ترس و هراس مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو از ملاقات خانواده ها
اینبار هم مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو از دیدار خانواده ها جلو گیری کردند و داغ دیدار خانواده ها با عزیزانشان را به دلشان نشاندند بار دیگر مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو در اردوگاه عراق جدید با دستوراتی که از اوور پاریس می گیرند به اسارت نگه داشتن اسیران فرقه پا فشاری کردند و با این عمل وحشیانه خود نشان دادند که دم از حقوق بشر زدن ؛ فریاد حقوق ساکنان اردوگاه اشرف از طرف مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو به جزء فریب و نیرنگ چیز دیگری نبوده و نیست
منطق رجوی: هر کس با من نیست علیه من است
رجوی با ممانعت از دیدار اسیران فرقه با خانواده هایشان باز هم برگ دیگری از فرقه گرایی و اندیشه فرقه ای را رو کرد. کاری که حتی در مخوف ترین زندان ها نیز کمتر دیده می شود.او نه تنها اجازه نداد اسیران گرفتار در اشرف از آن خارج شده و در بیرون از این زندان (حتی در فاصله چند ده یا چند صد متری از آن) با خانواده هایشان ملاقات کنند، بلکه با وقاحت تمام و طبق معمول همیشگی اش کلیه خانواده ها، دولت عراق، ارتش عراق، خبرنگاران و… را مزدور و دست نشانده وزارت اطلاعات و دولت ایران خواند.
نگاهی به روش های اخاذی مالی مجاهدین خلق در اروپا – قسمت سوم
در مورد جزئیات جمع آوری کمک های مالی باید بگویم که بعد از توضیح آلبوم به شهروند آلمانی بنا بر تشخیص خودمان از نحوه تنظیم رابطه طرف مقابل مبلغی را درخواست می کردیم که فرد هم می توانست این مبلغ را نقد بپردازد که داخل قلک بزرگ فلزی که هر تیم به همراه داشت می انداخت، یا بوسیله یک چک بانکی این مبلغ را می داد و یا اینکه بوسیله برگه ای به نام Uberweisung که یک شیوه بانکی در واریز و انتقال پول در آلمان بود، این کار را انجام می داد.
خانواده مجاهدین؛ مزدور وزارت اطلاعات
باند ورشکسته ی رجوی که با بحران ریزش نیرو مواجه است و به خوبی می داند که هر یک از نیروهای محصور و به گروگان گرفته شده در اردوگاه عراق جدید پایشان به بیرون برسد دیگر حاضر نخواهند شد به درون آن زندان بازگردند با تمام شدت و قوا از خروج آنها جلوگیری می کند، در همین راستا از روز 19 بهمن به تعدادی از اعضای مجاهدین که خانواده هایشان به در اردوگاه مراجعه کرده و خواهان ملاقات با فرزندانشان می باشند، اجازه خروج نداده و از ملاقات آنها ممانعت به عمل می آورند.
قرارگاه اشرف صدای سرکوب شدگان یا قبرستان زنده گان
نفرات اسیر در اشرف برای 15 تا 25 سال وشاید هم بیشتر مرده اند وکسی نمی تواند بر سر قبرشان برود، خودشان هم فراموش کرده اند که روزی متعلق به خانواده وجامعه انسانی بوده اند وبدتر از همه نمی توانند بپذیرند زنده هستند ونمی توانند قبول کنند که اراده دارند وبایستی خودشان هم مینیمم تصمیمی برای عاقبت خود اخذ کنند
سران گروه تروریستی رجوی درمحاصره قانون
پرونده اتهامات سران این گروه مذهبی _ تروریستی درعراق بسیار سنگین است و درشش سال اخیر دستگاه قضایی عراق نسبت به جمع آوری مدارک ومستندات لازم وکافی برای به دادگاه کشاندن سران این گروه درعراق کوشش بسیار نموده است.چنین مدارک مستندی از شکایات افراد جداشده _ خانواده قربانیان ترور درایران و دادخواهی قربانیان عراقی حملات نظامی این گروه درمقام بخشی از ارتش صدام _ تا مدارک ومستندات همکاری این گروه با عوامل حزب منحله بعث و سازمان القائده وهمچنین مدارک ومستنداتی که نشان می دهد این گروه علیرغم خلع سلاح همچنان به پنهان کردن اسلحه و وابزارهای نظامی ادامه می داده است
گرد و خاک رجوی در ۲۲ بهمن
قسمتی از پیامت به بچه های اشرف نشان در ایران بود! آقای رجوی انگار با طولانی شدن زمان مبارزه یک تخته ات هم کم شده؟ آخر مرد ناحسابی بچه اشرف نشان در ایران کجا بود؟اصلا فکر میکنی چند درصد از جوانان ایرانی تا بحال اسم این اشرف پرآوازه شما به گوششان خورده است؟ البته ما به این قمپز درکردن های شما عادت داریم!
