مجاهدین و چهره ای منفور تر از همیشه
شاید بتوان علت مشترک مخالفت دولتمردان بیش از سی کشور جامعه جهانی را در یک جمله خلاصه کرد و آن اینکه تشکیلات و سازمانی که به مردم خودشان و حتی به اعضای خودشان که سالهای سال در خدمت سران آن بوده اند خیانت کرده و آنها را می کشند حال چگونه باور کنیم آنها به مردم و ملت ما رحم کنند؟ در همین رابطه آقای”جرمیا گولکا” (وکیل وزارت دادگستری آمریکا در دولت بوش و عضو مؤسسه تحقیقات دفاع ملی RAND) چه خوب به شبکه تلویزیونی «ریل نیوز» گفت: بزرگ ترین اشتباه سازمان مجاهدین خیانت به ملت خود بود.
اعتراض به ساخت برنامه بی بی سی در خصوص فرقه مجاهدین خلق
در خصوص چرایی اعتراض دو مقام نظامی سابق آمریکایی به تهیه گزارش در دست ساخت بی بی سی فارسی نیز باید خاطر نشان ساخت که در سال های اخیر فرقه مجاهدین خلق با پرداخت پول های هنگفت به شخصیت های سیاسی و نظامی آمریکایی سعی در جلب حمایت آنها دارد. در این جریان برخی شخصیت های سیاسی چون اد رندال فرماندار ایالت پنسیلوانیا به صراحت اعتراف کرد در مقابل دریافت پول در جمع مجاهدین خلق حاضر شده و در حمایت از آنها سخنرانی کرده است.
تکثیر یا اضمحلال فرقه کثیف رجوی؟!
اگر خروج از اشرف تکثیر است پس چرا در تمام سال های بعد از سقوط صدام دیکتاتور حاضر به خارج شدن از آن نبودید. چرا در حالی که خودتان بدلیل خطرات از آنجا فرار کردید افراد نگون بخت اسیر را در آنجا وادار به ماندن نمودید؟اگر در حال تکثیر هستید چرا می گفتید «دنیا بجنبد اشرف نخواهد جنبید»؟ مگر به گفته رجوی فریبکار «اشرف کانون استراتژی نبرد» نبود و مگر هنوز فریبکارانه در تبلیغات خود از «واژه اشرف نشان» استفاده نمی کنید؟ کدام را باید باور کرد
می رود کاروان طوفان به طوفانی دگر؟
به گفته نماینده سازمان ملل از آن تعداد حدود 1600 نفر خواهان بازگشت به ایران هستند و آنها هم درشرایط انتخاب این تصمیم را خواهند گرفت که دیگر زمان هدر دادن عمر دیر شده و به همین خاطر موج جدید در ریزش بقیه نفرات طوفان دگر خواهد بود والان هم ما شاهد آن هستم اما شما آقای رجوی مثل گذشته آن واقعیت را نمی بینید که چنان شعارهایی را تکرار و تکرار می کنید آقای رجوی منتظرباش طوفان دگر بپا شود.
مذاکرات اتمی استانبول، سرخوردگی و یاس فرقه ی مجاهدین
چرا سران مجاهدین پتانسیل و توانایی درک رویدادها و تحولات منطقه ای و بین المللی را ندارند؟ نکته ی مهمی که بایستی بدان پرداخت حکایت تلخ و درخوری از ماهیت، ساختار فکری، سیاسی و ایدئولوژیکی فرقه ای مجاهدین در بیش از سه دهه را به نمایش می گذارد اینکه مجاهدین در بحران و شرایط تنش زا قادر به تنفس و حیات هستند. پس برای ادامه ی حیات تشکیلاتی و فرقه ای نیاز به فضای تنش زا و بحرانی دارند
چرا سازمان مجاهدین به ورطه سقوط و نابودی افتاد؟
از آنجائی که این سازمان بصورت فرقه ای اداره می شد و به سبب عملیات تروریستی که علیه مردم ایران انجام داده است نه تنها جائی در قلب مردم ایران ندارد بلکه مورد تنفر شدید مردم ایران همان کسانیکه سازمان به دروغ تحت عنوان خلق از آنان یاد می کند قرار دارد. لذا این سازمان علی رغم ادعای دروغینش چون فرقه هست یک سازمان سیاسی و انقلابی نیست که تکیه به مردم داشته باشد بنابراین همواره در طول این سالیان زمامداری و تر ک تازی رجوی به قدرتهای خارجی وابسته بوده
قتل بهمن عتیقی انتقام رجویها ازخانواده عتیقی
شواهد دیگری برای اثبات اینکه بهمن توسط عوامل فرقه تروریستی رجوی به قتل رسیده است هم وجود دارد.فرقه رجوی اعلام کرده بود که بهمن روز19 فروردین ازناحیه نخاع مورد اصابت قرارگرفته ولی برادرش سیاوش عتیقی روز22 فروردین، بهمن را درمقابل درب اصلی پادگان اشرف معروف به باب اسد درفاصله 50متری خود مشاهده کرده است.واین با ادعای سازمان در تناقض کامل است.
