پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
هشدار نسبت به کشته سازی در اشرف 18 اردیبهشت 1391

هشدار نسبت به کشته سازی در اشرف

نفرات باقی مانده در اشرف در دو دیدگاه می باشند. دسته اول مخالفین فرقه گری و دسته دوم گروه فشار رجوی، که دسته دوم می خواهند نفرات مخالف را قبل از خروج در اشرف دفن کنند و مریم رجوی هم برای آنها در فرانسه مراسم بگیرد تا از این طریق عناصر ناراضی که در فکر جدا شدن از مجاهدین هستند حذف شوند و تمامی اطلاعات پنهان باقی مانده به عنوان نمونه می توان به از بین بردن فرمانده فتح اله و ترابی در فرقه رجوی اشاره نمود که یکی را دق مرگ و دیگری را در زیر شکنجه کشتند

رجوی جنایت کار جرات موضعگیری علیه آمریکا را ندارد 17 اردیبهشت 1391

رجوی جنایت کار جرات موضعگیری علیه آمریکا را ندارد

بعد از سرنگونی صدام رجوی حتی تظاهر به موضعگری ضد غربی گذشته خودش هم نمی تواند بکند و مطمئن هستیم که حتی جنایت های سنگین تری هم چون بمباران اتمی علیه مردم ایران انجام شود رجوی جیره خوار از ترس جرات یک موضعگیری کوچک علیه آنان را ندارد اکنون رجوی پا را فراتر گذاشته و برای اثبات چاکر منشی خود به غرب و اسرائیل، آنان را ترغیب و تشویق حمله به ایران می کند.

فرقه رجوی و هشدار به صلیب سرخ در خصوص نامه نگاری خانواده ها 17 اردیبهشت 1391

فرقه رجوی و هشدار به صلیب سرخ در خصوص نامه نگاری خانواده ها

این روزها سران فرقه رجوی از شکست دیوارهای بتنی اشرف دست به هر اقدامی می زنند تا بتوانند در کمپ ترانزیت همان دیوار بتنی را ایجاد کنند اما دست شان خالی است و از این شاخه به آن شاخه می پرند. فرقه رجوی در روز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه جاری با انتشار خبری مبنی بر «هشدار به سوء استفاده حکومت ایران از صلیب سرخ جهانی علیه اپوزیسیون» چنانکه در جریان هستید پیش از این اطلاعیه جدا شده های این فرقه این هشدار را داده بودند که سران فرقه رجوی در تدارک حمله به نماینده های صلیب سرخ هستند

از شقاوتِ « خروج ممنوع» تا ذلتِ گدائی « درخواست رفتن به خارج » 17 اردیبهشت 1391

از شقاوتِ « خروج ممنوع» تا ذلتِ گدائی « درخواست رفتن به خارج »

کار خدا را ببینید که رجوی ها را به چه ذلتی کشانده تا بعنوان خواسته اصلی بگویند « ما را از لیست در آورده و افراد مان را به خارج ببرید » هر چند این هم یک ترفند کثیف از سوی آنها است تا مانع از آزادی افراد شده و با حفظ تشکیلات، حصارهای ذهنی را با وجود تخریب حصارهای فیزیکی حفظ نمایند، اما نشان از آن دارد که آنان و تشکیلات مخوف شان در حضیض ذلت قرار گرفته و در حال نابودی هستند. در تایید این مدعا همین بس که شعار و عملی که روزی مرز سرخ تشکیلات رجوی محسوب می شد و بابت حفظ آن به شدیدترین نوع سرکوب متوسل شدند، امروز خواسته اصلی آنها است!!!

