وحشت رجویها از افشاگریهای بی بی سی
چرا فرقه رجوی ازاینکه تحولات داخل پادگان اشرف در رسانه ها منعکس شود هراس دارد؟ چرا فرماندهان ارتش امریکا به حمایت ازمنافع این فرقه تروریستی می پردازند؟ سرکردگان این فرقه که بخوبی ازنتایج اعمال تشکیلات فرقه ای وفشارهای روانی براعضای تحت اسارت آگاهی دارند به خوبی می دانند اگراین شیوه های ضدانسانی درحق ساکنین اشرف رسانه ای شود اعتبارخود را بکلی از دست خواهند داد.
تکثیر اشرف یا بر چیدن اشرف
بعد از انتقال سوم اسیران اشرفی به کمپ موقت رجوی مجبور شد برای روحیه دادن به مابقی اسیران در اشرف که در انتظار جابجایی هستند پیام ویدئوئی بدهد. در پیام گفته بود که اشرف تکثیر شد بر شما مبارک طبق معمول قُمپُز در کردن و وعده های سر خرمن. یک سری که از قبل توجیح شده اند و آتش بیار معرکه هستند با کف زدن ما بقی را به هیجان می آورند. به احتمال زیاد باز هم رجوی خواب های پنبه دانه دیده که اشرف دومی در خواب بنا کند آنهم در بغداد.
ملاقات اعضای فرقه با خانواده، کابوس مرگبار رجوی ها
در حالی که رجوی ها برای سال های متمادی حقوق بشر را نقض نموده و اعضای خود و خانواده های شان را از اولیه ترین حقوق ذکر شده در منشور ملل متحد محرو م کرده اند، با وقاحت تمام تلاش خانواده ها برای بدست آوردن یک ملاقات که اولیه ترین حق هر پدر و مادری است را نقض حقوق بشر می نامند!!! آنها در اطلاعیه مورخ 26 فروردین خود وحشت بی حد و حصرشان را از حضور خانواده ها و برقراری ارتباط بین اعضای اسیر و خانواده های شان را بیان کرده و تلاش در این زمینه را خارج از « استاندارد های حقوق بشری و انساندوستانه » می نامند!!!
عقب نشینی به میان توده ها یا خزیدن زیر قبای بورژوازی
سران فریب کار فرقه در نشست های طعمه در سال 80 در اشرف می گفتند”که اساسا رفتن به خارج و بورژوازی نداریم و اگر هم کسی نکشید و برید بعد از عبور از هفت خان رستم تشکیلات برود با هفتاد میلیون ایرانی و لاغیر.”حال چه شده که بعد از سقوط صدام و آمدن عمو سام، پل پیروزی تشکیلات سازمان بورژوازی شده است و سازمان برای پذیرفتنش از طرف غرب دست به هر خیانتی می زند و برای رفتن به خیابان آکسارای استانبول و شانزلیزه پاریس لحظه شماری می کنند و در این راه حتی با نیروهای عراقی هم درگیر می شود.
آینده مجاهدین بعد از خروج از عراق
حدود نصفی از قرارگاه اشرف به کمپ ترانزیت منتقل شده است و سازمان تلاش دارد با دفع الوقت موضوع انتقال هر مرحله را طولانی نماید شاید برایش فرجی حاصل شود. شاید امیدش به انتخابات امریکا در چند ماه آینده و انتخاب شدن آقای رامنی جمهوریخواه باشد که با آنان برای تهاجم به ایران همفکر است!! ولی بنظر میرسد هراتفاق مبارکی هم برای مجاهدین بیفتد آخرش بیرون آمدن از لیست گروههای تروریستی به ازای همکاری شان در ترک اشرف و سرزمین عراق خواهد بود.
بی خانمان شدن یا از دست دادن ظرف فرقه گرائی؟
همچنین ایشان در ادامه اراجیفشان سنگ بیماران و زنان را در این قلعه به سینه زدند در حالی که همگان می دانند بدترین رفتار را در این سازمان بدستور شخص رجوی با بیماران می کردند وسران فرقه همواره به گفته رجوی که گفته بود مجاهد بیمار نداریم اتکا می کردند و لذا کسی جرات نمی کرد که بگوید مریض هست چون اورا به تمارض زدن متهم می کردند و بعدش در نشستهای عملیات جاری مورد ناسزا و اذیت و آزار قرار می دادند.
