جوابیه خانواده های ترور به ادعای یکی از مجاهدین در سایتی آمریکایی
آقای صفوی با انکار همه واقعیت ها به دنبال تحریف تاریخ و نشان دادن چهره پاک و معصوم از سازمان مجاهدین خلق است سازمانی که در دروغ پردازی، خشونت، ترور و بسیاری از صفات دیگر ید طولایی داشته و دارد و در طول 30 سال گذشته به استناد اعترافات مسعود رجوی رهبر این گروه تروریستی در بیانیه هایش قریب به 12هزار نفر از انسان های بی گناه که بیش از 80 درصد آن افراد غیر سیاسی و غیر نظامی بوده اند را در ایران ترور کرده است.
فراخوان فرقه رجوی بمناسبت روز کارگر
در اموزش های درون سازمانی این اصطلاح بسیار بکار برده می شود که سازمان مجاهدین چپ مارکسیسم است و مجاهدین ضد استثمار تر از مارکسیت ها هستند اما نه تنها این فرقه هرگز نتوانست نقش نمایندگی این طبقه را بعهده بگیرد بلکه اعضای خود را هم از کارمندی و معلمی و دانشجوئی به سطح کارگران اجرائی تقلیل داد و با کار بدنی شاق آنها را به استثمار کشانید
امسال سال پایان برای مجاهدین در عراق و در جهان! چرا؟
مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو (رجوی) و… از تخت به زیر کشیده خواهند شد و حتی آنها را به پای میز محاکمه خواهیم کشید. به نظر من امسال سال سقوط رهبری مجاهدین در حرف و در عمل و دادگاهی شدن آنها خواهد بود. در پایان امسال همه چیز تعیین تکلیف خواهد شد و جهان شاهد ویرانی اشرف و محاکمه عادلانه ی مسعود و مریم رجوی و احقاق حقوق اهالی اشرف و خانواده ایشان خواهد بود.
مزدوری زیبنده رجوی هاست
بار دیگر رجوی خیانت کار چهره کثیف خودش را به خانواده ها نشان داده و همه را مزدور و مهره اطلاعاتی خواند.آنان چنین تلاش دارند تا به سایر اعضای خود در اشرف بقبولاند که اینان از طرف جمهوری اسلامی ماموریت نابودی شما را دارند و از اعضای خانواده تان نیستند.حال قضاوت را به عهده خوانندگان می گذاریم، خانواده هایی که سراغ فرزندان شان به عراق می روند مزدورند یا مزدور کسی است که به ملت و کشورش خیانت می کند.
رجویهای ظالم و اعضاء مظلوم
هر بیننده ای فیلم تجمع خانواده ها در مقابل درب پادگان اشرف را مشاهده کند، لعنت و نفرین را به رهبری و سران سازمان می فرستد. خانواده هایی که با مشقات فراوان جهت ملاقات با فرزندانشان به عراق سفر می کنند. ببینید وقاحت رهبری سازمان به کجا رسیده که مانع ملاقات خانواده با فرزندانشان می شود. مریم رجوی و آن شوهر بی غیرتش دست هر چه ظالم را از پشت بسته اند و به هیچ چیز غیر از حفظ بقای خودشان فکر نمی کنند.
خواب یا کابوس برای فرقه رجوی
فرقه رجوی که خود به خوبی می داند هیچگونه جایی در عراق ندارد و دولت های مستقر در عراق یکی بعد از دیگری از بعد از سقوط صدام حسین همواره بر طرد این فرقه از عراق رای داده و به لحاظ قانونی هم راهی برای ماندن آنها در عراق موجود نیست تلاش زیادی کرد تا بلکه بتواند در این انتخابات تاثیری به هر میزان ولو اندک بگذارد و از این منظر حتی به سراغ افرادی که بستگی های واضح و مشخصی با دولت ساقط شده صدام و حزب بعث داشتند رفت
رجوی و خوشخدمتی دیگر برای اربابان جدیدش
رجوی از فرط استیصال فراموش کرده بیش از یک دهه است که برای وطن فروشی و خوش آیند آمریکایی ها مدعی شده بود که ایران بزودی به بمب اتم دست خواهد یافت و هنوز بعد از نزدیک به 15 سال باز هم عین همان کلمات را تکرار می کند و این «بزودی» معلوم نیست کی خواهد بود. در حالی که حتی گزارشات دستگاه های اطلاعاتی آمریکا نیز خلاف این موضوع را گزارش کردند.
