چشم بسته غیب گفتن فرقه رجوی
فرقه رجوی با خرمرد رندی تمام آمده که از این سنت ملی که قرن ها پابرجا بوده و خواهد بود و بدون فرمان کسی در آخرین هفته سال در جشن چهار شنبه سوری آتش برپا می کردند. امسال برای برپا ی چهارشنبه سوری فراخوان داده و دستور داده که مردم در این روز بیاین بیرون و آتش برپا کنند و جشن بگیرند.
مریم قجر عضدانلو خودت را اپوزیسیون جا نزن
ننگ و نفرین بر مریم قجر عضدانلو باد که ازیکسو این طور سنگ خلق را به سینه می زند. از سوی دیگر با پدر و مادر های پیر که در عوان پیری آمدند که برای یک بار هم که شده بعد از سالیان جگر گوشه هایشان راببیند. مریم قجر عضدانلو با آنها این طور رفتار می کنید هرچه تهمت و مارک و دشنام که لایق خودش است را به ان خانواده ها می گوئید چطور وجدان مریم قجر عضدانلو وجدانش قبول میکند خودش را اپوزیسیون جا بزند
نقابی که مریم رجوی بر چهره می زند
چگونه جناب عالی دمکراسی ماندگار را برای ایران تضمین می کنید در حالی که اعضای سازمان خود شما همه مجبور هستند حجاب داشته باشند و حتی یونیفرم نظامی بپوشند. بله بگذارید خود انتخاب کنند که چه بپوشند و چه نپوشند. چنانچه عکس ها، گزارش ها و شهادت های اعضای جدا شده نشان می دهند، هیچ زنی در قرارگاه اشرف اجازه ندارد عادی ترین پوشش یک زن را داشته باشد.
باز هم رجوی از این شاخ به آن شاخ پرید!
رجوی از فراخوان 22 بهمن سرفرازانه عبور کرد الان نوبت چهارشنبه سوری است. و به احتمال زیاد برای تحویل سال نو یک فراخوان قیام از جانب رجوی داده می شود. رجوی کارش شده پریدن از این شاخ به آن شاخ. هر کسی خبر نداشته باشد فکر می کند که مردم کار و زندگی خودشان را تعطیل کرده و فقط منتظر فراخوانها و یا بهتر بگویم قمپز در کردنهای آقای رجوی هستند.
نهایت وقاحت: مریم رجوی برای لغو پوشش اجباری فراخوان داد
چقدر دور از ذهن و ناباورانه است فرقه ای که در داخل روابط خود روسری را اجباری کرده و سالن غذا خوری زن و مرد را از هم جدا کرده و حق مادری را از زن ها سلب کرده و زنها حق ندارند صندلی جلو اتومبیل بنشینند شعار ازادی پوشش می دهد. این زن می گوید در اسلام هیچ تحمیلی وجود ندارد اما روابط مجاهدین پر از تحمیل است.
حمایت مجاهدین از ریگی، دلالت های معنایی
آیا تلقی و تعبیر زدوبند و محکوم کردن دستگیری ریگی توسط مجاهدین به این معنی نیست که اگر فردا بن لادن و القاعده هم در چنگال قانون و عدالت گرفتار شدند، باز مجاهدین با همین توجیهاتی که برای حمایت از ریگی و به عنوان رهبر جنبش مردمی سرهم بندی کردند، به حمایت از بن لادن و به قصد نزدیک کردن بقایای او و به خدمت گرفت شان همین توجیهات و برچسب ها را نثار امریکا یا دستگیرکنندگان بن لادن نخواهند کرد؟
گزارشگران تقلبی در داخل اشرف!
سایت رسمی سازمان مجاهدین خبری تحت این عنوان”گزارشگران تقلبی در ورودی اشرف” در صفحه اصلی خود و به نقل از روزنامه الزمان عراق درج کرده است. این خبر با عکس یک مرد سالخورده که نشان می دهد در حال اعتراض به مسئولین قرارگاه اشرف و یک نیروی پلیس عراق او را به عقب می راند، ضمیمه شده است. سازمان مجاهدین خلق با درج این عکس می خواهد ادعای یک کمیته ساختگی و جعلی به نام کمیته بین المللی وکلا در دفاع از اشرف را که گفته است جمهوری اسلامی و تعدادی از خانواده های ساکنین اشرف در حال اجرای یک پروژه مشترک برای سرکوب قرارگاه اشرف هستند، ثابت کند.
رجوی دشمن نوروز و نوآوری
عید نوروز در قرارگاه اشرف همانند تمامی آداب و سنت های ملی و مردمی در بند تمایلات خود خواهانه رجوی همچنان اسیر است رجوی این دشمن قسم خورده نوروز و نوآوری و تغییر و تحول این زیباترین صفت ملی و یادگار به جا مانده از نیاکان کهن را نیز در تمامی این سالیان به سخره گرفته است
رجویها و شکستی دیگر
سران فرقه رجوی باید بدانند که با ایجاد موانع برای ملاقات خانواده ها با فرزندان خود و یا دعوت از جوانان برای غیر امن جلوه دادن داخل کشور در شب چهارشنبه سوری، نمی توانند هیچ جایی در بین خانواده هایی که فرزندان آنها در سازمان مخوف رجوی اسیرهستند داشته باشند واین خانواده ها خالصانه برای کشور ایران جان خود را فدا می کنند.
آیا کسی از حقوق خانواده ها حمایت می کند؟
در این شرایط عراق خانواده ها همدیگر را در شهرخود پیدا کرده و با دسته های 10 نفره به ملاقات فرزند خودشان رفتند و فرقه رجوی به آنها اجازه ملاقات نمی دهد , نباید از این حرکت خانواده حمایت شود. من به عنوان فردی که حدود 17 سال در فرقه رجوی قربانی بودم و از این تشکیلات خبر دارم که چطور نفرات را شکنجه و شستشوی مغزی می کنند
وقتی که در فرقه رجوی ارزشهای انسانی بخاطر مسائل شخصی از بین می رود
قطع رابطه ها امروز در فرقه طوری شده است که برای حل مشکل به خانواده هر فرد یک مارک می زند تا بتواند از این طریق اینها را نگذارد با خانواده خود ملاقات کند. چنانکه در پیام های خود فرقه رجوی از طریق شورای ملی مقاومت آمده خانواده را ماموران وزارت اطلاعات حکومت ایران معرفی کرده و می گوید: اینها خانواده این بچه ها نیستند و ماموران اطلاعات هستند , فقط می خواهم بگویم که آقای رجوی وخانم مریم هویت این خانواده نه رژیمی هستند و نه اطلاعاتی , اینها مثل شما بی مهر و محبت نیستند بلکه عاطفه پدری و مادری نسبت به فرزند در زنجیر خود دارند
مریم رجوی بازیچه غربی ها
مریم رجوی! به هر قیمتی که شده می خواهد رده قلابی ریاست جمهوری خودش را به اثبات برساند. اگر شده با مزدوری و بالا کشیدن پول مردم بی گناه عراق، خودش در بین غربی ها جا میاندازد!!! و از طرفی هم ژست سیاسی می گیرد که با شخصیتهای ارشد پارلمان اروپا ملاقات کردم!!! اگر دست سازمان باز بود در سایت خبری درج می کرد که تمام شخصیتهای غربی پشت درب اقامتگاه خانم رجوی صف کشیده اند که با این خانم ملاقات کنند!!!