مجاهدین و آویزانی به جاسوسان غربی
بر اساس گزارش تازه ای از خبرگزاری فارس، سران سازمان تروریستی مجاهدین از شرکت های امنیتی امریکایی و اسرائیلی برای جلوگیری از فرار ساکنان پادگان تقاضای کمک کرده اند. این گزارش عنوان می کند که « در پی موفقیت چندین تن از ساکنان اشرف جهت فرار از پادگان، رهبران مجاهدین خلق به توافقاتی با شرکت امنیتی و امریکایی بلک واتر رسیده اند تا از فرار افراد منشعب از سازمان جلوگیری کرده و کنترل بر پادگان اشرف را جدی تر کنند.»
ریاست جمهوری مادام العمر مریم رجوی فقط با یک رای!؟
رجوی هرگز به چگونگی انتخاب این ریاست جمهوری و حق رای و انتخاب سایر افراد و حتی اعضای شورای به اصطلاح مقاومت خود سخنی به میان نیاورد و در یک خیمه شب بازی مضحک و مسخره و با پیشنهاد شخص رجوی که بی شباهت به تحکم به اعضای شورای دست ساز خود نداشت او را یک جانبه به پست ریاست جمهوری پوشالی منصوب کرد جالب اینکه این پست هرگز جانشینی نداشته و تاکنون نیز همچنان در انحصار این دجاله می باشد
خانواده ها رجوی پلید را به ستوه آوردند
بعد از شکست سناریوی جدید رجوی پلید مبنی بر ایجاد خبر جعلی حمله نیروهای عراقی به ساکنان اشرف، با هدف مظلوم نمایی و التماس حقیرانه از آمریکایی ها برای بازگشت به قرارگاه اشرف، بار دیگر رجوی در منگی ناشی از ضربات خرد کننده مقاومت چندین ماهه خانواده های اسیران اشرف، به هذیان گویی افتاده و از زبان شورای خوش گذران خارجه نشینش مدعی شده کسانی که بیش از 9 ماه در جلوی درب اشرف بوده اند تنها 5 یا 6 مامور حرفه ای وزارت اطلاعات ایران بوده اند ولا غیر
فاجعه دیگری در اشرف
رجوی دارد نفرات داخل مناسبات خودش را آماده می کند که دوباره دست به چنین کارهای وحشتناکی بزند که وجدان هر انسانی را می آزارد. آنها را به لحاظ ذهنی آماده می کند که باز هم مثل این افراد بایستی دست به اعتصاب غذا زده و رفت جلوی مقامات عراقی را گرفت تا توسط پلیس زخمی و کشته شوند.
بررسی میزان آمادگی فرار اسیران از چنگال گشتاپوی فرقه رجوی
آنچه امروز سران فرقه رجوی را به ترس و وحشت و سراسیمگی انداخته اینست که تحصن خانواده ها باعث فرار تعدادی از همین افراد بخش سوم (اسیران جنگی و ربوده شدگان) شده است ولذا تداوم این بست نشینی ممکن است باعث خروج وفرار چند صدنفر از اسیران گردد….. فرار این تعداد از اسیران بدون تردید باعث چنان آشفتگی و برهم ریزی گسترده ای خواهد شد که سرکوبگران فرقه قادر به مخفی نمودن خبر اینگونه فرارها در تعداد زیاد نخواهند بود
عاقبتی که باید عبرت دیگر اعضاء مجاهدین باشد
مرضیه میخواست تا با سازمان به اوج برسد اما نمی دانست که هر که با سازمان رفت که دیگر رفت! مگر بنی صدر رییس جمهور نبود؟؟ یا هرکدام از اعضاء و هواداران؟ از آنها چه ماند؟ اگر به صورت یک فرد عادی هم منزلت داشتند خوب بود. البته خدا به کار هر کس در روز آخر رسیدگی خواهد کرد ما نباید داوری کنیم اما ببینید که سازمان با انسانهای فرهنگی چه کار می کند؟ اگر به دریا دست بزند آنرا هم نجس خواهد کرد.
پارادوکس فلسفه اخلاقی رهبر عقیدتی مجاهدین
متاسفانه رهبر عقیدتی مجاهدین طبق روال معمول از فرصت های پدید آمده در مسیر تدارک بهزیستی انسانها بهره نبرد؟ و فضایی دموکراتیک و بدون استرس با پرهیز از تنش و خشونت روانی و لفظی را برای خانواده ها و عزیزانشان در اشرف فراهم نساخت؟ به نظر می رسد رهبر عقیدتی مجاهدین همچنـان مرده ریگ های کهـن را پاس می دارد و از تابوها و دگم های فکری و ذهنی خویش رنج می برد.