حامیان سازمان مجاهدین خلق کمک به تروریست ها را رد می کنند
هیو شلتون استدلال کرده است که سازمان مجاهدین خلق یک گروه مقاومت قانونی است، که برای سرنگونی دولت ایران- به زعم وی، « دشمن شمارۀ یک آمریکا »- تلاش می کند. اگر به آمریکایی ها از کانال اشخاص ثالث پول می دادند تا از القائده، پ ک ک، یا دیگر گروه های تروریستی حمایت کرده، برای حذف آنها از فهرست سازمان های تروریستی خارجی اقامۀ دلیل کنند، گمان نمی کنم که کسی جرئت می کرد بگوید این پول ها را مستقیماً از تروریست ها نگرفته است (پس نباید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد).
هشدار کانون آوا نسبت به احتمال خودکشی جمعی در اشرف
انتقال این چهارگروه تابحال مشکل حادی ایجاد نکرده و در سطح نق زدن های عادی سازمان مانده است ولی این آتشی زیر خاکستر است. در حالیکه 11 روز به پایان آوریل و تخلیه کامل اردوگاه اشرف مانده است، دبیرخانه شورای ملی مقاومت به نقل از مریم رجوی فراخوان برای”جلوگیری از یک تراژدی انسانی علیه ساکنان اشرف بهخصوص 1000زن و بازداشتن عراق از جابه جایی اجباری آنان که «حفاظت شده» تحت کنوانسیون ژنو هستند.” داده است.
فرار اعضا، تشدید بحران فروپاشی رجویها
بنا بر اخبار دریافتی از اعضایی که موفق به فرار از این تشکیلات مخوف گردیده اند و به دنبال پذیرش عقب نشینی ازطرف رجوی نارضایتی شدیدی درمیان اعضای باقیمانده بروز کرده است و آنها علنا مسئولین و شخص رجوی را مورد سئوال قرار میدهند که چرا وقتی سران فرقه قصد عقب نشینی داشته اند این تعداد ازاعضا را قربانی کرده اند؟ واینکه علیرغم ادعای سازمان مبنی برحمایت جهانی نمایندگان کنگره و پارلمانهای کشورهای اروپایی، هیچیک ازآنها اقدامی برای خروج ازعراق واخذ پناهندگی درکشورهایشان برای آنها نمی کنند؟
علل مخالفت فرقه رجوی با حضور اطباء عراقی
یکی ازویژگیهای فرقه ها قانون گریزی است و فرقه رجوی هم مستثنی ازاین قائده نیست! آنها بدلیل اینکه ماهیتا اهمیتی برای جان انسانها قائل نیستند حاضر نیستند که حضور اطباء عراقی تن بدهند! که البته اینکار آنها چند دلیل دارد. نخست اینکه آنها کلا مایل نیستند که هیچکدام از نیروها با هیچکسی غیر از خودشان رابطه ای داشته باشند. چراکه فرقه ها کلا درخود هستند و رابطه ای با خارج از خودشان ندارند!
ادعای مبارزه با تروریسم آمریکا، شبیه شوخی است
دلیل عمده قرار گرفتن نام سازمان مجاهدین خلق در لیست سازمان های تروریستی، مجموعه ای اقدامات تروریستی است که سرآمد آن در دهه ۷۰ میلادی اتفاق افتاد که به دنبال آن، چند تن از کارکنان نظامی آمریکایی که در ایران حضور داشتند، توسط این سازمان مورد هدف قرار گرفته و ترور شدند. حال با وجود حضور این گروه در لیست تروریستی آمریکا، حمایت مادی از این سازمان یا دریافت پول از آنان، طبق قانون آمریکا اقدامی خلاف قانون است
مجاهدین و چهره ای منفور تر از همیشه
شاید بتوان علت مشترک مخالفت دولتمردان بیش از سی کشور جامعه جهانی را در یک جمله خلاصه کرد و آن اینکه تشکیلات و سازمانی که به مردم خودشان و حتی به اعضای خودشان که سالهای سال در خدمت سران آن بوده اند خیانت کرده و آنها را می کشند حال چگونه باور کنیم آنها به مردم و ملت ما رحم کنند؟ در همین رابطه آقای”جرمیا گولکا” (وکیل وزارت دادگستری آمریکا در دولت بوش و عضو مؤسسه تحقیقات دفاع ملی RAND) چه خوب به شبکه تلویزیونی «ریل نیوز» گفت: بزرگ ترین اشتباه سازمان مجاهدین خیانت به ملت خود بود.