خواسته بحق خانواده های آذربایجان شرقی برای دیدار با عزیزانشان
بهمن سال 1388 یادآور اولین حضور خانواده ها در جلوی درب اصلی اشرف بود که از استان آذربایجان شرقی به عراق مسافرت نموده بودند. این خانواده ها که اغلب هم پیر بودند شرایط طاقت فرسای مسافرت در فصل زمستان را تجربه می کردند. آنان نزدیک 50 روز با ابتدایی ترین وسیله ها توجه جامعه جهانی را برای طرح خواسته بحق شان جلب نمودند. یک بلندگوی دستی باطری دار و یک طبل همه اساس کارشان بود. در این تاریخ خانواده ها برای اولین بار به نمایندگان سازمان در درب اصلی اشرف گفتند:” ما ملاقات می خواهیم آنهم بدون حضور شما مسئولین”.
کابوس تنهائی مجاهدین بعد از استراتژی جرقه و جنگ
مجاهدین که تمامی سرمایه گذاری خویش را بر روی تطمیع و تجهیز طراحان حمله به ایران مانند جان بولتن که صاحب امتیاز تسلیحات آمریکا و دیگر نظریه پردازان موافق حمله نظامی نموده اند نمی توانند فعالیت های صلح آمیزی را که با گفتگو و تبادل نظر و مذاکره همراه باشند، بپذیرند. زیرا تمامی این شیوه ها در باور مجاهدین خیانت، سازش، مماشات نامیده شده و کسانیکه وارد این محدوده گردند دشمن محسوب می شوند و نابودی حق مسلم آنان است.
نه آن کوبیدن به طبل و دمیدن در شپور و نه این سکوت معنی دار
از روز یکشنبه سازمان مجاهدین مجددا در سکوت خبری خود رفت و خدا می داند کی به سراغ موضوعات دروغین دیگر خواهد رفت. باید به رهبران مجاهدین وهکذا گردانندگان این برنامه های سیمای ضد آزادی گفت که تنها این بار نیست که شما سکوت می کنید بلکه در گفتن واقعیت ها همیشه در سکوت بودید و این نمونه بارزی از اتفاقات گذشته و حال بود که اینجا ما یادآور شدیم.
چند کلامی هم از مواجب بگیرهای فرقه رجوی
قابل درک است که مجاهدین پول همین جوری به شما نمیدهند و شما بایستی ما به ازاء پولی که دریافت میکنید برای آنها لااقل هر از گاهی دمی بجنبانید و حرفی بزنید ولی بهتر نیست حالا که سواد سیاسی ندارید یا توان مشاهده درست تحولات و واقعیات جامعه ایران را ندارید، سر مسائلی حرف بزنید که اینهمه در آن گاف ندهید که مورد تمسخر همگان قرار بگیرید. برای راحت شدن خیال این آقایان باید بعرضشان برسانم که برای مردم ایران مانند روز روشن است که شماهایی که در پشت اسم شورای ملی مقاومت پنهان شده اید و ژست روشنفکری و سیاسی بودن میگیرید، هیچ فرقی با فرقه خطرناک رجوی ندارید
بازنشستگان آمریکایی و بزرگداشت کشته شدگان اشرف!
شارلاتانهای سیاست باز در مراسمی برای بزرگداشت کشته شدگان اشرف شرکت کردند. ناگفته نماند که هرکدام از این اشخاص هزینۀ سفر و هتلهای چندین ستاره پاریس و لندن و خورد و خوراک و گردش خود را هم از پیش در صورتحساب مجاهدین گذاشته اند و حتا زحمت رزرو هتل را هم به خود راه نمی دهند. مثل همیشه گروهانی از خونریزان و یا خونخواران معروف که هر کدام به طور مستقیم و غیرمستقیم در کشتار و یا چپاول مردم جهان و یا حتا مردمان خودشان نقش داشته اند