بزرگداشت ۳۰ خرداد، لاپوشانی بزرگترین شکست استراتژیک در عراق 16 اردیبهشت 1391

بزرگداشت ۳۰ خرداد، لاپوشانی بزرگترین شکست استراتژیک در عراق

رجوی در این روزها که بشدت به هم ریخته و پیوسته مشاوران خودش را مورد عتاب و ختاب و توهین قرار میدهد بیش از هر کس دیگر در این بزرگترین شکست استراتژیک خود، خسران و زیان دیده است. وی در چشم ایرانیان آزاده و بخصوص جریانات سیاسی مسئول سکه یک پول شده است وراه نجات خود را چون 30 سال گذشته در وابستگی و حرام لقمگی بیشتر از دستان مرتجعین عرب و اسراییل دیده است. افشای روش‌های تروریستی و بکار گرفته شدن توسط سرویس های اسراییلی مبنی بر ترور دانشمندان هسته ای ایران که مورد تأیید روزنامه نگاران و شبکه‌های معتبرغربی قرار گرفته است یکی ازصدها دلیل وابستگی رجوی است.

استخدام سیاهی لشگر برای تظاهرات مجاهدین 16 اردیبهشت 1391

استخدام سیاهی لشگر برای تظاهرات مجاهدین

امسال نیز همانند سالهای گذشته مراسمی بزرگ از سازمان مجاهدین با بازتاب عمده تبلیغاتی همراه با لابیستهای مشخص آمریکایی و اروپایی و هزاران هوراکش”ایرانی تبعیدی” در تاریخ 23 ژوئن 2012 در سالن”ویلپنت” نزدیک پاریس برگزارمی شود. اکنون دیگر برهمگان روشن شده است که تنها بخش کوچکی از”ایرانیان تبعیدی” که سازمان از حمایت آنان صحبت می کند، از هواداران حقیقی تشکیل می شوند. بقیه یا اصلا ایرانی نیستند و یا از اردوگاههای پناهندگی در مقابل پرداخت پول استخدام شده اند.

مجاهدین در آستانه فروپاشی 16 اردیبهشت 1391

مجاهدین در آستانه فروپاشی

آقای رجوی عاقبت بی وطنی همین است! هر روز خبر جدیدی میرسد که گروهی دیگر موفق به فراراز کمپ اشرف یا کمپ موقت ترانزیت شده اند! بنظر خودت اینها نشانه چیست؟ قطعا که با پررویی هرچه تمامتر جواب میدهی که نشانه پیشرفت و در اوج بودن انقلاب مریم است؟ اما واقعیت را از هر کسی خوب و بهتر میدانی، این نشانه فروپاشی و خرد شدن تو و تشکیلات اهریمنی ات است! تشکیلات مجاهدین همانند جنازه ای است که دیگر جانی در بدن ندارد و هر روز که میگذرد متعفن تر میشود! طبق صحبتهایی که بچه هایی که بتازگی موفق به فرار از چنگ تو شده بودند؛ اکثریت قریب باتفاق نیروها مترصد فرصتی برای جدایی هستند و آنروز است که چه اسراری که تاکنون کسی به آن پی نبرده بود برملا میشود و تو از همین میترسی!

بهانه های مجاهدین هرگز تمام شدنی نیست 16 اردیبهشت 1391

بهانه های مجاهدین هرگز تمام شدنی نیست

رهبران فرقه رجوی چون نتوانستد قبل از انتقال نیروها به کمپ ترانزیت کشته سازی کنند با درخواست باج گیری از دولت عراق مثل فروش اموال وماندن یک سری برای پاک سازی اشرف وفروش آنها، دولت عراق برای ماندن یک سری از نیروهای وفادار رجوی تن بدهد تا اعضا آنها زمان بیشتری را در مقر اشرف سپری کنند و رهبران فرقه برای نیروهای خود این مطلب را القاء نمایند که دیدید اشرف ماندگار شد و اگر دولت عراق به آن دسته برای حل وفصل اشرف فشار آورد آنها عملیات انتحاری انجام دهند تا برای فرقه خوراک تبلیغاتی مهیا گردد.

