بزرگترین اشتباه مجاهدین خیانت آنان به ملت ایران بود
«جرمیا گولکا» وکیل وزارت دادگستری آمریکا در دوران جرج بوش در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «ریل نیوز» آمریکا به بررسی تاریخچه مجاهدین و حمایت برخی سیاستمداران آمریکایی از این گروه تروریستی پرداخت و خیانت مجاهدین به ملت ایران را بزرگترین اشتباه آنان نامید چرا که مردم ایران آنان را خائنانی می شناسند که با شروع کننده جنگ تحمیلی هم پیمان شدند و پس از اتمام جنگ و اعلام آتش بس دست به حمله ای علیه ایران زدند.
بازنشستگان آمریکایی و بزرگداشت کشته شدگان اشرف!
شارلاتانهای سیاست باز در مراسمی برای بزرگداشت کشته شدگان اشرف شرکت کردند. ناگفته نماند که هرکدام از این اشخاص هزینۀ سفر و هتلهای چندین ستاره پاریس و لندن و خورد و خوراک و گردش خود را هم از پیش در صورتحساب مجاهدین گذاشته اند و حتا زحمت رزرو هتل را هم به خود راه نمی دهند. مثل همیشه گروهانی از خونریزان و یا خونخواران معروف که هر کدام به طور مستقیم و غیرمستقیم در کشتار و یا چپاول مردم جهان و یا حتا مردمان خودشان نقش داشته اند
اشک تمساح رجوی برای خانواده ها
دوگانگی و تناقض رفتاری در ارتباط با نگرش و برخورد رجوی با خانواده های اعضای دربند را چگونه میتوان تبیین کرد؟ از یک طرف در طول دو سال گذشته، رجوی با انواع توهین ها و فحاشی ها در مقابل دوربینهای تمام سازمانهای خبری، خانواده ها را رانده است و از طرفی دیگر به دلسوزی برای همین پدران و مادران سالخـورده می پردازد. این یکی دیگر از همان مکر و فریبهای فرقه ایست که رجوی همیشه برای تداوم خیانتها و خباثتهای چندین ساله خود بکار بسته است.
ایجاد درگیری بهانه ای برای مظلوم نمایی فرقه رجوی
اگر سران فرقه با دولت عراق همکاری داشتند چرا هر روز سعی می کنند با انواع فریبکاری زمان بیشتری خریده تا در اشرف بمانند رجوی دغلکار فکر می کند از شکاف بوجود آمده در عراق و منطقه امتیازی برای خود بدست بیاورد و تغاری بشکند و جهان به کام رجوی کاسه لیس شود.اگر قرار است به کشور ثالثی در آینده نزدیک بروید بردن صندلی و دوچرخه و وسایل اضافه برای چیست؟ تمام این شعبده بازی ها فقط برای مظلوم نمایی می باشد.
شکر خوری”رجوی” و”امارات” بر سر جزایر ایرانی
سازمان مجاهدین خلق که از نقض حاکمیت ارضی ایرانیان با امارات متحده عربی و قدرت های خارجی شکر خورده و بشکن می زند،ید طولانی در پیشفروش آب و خاک مردم ایران به صدام حسین و سازمان های جاسوسی و تروریستی بین المللی دارد.وظیفه ملی و میهنی هر ایرانی است که نسبت به این دارودسته خائن و وطن فروش موضع گرفته و آنان را رسوا سازند. از سی سال پیش در کردستان عراق تا همراه با گزارش”سیمور هرش” در صحرای نوادای آمریکا،کارنامه پرباری از خیانت باند رجوی به مردم ایران آغاز شده است.
این گربه زشت و بد صدا چرا؟
خبرهای رسیده از” اورسورواز” و محل استقرار خانم مریم رجوی حاکی از این است که این روزها یک گربه بد صدا و زشت مونس و همدم خانم رجوی شده است , این موضوع عامل برخی تنش ها هم در اورسوراز شده است , مسئولین این مفر که مناسبات آن بصورت فرقه ای و کاملا تحت کنترل است ,هیچ گونه بی احترامی یا مسخره کردن این گربه از سوی اعضا را برنمی تابند , البته همیشه در سازمان نگه داشتن و دلبستن به هر نوع حیوان خانگی از گربه و سگ و حتی پرنده نیز ممنوع بوده است
رجوی ها دشمن نسل سوم خانواده ها شده است
خانم شهناز باقری همسر اسیر فرقه رجوی احمد رضاعی از جمله خانواده هایی بوده است که در زمان اسارت همسرش یک فرزند کوچک داشته و بیش از دو دهه از همسرش اطلاعی نداشته است و رجوی نیز هیچ اخباری در اختیار آنان نگذاشته بود.این خانواده در طول چندین سال گذشته با تلاشهای زیاد بارها به مجامع بین المللی و صیلب سرخ شکایت نموده است و با همه مشکلات بارها به همراه سایر بستگان خود به درب اشرف مراجعه نموده است ولی رجوی دیکتاتور و سنگدل پاسخی به او نداد و هر بار از طرف مامورین رجوی مورد توهین و آزار قرار گرفتند.
