پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
با انتخاب اولاند هم آبی برای مریم قجر گرم نمی شود 20 اردیبهشت 1391

با انتخاب اولاند هم آبی برای مریم قجر گرم نمی شود

تقریبا در ساعتهای آخر شب بود تازه از نشست عملیات جاری که جز فحش و ناسزا چیز دیگری نداشت برگشته بودیم و فکر می کردیم که می توانیم یک استراحتی بکنیم ولی به یک باره از بلندگوی لشکر پیام داده شد که به سالن عمومی آمده تا پیام خواهر مریم خوانده شود این مسئله برایمان جالب بود که مریم دوباره چه دسته گلی به آب داده که این وقت شب ما را جمع می کنند. بعد از رفتن به سالن و آمدن خواهران شورای رهبری پیام مریم به مناسبت پیروزی آقای اولاند به ریاست جمهوری فرانسه خوانده شد و همه دست زدیم و شادی کردیم و بعد از صرف شیرینی و تبریک گفتن به همدیگر که بله این بار دیگر کار ایران تمام است و این فرد دوست خواهر مریم!!

فرقه مجاهدین یا مرده ریگ های کهن 20 اردیبهشت 1391

فرقه مجاهدین یا مرده ریگ های کهن

بر همگان آشکار است امروزه فرقه ی مجاهدین دیگر ارزش چندانی برای پرداختن بدان ندارند. آنان چون مرده ریگ های کهن بشمار می آیند که تاریخ مصرف شان برای همیشه گذشته است. اندیشه ی بسته، عقب مانده، قرون وسطایی دارودسته ی رجوی و خصوصیات و ویژگی های فکری، سیاسی، تشکیلاتی و شخصیتی کادرهای کلیدی و سران مجاهدین در دنیای امروز هیچ جایگاه و جذابیتی برای نسل جدید ایرانی چه در ایران و چه در سایر نقاط جهان ندارد.

رجوی یا معنای عدد هزار را نمی داند یا معنای موشک را 20 اردیبهشت 1391

رجوی یا معنای عدد هزار را نمی داند یا معنای موشک را

سران فرقه در یک اقدام مسخره باز هم دست به شانتاژ زده و در تلویزیون خود در برنامه ای به نام کانون طغیان به مناسبت سالروز بمباران قرارگاه اشرف پخش کردند در این برنامه دو تن از سرکردگان دروغ پرداز فرقه بنام حسن نظام و مرتضی اسماعیلیان (منصور) حضور داشتند و به تکرار دروغ هایی پرداختند که هر شنونده ای با شنیدن حرفهایشان به خنده افتاده که سران فرقه در انجام گفتن دروغ چه مرزهایی را رد کردند و همانند سلف تاریخی شان یعنی گوبلز که هر چه دروغ بزرگتر باشد باورش بیشتر است دست به این کار می زنند تا شاید باز هم بتوانند خط خودشان را پیش ببرنند.

مجاهدین از انقلاب ایدئولوژیکی تا کمپ ترانزیت‏ 19 اردیبهشت 1391

مجاهدین از انقلاب ایدئولوژیکی تا کمپ ترانزیت‏

شما که این همه سنگ این انقلاب را به سینه می زدید و مدعی بودید که حتی همه زنان و مردان جهان را تحت تاثیر این خیمه شب بازی قرار داده اید و همواره می گفتید که بزرگترین سرمایه تان اینست و همه ناراضیان را سرکوب می کردید و کسی جرات مخالفت با این به اصطلاح انقلاب مریم را نداشت و همه اش مریم خانم می گفت انقلاب انسان را زیبا می کند. پس چی شد که این انقلاب نه تنها کسی را زیبا نکرد و نه تنها در این لحظه نابودی بدردتان نخورد بلکه بیشتر چهره کریه شما را نمایان کرد و دروغهای شما را آشکار نمود

سوز و گذار رجوی جنایت کار در مورد اشرفی و مجاهد ماندن اعضا!! 19 اردیبهشت 1391

سوز و گذار رجوی جنایت کار در مورد اشرفی و مجاهد ماندن اعضا!!

این نشست برای رجوی مسئله بود و نبود سازمان بود چرا که به خوبی با ماهیت ضد انقلابی خودش دریافته که وضعیت در کمپ موقت ترانزیت بغایت خراب است و با توجه به فرار تعدادی از نیروهای سازمان در آنجا وی سعی کرده به اعضای وارفته خودش روحیه بدهد و عنوان نماید که چه در اشرف باشم چه در زندان لیبرتی!! مجاهد اشرفی باقی می مانم و از شورای رهبری خود کمک بگیرید و این است انقلاب مریم!!.گفتن من اشرفی هستم و مجاهد باقی می مانم و چرندیات دیگر برای کسی مسئله حل کن نیست.

اعتراف رجوی های دیکتاتور به سانسور و خفقان حاکم بر اسیران در اشرف 19 اردیبهشت 1391

اعتراف رجوی های دیکتاتور به سانسور و خفقان حاکم بر اسیران در اشرف

علاوه بر دستگاه های ارتباط تلفنی می توان به دستگاه ها و تجهیزات صوتی و تصویری نیز اشاره نمود. در اشرف تلویزیون تنها در سالن های غذاخوری و یا اتاق فرماندهان فرقه یافت می شد و بقیه افراد از داشتن آن محروم بودند و وجود آن در بقیه اماکن ممنوع بود. تلویزیون های سالن های عمومی، مدار بسته بوده و فقط در هنگام ناهار یا شام، اخبار و برنامه های مشخص شده از طرف پرسنلی کل قرارگاه اشرف را پخش می کرد. استفاده دیگری که از تلویزیون در اشرف می شد، پخش نوارِ نشست های مغزشویی رجوی ها بود.