بنیاد گرای واقعی چه کسی است – قسمت دوم
در نشست های مردان با زنان می بایست تمامی دکمه های یقه و مچ دست ها بسته باشد در صورت باز بودن در جا باید به فرد خاطی تذکر داد که دکمه را ببندد. – استفاده هرگونه عطر ویا ادکلن برای مردان ممنوع است چونکه می گفتند بوی زندگی طلبی میدهد و به این شکل مردان نظر زنان را به خود جلب می کنند.
شکست مفتضحانه رجوی و محکومیت شدید”ایوبونه” در دادگاه پاریس
به دنبال محکومیت همراه با مجازات تعزیری و بر اساس ماده 29- 132 قانون کیفری رئیس دادگاه بلافاصله به محکوم هشدار داد که در صورت تکرارجرم، وی برای بار دوم محکوم و در این صورت اجرای حکم اول و دوم قطعی خواهد شد و مجازات تکرار جرم در مواد 29-132 تا 34-132قانون کیفری پیش بینی شده است.
فرقه رجوی در بیست و دوم بهمن ۸۸
این فرقه که همان سالها در ایران ترد شد و با قرار گرفتن در کنار صدام حسین دیکتاتور سابق عراق و شرکت در جنایات این دیکتاتور هم بر علیه عراقیان و هم بر علیه هموطنان خودشان برای همیشه در صحنه سیاسی ایران طومارش بسته شد و به لحاظ تاریخی سوخت و خاکستر شد.اینکه تعدادی هنوز به این نام و نشان زندگی می کنند یا لباس آنرا بر تن می کنند بیانگر موجودیت سیاسی آن نبوده بلکه تنها یک موجودیت فیزیکی است، چرا که در ایران برای همیشه محو شده و از خاطر نسلهای ایران یکی بعد از دیگری برای همیشه رخت بربسته است
رجوی! قبلا به شاهزاده فحش میدادی چه شده که الان دم تکان می دهی؟
آقای مسعود رجوی شما خسته و درمانده از بحران و بن بست هایی که شما را از پای درآورده. چشم امید به سبزهای ایران داشتید و منتظربودید تغاری بشکند و ماستی بریزد تا جهان و ایران به کام کاسه لیسانی چون شما شیرین شود. با دقت تمام مسائل داخلی ایران بویژه انتخابات گذشته را دنبال می کردید، و آن را شقه رژیم می نامیدید، همچون بیمار محتضری که چند ساعتی به موت و مرگش نمانده به فکر ازدواج وعروسی افتاده،
مجاهدین و حصارهای نامرئی
مسعود رجوی رهبر سازمان مجاهدین خلق که از زمان سقوط تنها متحد و پشتیبان خود مخفی گردیده اخیرا مطالبی تحت عنوان”سلسله آموزش برای نسل جوان در داخل کشور” در سایت های سازمان منتشر نموده است. مسعود رجوی از”سؤالات شما” صحبت به میان می آورد. بر اساس تجربه 23 ساله خود در داخل تشکیلات سازمان مجاهدین خلق میتوانم حدس بزنم که میزان سؤالات به چه اندازه بوده است که وی را مجبور به پاسخ گویی علنی کرده است