اطلاعیه مضحک سران مجاهدین درباره کمپ ترانزیت
خانم رجوی بعد از آن اقدامات دیگر برای ما خیلی واضح است که شما چنین بیانیه هایی را برای بازی با احساسات دیگران دستاویز قرار می دهید. لاز م به ذکر است که برای ما این چنین اطلاعیه ها لو رفته است ومی دانیم که شما برای سنگ اندازی و به تاخیر انداختن روند جابجایی هر روز یک برنامه و نقشه مسخره جدید را طرح می کنید مثلاً محل کمپ که قبلاً می گفتید که درآنجا آب آشامیدنی وجود ندارد و یا در سایت تان وجود مار در کمپ ترانزیت را نشان می دادید این همان کمپ است که نیروهای آمریکای هشت سال درآنجا زندگی کردند.
رجوی ها در حسرت شهید دادن در اشرف هستند؟
شرایط گروه مجاهدین در اشرف بگونه ای است که خطر فروپاشی تشکیلات در عراق را بخوبی حس می کنند. آنها می دانند که کمپ لیبرتی(ترانزیت)، اشرف دیگری نیست و این احتمال وجود دارد که مفلوک های گرفتار این فرقه بتوانند راهی برای ارتباط آزادانه با دنیای خارج بیابند و یا به موبایل و رادیو دسترسی پیدا کنند. شرایط ایده آل برای رجوی این است که مناسبات فرقه ای را در لیبرتی سفت و سخت تر نماید تا بتواند جلوی فراری ها و ناراضیان را بگیرد.
گزارش مارتین کوبلر درباره انتقال ساکنان اشرف به لیبرتی در اجلاس شورای امنیت
مجاهدین از ادامه دار شدن تخلیه قرارگاه اشرف استقبال میکنند و بنظر میرسد درگیری پیش آمده بین مجاهدین و نیروهای عراقی در جریان انتقال گروه چهارم نیز یک طرح از قبل برنامه ریزی برای توقف و یا کند کردن روند انتقال بوده است و حال اگر دولت عراق بخاطر مسائل انسانی ضرب الاجل را تمدید کند مجاهدین از این موضوع که توانستند ضرب الاجل تعیین شده را بشکنند بهره برداری سیاسی بکنند که البته اگر اینکار را بکنند بیشتر مصرف داخلی خواهد داشت.
تناقضگویی جدید مجاهدین
شما که تا دیروز جیغ و داد میکردید که آی این رزمندگان از جان گذشته ما که آماده سرنگونی و جنگ هستند در این مقر جدید که نه آب دارد و نه برق و از همه اینها مهمتر سوسک و مار دارد نمیتوانند زندگی کنند و این مکان برای ما بسیار کوچک است و نه آشپزخانه دارد و نه سالن غذاخوری و این(گوهران بی بدلیل زمان) بهشون سخت میگذره حالا چطور شد که این مکان جدید اینقدر بزرگ شده که شما برای تردد نیروهای از کار افتاده و معلولتان نیاز به ماشین و سوخت و… پیدا کرده اید؟!
اعتراف به شکست یا تغییر دوران جدید فرقه رجوی
اگر بحث رجوی ها عنصر انسانی است پس چرا حالا که دولت عراق در چندین مرحله اعلام کرده که باید اشرف را تخلیه کرده و از عراق خارج شوید اقدامی نکرده و سعی کردید با به کشتن دادن اعضای خود یک روز بیشتر در اشرف بمانید برای همگان روشن شده رجوی فقط با ریختن خون زنده می باشد و برایش اصلا مهم نیست که چه کسی کشته می شود.اگر رجوی ها زودتر در مورد تخلیه اشرف اقدامی کرده بود این تعداد هم در سال گذشته کشته نمی شدند پس می توان گفت که مسئول مرگ آنها رجوی بوده که اکنون بر سر کشته های خود اشک تمساح می ریزد.