اشرف زیر پای اهل خالص، سران فرقه زخم خورده 19 اردیبهشت 1391

اشرف زیر پای اهل خالص، سران فرقه زخم خورده

امروز مردمی در اطراف کمپ اشرف خوشحال هستند که سالهاست می خواستند از دست این فرقه رها شوند و زمینهای از دست رفته خودشان را پس بگیرند واگر یادتان باشد 2 سال پیش استانداری خالص گفته بود که بعداز اخراج سازمان مجاهدین آن کمپ پارک شهر خالص خواهد شد وآن روز در چند ماه آینده محقق خواهد شد و زمین های اشرف زیر پای اهل خالص خواهد بود و دیگر ترس در وجودشان نخواهد بود که اگر به کمپ نزدیک شویم به ما حمله بشود.

رجوی: این بار می رویم چه رفتنی! 19 اردیبهشت 1391

رجوی: این بار می رویم چه رفتنی!

رجوی در نشست های عمومی که در سالن اجتماعات پادگان اشرف برگزار می کرد برای روحیه دادن به ما بالای سن سالن در حالی که چوب سیگار و چوب اشاره در دست داشت با توهمی که داشت می گفت شما آماده شوید این بار می رویم چه رفتنی. به کجا! خدا می داند. رجوی در دستگاه خودش یک دیوانه به تمام معناست فقط حرف خودش را قبول دارد هیچ کس را در دستگاه خودش نمی پذیرد البته ناگفته نماند رجوی سالهاست قُمپُز در می کند و برای همگان روشن شده است طبل توخالیست که هیچ وقت صدا از آن در نمی آید.

یاوه گویی های پر تناقض رجوی ها در مورد ترانزیت (لیبرتی) 18 اردیبهشت 1391

یاوه گویی های پر تناقض رجوی ها در مورد ترانزیت (لیبرتی)

اخراج از اشرف آنقدر کمرشکن بود که رجوی های پلید را کاملا گیج و منگ کرده و هنوز بعد از گذشت چند ماه از آغاز پروسه اخراج، نتوانسته اند به یک حرف و تحلیل واحد در مورد این قضیه برسند. در این مدت هرگاه آنها درباره کمپ موقت ترانزیت یا همان لیبرتی چیزی گفتند، چند روز بعد به ناچار درست 180 درجه عکس نکته قبلی چیز دیگری گفته اند. یک روز می گویند لیبرتی مساحتش آنقدر کوچک است که ما حاضر نیستیم به آنجا برویم و روز دیگر می گویند چون مسیر بنگال ها تا سالن غذاخوری در لیبرتی زیاد است، برای رفتن به سالن غذاخوری نیاز به خودرو داریم!

هشدار نسبت به کشته سازی در اشرف 18 اردیبهشت 1391

هشدار نسبت به کشته سازی در اشرف

نفرات باقی مانده در اشرف در دو دیدگاه می باشند. دسته اول مخالفین فرقه گری و دسته دوم گروه فشار رجوی، که دسته دوم می خواهند نفرات مخالف را قبل از خروج در اشرف دفن کنند و مریم رجوی هم برای آنها در فرانسه مراسم بگیرد تا از این طریق عناصر ناراضی که در فکر جدا شدن از مجاهدین هستند حذف شوند و تمامی اطلاعات پنهان باقی مانده به عنوان نمونه می توان به از بین بردن فرمانده فتح اله و ترابی در فرقه رجوی اشاره نمود که یکی را دق مرگ و دیگری را در زیر شکنجه کشتند

مجاهدین و تلاش برای تبدیل لیبرتی به «کمپ پناهندگی» 18 اردیبهشت 1391

مجاهدین و تلاش برای تبدیل لیبرتی به «کمپ پناهندگی»

در ورای همه کارشکنی های مجاهدین آنچه که مانع جدی در پیشبرد اهداف طراحی شده مجاهدین محسوب میشود، قاطعیت دولت عراق در عدم تحقق خواسته های غیر واقعی و خارج از استانداردهای شناخته شده بین المللی برای یک مکان ترانزیت موقت از یک سو و برملا شدن اهداف پنهان مجاهدین در نزد مقامات ملل متحد و نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور اشرف از سوی دیگر است. بنحویکه هر روزی که میگذرد فریبکاریهای مجاهدین بیشتر از هر زمان دیگری باعث بی اعتباری آنها در سطح بین المللی میشود.

اعلام جدایی آقای”مجید یار حسینی” از سازمان مجاهدین در اروپا 18 اردیبهشت 1391

اعلام جدایی آقای”مجید یار حسینی” از سازمان مجاهدین در اروپا

من سالهاست به شهادت همه کسانی که در انجمن و دفاتر مجاهدین در شهرهای مختلف آلمان رفت و آمد داشته اند و من را میشناسند همشه زیر تیغ مجاهدین بودم و بیشترین تهمت ها و ناسزاها را نصیب من کرده اند و جرم من همیشه یاد آوری اصول و احکام شریعت و آیه های کتاب خدا بوده بس ,آخرین بار به خواهر مهری که از مسئولین مجاهدین در هامبورگ است گفتم که غریبا ما مجاهدین ادعای کثرت گرایی و انتخابات داریم اما در درون نه مسلمان اجازه قرآن خواندن دارد و نه کمونیست اجازه اظهار نظر , مسیحی باید مسلمان شود و سنی باید شیعه شود و شیعه باید از دین و مذهبش چیزی نگوید.

blank
blank
blank