حفظ حقوق اولیه انسانی؟ آمریکائی های خوب – آمریکایی های بد 14 اردیبهشت 1391

حفظ حقوق اولیه انسانی؟ آمریکائی های خوب – آمریکایی های بد

آقای هزارخانی بازهم اینقدر به حقوق اولیه انسانی و حق زندگی، حق مالک بودن داراییهای خود… مجاهدین معتقد هستند آیا تابحال به این موضوع هم فکر کرده اند که در سه دهه گذشته رهبران مجاهدین چقدر به حق و حقوق اعضای خود پایبند بودند؟ آیا تا بحال ایشان از خودشان سوال کرده اند که چرا زنان و مردانی که چندین و چند سال از بهترین سالهای عمرشان را با مجاهدین گذرانده اند و هزاران بار به استقبال مرگ رفته و حاضر بودند در هر لحظه شهید هم بشوند و البته خیلی هایشان هم شهید شدند ولی حق کوچکترین اعتراضی را نداشتنند؟

اهداف قابل تامل در تعلل مجاهدین برای انتقال به کمپ ترانزیت 14 اردیبهشت 1391

اهداف قابل تامل در تعلل مجاهدین برای انتقال به کمپ ترانزیت

انتقال گروه پنجم ساکنان اشرف به تعویق افتاد. این در حالی است که افراد و وسایل همراه هر گروه اعزامی به جهت سابقه اقدامات فریبکارانه سازمان , بطور قانونی و بدقت بازرسی میشوند. شاید سازمان اینگونه تلقی می نمود که بتواند بعضی از اسناد و لوازم خاص را با اعتماد سازی در مراحل اولین در اکیپ های بعدی جاسازی و انتقال دهد ولی کشف سلاح گرم و سرد و حتی بیسیم نظامی و…. از گروه سوم به بعد توسط نیروهای عراقی , بسیج آنان را برای دقت مضاعف بیشتر نمود.

رجوی ها و چوب حراج به سرمایه های به غارت رفته مردم عراق 14 اردیبهشت 1391

رجوی ها و چوب حراج به سرمایه های به غارت رفته مردم عراق

اکنون که زمان فروپاشی اشرف فرا رسیده و رجوی ها مطمئن شدند که دیگر اشرفی باقی نمی ماند به فکر افتادند که اقلام داخل اشرف را فروخته و پولی به جیب بزنند. سرکردگان فرقه با درج اطلاعیه فروش اموال داخل اشرف در یکی از روزنامه های عراقی، سعی دارند اموال به غارت رفته مردم عراق و ایران را به فروش برسانند. واقعا جای سئوال است که چطور سازمانی در طول سی سال گذشته در عراقی که با سه جنگ روبرو شده توانسته این همه امکانات و سرمایه در اشرف جمع آوری کند؟ این در حالی است که در طول این سی سال مردم عراق هر روز با مشکلات عدیده ای روبرو بودند.

کودنی یا پاچه ورمالیدگی هزار خانی 14 اردیبهشت 1391

کودنی یا پاچه ورمالیدگی هزار خانی

آقای هزارخانی که سالیان با دریافت دلارهای باد آورده مجاهدین به زندگی کثیف خود در اروپا ادامه می دهد بهتر بود به جای پرداختن به نداشتن آزادی و آب آشامیدنی و… نیروهای فرقه در کمپ موقت ترانزیت ابتدا با نیروهای جدا شده از فرقه در اروپا حرف می زد تا متوجه شود که اگر منظورتان آزادی در کمپ جدید می باشد اساسا در سازمان مورد علاقه وی اصلا کلمه آزادی معنایی ندارد و این مسئله را نیروهای جدا شده از سازمان در طی سالیان مطرح کردند و دست به افشاگری زدند بهتر است ایشان دیگر برای اعضای سازمان نسخه آزادی نپیچند که این نسخه پیچیدن شان فقط از روی شکم سیری شما در خارجه می باشد.

blank
blank
blank