداران فرقه در اروپا، آنهم به تحریک و حمایت اسرائیل به خوبی گواه براین است که فرقه همه چیز خود را در طبق گذاشته تا نوکری و چاکری خود را به اربابان صهیونیستی وامپریالیستی خود نشان بدهد.
فرقه رجوی دزد بزرگ فرزندان مردم ایران
واقعیت اینست که فرقه رجوی با فریفتن جوانانی که بهر دلیلی از ایران به امید یافتن زندگی بهتر در دنیای بورژوازی ترک وطن کرده بودند وبا دادن وعده و وعیدهای دروغین و پوشالی باین افراد که ما به شما کار بهتر و پر درآمد میدهیم و کافیست برای مدت کوتاهی برای گذراندن دوره های تخصصی بیکی از کشورهای عربی برویم و بعد از گذراندن دوره های کاری با خرج خودمان به یکی از کشورهای اروپایی بازگردانده خواهید شد
چرا فرقه رجوی حاضر به ترک عراق نیست؟
فرقه رجوی تمامی تلاش خود را با صرف هزینه های هنگفت مینماید تا به هر طریق اردوگاه موقت لیبرتی را به عنوان یک اردوگاه پناهندگی ملل متحد معرفی نموده و مورد شناسائی ارگان های بین المللی و دولت های غربی قرار دهد. لابی فرقه رجوی سعی میکند اینطور جلوه دهد که بهترین راه حل مسئله موجود، باقی گذاشتن پیروان فرقه در لیبرتی تحت کنترل سران فرقه است