تهمت و فحاشی رجوی به خانواده ها، نشانه فروپاشی فرقه
خیلی از آن اسیران در بند فرقه مانند من، عزیزان خود را در اسارت از دست داده اند. حالا رهبرکبیر انقلاب نوین!!!! که سالیان در بارگاه صدام حسین معدوم نقش مزدور را به نحو احسن بازی میکرد و پول و امکانات نظامی در قبال وطنفروشی از صاحبخانه (منظور صدام حسین است) دریافت میکرد حالا از سوراخ موش خود سرک کشیده و شروع به فحاشی علیه پدران و مادران پیر و سالخورده ما کرده و شرم و حیا هم نمیکند که اینطور وحشیانه به حیثیت این خانواده ها که همان خلق قهرمانی هستند که ما میخواستیم زمانی آنها را آزاد کنیم، میتازد
تبریک به خانواده های متحصن در پشت درب اشرف
دستمریزاد به خاطر ایستاد گی تان ؛ این استقامت شما باعث شد که رجوی ولو به صورت مختصر درون مایه خود را بیرون بریزد و دیدگاه کثیف و ضد انسانی وضد اخلاقی خودش را به نمایش عموم بگذارد و به چنان سفسطه ای به افتد که خود را در ردیف حضرت نوح , حضرت مسیح؛ حضرت محمد , بگذارد! اری الان همه می بینند که رجوی برای به اسارت نگه داشتن اعضاء در بند فرقه مافیایی خود به چه شیادیها و شارلاتان بازیها دست میزند
رهایی علمدار شایگان؛ رهایی از تمام قید و بندهای فرقه رجوی
علمدار مستقیم و بی واسطه به آغوش خانواده ها پرید و این نشان میدهد که سازمان دیگر همه سنگرهایش را از دست داده و تبلیغاتش برای مزدور نمایاندن خانواده ها و ضد ارزش نشان دادن عشق و عاطفه و علاقه دیگر کاملا بی اثر شده و در یک کلام چیزی که انقلاب ایدئولوژیک نامیده میشود دیگر یک مضحکه بیشتر نیست.
خانواده ها و مخمصه جدید برای رجوی ها
رجوی در یک اقدامی دیگر سعی دارد از مخمصه ای که خانواده ها در عراق برای او درست نموده اند رهایی یابد و با جار و جنجال مسئله را به نفع خودش به پایان رساند.او با مزدور خواندن خانواده ها و نیروهای عراقی حفاظت اشرف و هم چنین دست نشانده خطاب نمودن دولت آقای مالکی تلاش دارد تا خود را محق جلوه دهد و با این ترفند مانع ملاقات خانواده با عزیزانشان در اشرف گردد و از ریزش بیشتر نیرو هایش جلو گیری کند.
دیکتاتوری رجوی و برگ دیگری از جنایت علیه بشریت
رجوی مرز تازه ای از جنایت و شقاوت را در نوردید و در اقدامی ننگین اعضای اسیر فرقه را وادار کرد تا در مقابل پدران و مادران شان که با دلی شکسته و چشمانی اشکبار بعد از سالیان به امید دیدار جگر گوشه هایشان به اسارتگاه اشرف مراجعه کردند را مورد بدترین دشنام ها و هتاکی ها قرار داده و نمک بر زخم کهنه این قربانیان جنایت رجوی بپاشند.اعضایی که سال ها در حصارهای فیزیکی و ذهنی رجوی آنچنان اسیر شده اند که حتی توان مخالفت با چنین خواسته های رذیلانه ای را نداشته و ناچار به انجام فرامین «رئیس بزرگ» می باشند
بر چسب های مجاهدین به خانواده های زندانیان اشرف
از قدیم الایام سازمان ادعا میکرد که ما برای این نمی توانیم بگذاریم شما ها با خانواده هایتان صحبت تلفنی کنید چون خط ها کنترل میشوند و برای این نمی توانید نامه بفرستید چون نامه ها باز میشود. اما حالا بعد از این همه ادعاهای پوچ و مسخره میگوید ما به دلیل این نمی گذاریم شماها با خانواده هایتان ملاقات کنید چون آنها اصلا خانواده های شما نیستند؟! و از طرف اطلاعات فرستاده شده اند! بله پدر و مادر های سالخورده و پیر و خواهران و برادران بچه ها معلوم نیست چطور اطلاعاتی شده اند
رجوی که مدعی بود از زمان آگاه است در خواب فرو رفته است
لابی های اسرائیلی می خواهند از این کارت سوخته علیه ایران استفاده کنند اما عمرش تمام شده است چون در کنار مردم نیست و برای همه روشن شده است که این گروه در زمان جنگ و بعد از جنگ بر کشور خود به خاطر منافع شخصی چه مشکلاتی آفرید که تماماً از جیب مردم پرداخت شده است.