مجاهدین و تکیه بر جعل و دروغ
درباره دروغ پردازی های فرقه رجوی و استفاده این فرقه از این حربه در کار تبلیغاتی کم گفته نشده است. اما این گروه بدلیل نداشتن پایگاه در ایران و نداشتن جایگاه حتی در بین نیروهای سیاسی مخالف حکومت ایران بسیار منزوی شده و در نتیجه کار تبلیغاتی خود را روی دروغ سوار نموده است تا بلکه از این طریق برای نیروهای اسیر در اشرف روحیه ای دست و پا کرده و در مرحله پایانی خود مانع از فرار پی در پی آنها گردند.
حمله نیروهای عراقی به اردوگاه اشرف
در ضمن مسئولین عراقی بایستی در برخورد خود با افراد داخل اردوگاه مسائل انسانی را در نظر داشته باشند و در عوض این گونه برخوردها به کمک و یاری افراد در درون زندان اشرف بپردازند تا هر چه زودتر خانواده های آنان موفق به دیدار با عزیزان خود شوند. اینگونه برخوردها نه تنها مسئله ای از افراد داخل اردوگاه حل نمی کند بلکه افراد مستقر در اردوگاه را بیشتر به لجبازی وا می دارد و همین امر باعث می شود که اگر کسی یا کسانی در بین آنان بخواهند خود را برای رهائی از اردوگاه به نظامیان عراقی برسانند از این کار منصرف شوند.
نامه خانم بتول ملکی به خانم هیلاری کلینتون وزیر محترم امور خارجه آمریکا
.محترما قبل از هر چیز اجازه می خواهم خودم را معرفی کنم. من یکی از اعضای سابق سازمان مجاهدین خلق ایران می باشم که در سال 1990 به دلیل انتقاداتی که نسبت به”طلاق های اجباری” و ارتباطات ویژه این سازمان با صدام حسین دیکتاتور سابق عراق، داشتم، چند ماه در زندان های این گروه در عراق زندانی بودم و سرانجام از این سازمان جداشدم و هم اکنون در کشور سوئیس اقامت دارم حتما به یاد دارید که به خاطر عملیات تروریستی که در یازده سپتامبر در آمریکا به وقوع پیوست و مردم بی گناه قتل عام شدند. این عمل تروریستی و ضد انسانی بدون استثنا تمامی سازمان ها و گروه ها و دولت ها محکوم شد اما سازمان مجاهدین خلق در قرارگاه باقرزاده درعراق این عملیات تروریستی را جشن گرفتند و در حضور مسعود رجوی و مریم رجوی مشغول جشن و پایکوبی شدند
خلع سلاح و مشکلات بعد از آن در دام رجوی
خلع سلاح یکی از بزرگترین معضلات سازمان بلحاظ تشکیلاتی بود چرا؟ بعد از سقوط صدام وآمدن آمریکاییها به اشرف، سیاست رهبران مجاهدین برای حفظ تشکیلات خود و پادگان اشرف، دچار تغییرات فاحشی شد و مواضع آن ها نسبت به آمریکایی ها تغییرکرد و برای ماندن مجاهدین درعراق، نزدیک شدن به اجنبی در دستور کار قرار گرفت. زیرا بقای اشرف بهر قیمت لازم بود حتی بقیمت زیرپا گذاشتن اصول!! بنا براین تنها مسیرحفظ اشرف سیاست حرکت موازی با آمریکاییها بود. این در حالی بود که این گروه در لیست تروریستی آمریکا قرار دارد و پذیرش این قرابت از سوی آمریکایی ها را نیز زیر سوؤال جدی می برد.
مجاهدین بدون حمایت ایرانیان
ماه گذشته، همزمان با اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک و حضور رئیس جمهوری ایران، فضای عجیب وغریب اعتراضات سازمان مجاهدین خلق به ویژه به هنگام سخنرانی محمود احمدی نژاد در مجمع، توجه برخی رسانه ها را به خود جلب کرد. میلر، مطابق معمول مجاهدین در حال بحث و جدل با دیگر معترضین برای نمونه سلطنت طلبان بوده اند، چرا کـه آن ها هرگز غیرخود و دستورالعمل رهبران فرقه خود نظر دیگری را برنمی تابند، در گردهمایی پر هزینه مجاهدین که نشان می دهد دلارهای اهدایی صدام حسین هنوز تمام نشده است ـ چهره های بحث برانگیزی چون جان بولتون صهیونیست و چند تن از نمایندگان گنگره امریکا شرکت و سخنرانی کردند