خانواده ها، کابوس رهبر عقیدتی مجاهدین
خانواده ها سالها به خاطر اعمال محدودیت های تشکیلاتی از سوی سران مجاهدین امکان ملاقات و تماس با عزیزانشان در اشرف را نداشتند و اینکه مجاهدین در سایت های وابسته و سیمای به اصطلاح آزادی این چنین از خانواده ها با کین و نفرت یاد می کنند، جز آشفتگی ذهنی و ورشکستگی سیاسی برای دارودسته ی رجوی نمی توان متصور شد.
فراخوان رجوی ها و مضحکه ای برای کارگران
سران فرقه در اطلاعیه فراخوان خود چنان از بی عدالتی و فساد و تبعیض در ایران دم می زنند که انگار مناسبات آنان در اشرف که سمبل آرمان نهایی رجوی و به قول رهبری فرقه اشرف نمونه پیاده شده از جامعه ی بی طبقه توحیدی است و از مسائل مطرح شده مبرا است و هیچ استثمار و فسادی در آنجا وجود ندارد و تبعیض و طبقات و رده و پست و غیره از بین رفته است.
رجوی به دنبال ارباب جدید در عراق – قسمت دوم
اما طبق معمول پدر خوانده این فرقه مافیایی (مسعود رجوی) سخت در اشتباه است. اولا این باند در عراق و در افکار عمومی مردم عراق و دولتمردان عراقی بشدت منفور هستند که تا به حال به جز همان پس مانده های حزب بعث هیچ دولت مرد عراقی و از مردم عراق خواهان ماندن این فرقه در عراق نشده اند که هیچ بلکه سران این فرقه به خاطر جنایتهایی که در سال 1991 و در زمان صدام دیکتاتور بر علیه مردم عراق انجام داده اند تحت پیگرد قانونی هستند.
شارلاتان بازی مجاهدین برای بزرگ نمایی
به تازگی هم مریم رجوی به دنبال سقوط هواپیمای حامل رئیس جمهوری لهستان،پیام تسلیتی برای برادر و خانواده رئیس جمهور و نیز مردم لهستان فرستاد. این پیام فقط در سایتهای مجاهدین درج شده و بس، و گویا باید آن را آثار بیماری ذکر شده تلقی کرد ؛ رادیو تلویزیون لهستان که مشغول قرائت اینگونه پیامهاست تا کنون از این پیام تسلیت حرفی نزده حتی سفارت این کشور در فرانسه هم از این پیام اظهار بی خبری کرد.این در حالی است که حتی پیام تسلیت گروه کامییوتری شهرستان لاهیجان نیز در رسانه های لهستای قید شده است.
مجاهد و خواننده
تا انجا که من میدانم مفهوم خواننده کسی است که میخواند و شادی می آورد و در روح انسان تاثیر مثبت میگذارد و مجاهد کسی است که در راه خدا جهاد میکند برای بدست اوردن حق مظلوم از ظالم. اصولا مجاهد دنبال قدرت نیست و تنها خدا را قادر و قدرتمند میداند. واقعا این دیگر چه صیغه ای است که فیلم خانم هایده را در سایت خود قرار داده اید؟ نه مرحوم خانم هایده علاقه به فکر و اندیشه شما داشت و نه گروه خونی شما به این خانم نزدیکی داشت