صحبتهای اکبرمحبی درجلسه بازگشت محمد باقر کشاورز – قسمت چهارم
در بدو ورود به وطن و درهمان جلسه انجمن نجات بخاطرشکرگزاری ازخدای سبحان بدلیل برخورداری ازهمین لحظات خجسته مجدانه ازخانواده ام اجازه خواستم تا جایی که مقدور است و در توان دارم بتوانم برای آزادی سایراسرای دربند پادگان اشرف قدم بردارم که ازقضا طی همین مدت درهمین راستا توانستم با خانواده ها درتماس باشم. در همایش شرکت کنم وبا خانواده های دردمند وچشم انتظاربه گفت وشنود بپردازم وازتجارب خودم بگویم وازوضعیت اسفناک مناسبات تشکیلات فریبنده رجوی روشنگری داشته باشم
درود بر پدران و مادران اعضاء اسیر در اشرف
مسعود رجوی در توهین اشکار به خانواده های اسیران اشرف انان را مزدور خطاب کرد وبه اسیران اشرف نیز گفت که انها خانواده شما نیستند؟ بله خانواده های این اسیران با مقاومت برحق خویش رجوی را مجبور کردند تا ماهیت خودش را نشان دهد همان چیزی که رجوی همیشه انرا پنهان میکرد حالا ناگزیر شده است خودش به زبان اشهد خودش بگوید که خانواده نداریم خانواده حرام است خانواده معنی ندارد
نگاهی به روش های اخاذی مالی مجاهدین خلق در اروپا – قسمت پنجم
در بعضی مواقع هم نفرات سازمان مجبور بودند به شهروندان اروپای فشار آورده و با زور از آنها پول بگیرند که یک مورد من یادم است. روزی محمد الهی که از اعضای شورای مرکزی سازمان بود، ساعت ده شب در حل خانه گردی در یک روستا بود و به خانه پیرمردی رفت و با زور از او پول زیادی گرفته بود که بعد آن پیر مرد به پلیس زنگ زده و این موضوع را اطلاع داده بود و مشکل پیش آورد.
شانتاژ تبلیغاتی و زخم های عمیق رجوی ها
مسئولین فرقه که دجال گری را به خوبی از رجوی آموختند در این جریان نیز با هوچی گری و جنجال سعی دارند تا مسئله اصلی را که همانا تجمع خانواده ها و ملاقات آنها با عزیزانشان در اشرف است را تحت شعاع قرار داده و به خیال خام خودشان توجه مجامع بین المللی را به مسائل دیگری جلب نمایند تا شاید با دخالت دستگاههای بین المللی بتوانند از این مخمصه موقتا خارج شوند.
عملیات مروارید ؛ واقعیت غیرقابل انکار
علی صفوی، در سلسله مقالات خود در جهت نفی سوابق سیاه سازمان بد نام خود تلاش مذبوحانه ای می کند تا نقش سرکوبگر گروه خود در جنایات علیه کردهای عراق در سال 1991 را انکار کند و درهمین راستا، ادعا می کند که « عملیات مروارید » ضد حمله ای در پاسخ به حمله نیروهای ایران به قرارگاه های مجاهدین بوده است. رجوی به صدام قول داد که گروهش با تمام قوا با کردها خواهند جنگید. سپس در نشست توجیهی خود به اعضا اعلام کرد که: « سربازان ایرانی، در لباس کردها، درصدد حمله به مجاهدین هستند »